LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zonder makelaar

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.

Zou je deze handleiding nuttig vinden?

Ja
2
29%
Nee
5
71%
 
Totaal aantal stemmen: 7

zondermakelaar
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mar 2008 08:10

Zonder makelaar

Ongelezen bericht door zondermakelaar »

Steeds meer mensen overwegen om het huis te verkopen zonder makelaar. Toch komt daar wel het één en ander bij kijken.

Om mensen te helpen bij het zelf verkopen, ben ik van plan een boek/handleiding te schrijven over hoe je succesvol zelf je huis kan verkopen en letterlijk duizenden euros kan besparen.

Graag ontvang ik jullie ervaringen en vragen waarop antwoord gegeven zou moeten worden op [email protected]

Iedereen die mij voorziet van nuttige informatie en/of ervaringen zal gratis dit boek/handleiding ontvangen. En uiteraard wordt zeer zorgvuldig met je gegevens omgesprongen.

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Zonder makelaar

Ongelezen bericht door Pruim »

Wordt lid van vereniging eigen huis, dan heb je alle informatie die je nodig hebt.

DaPowerrr
Berichten: 67
Lid geworden op: 07 nov 2006 16:58

Re: Zonder makelaar

Ongelezen bericht door DaPowerrr »

Hoeft niet eens, als niet lid kun je ook bestellen, kost alleen meer geld voor de brochure.

zondermakelaar
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mar 2008 08:10

Re: Zonder makelaar

Ongelezen bericht door zondermakelaar »

Op zich heb je gelijk, echter theorie en praktijk willen nogal eens uiteenlopen.

ps VEH werkt ook samen met makelaarsorganisaties, dus geheel onafhankelijk zijn ze niet

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Zonder makelaar

Ongelezen bericht door D1RK »

Niet deze cursus is belangrijk, maar de persoon!

Bij Remax het bewijs, de goede gaan na enige tijd voor zichzelf goedkoper werken, en de slechte blijven met schulden zitten!

Als U denkt het goed te kunnen er ervaring heeft met meerdere woningen zou het goed kunnen gaan, maar je kunt na zelf proberen ook half doen via makelaarsland of alsnog een makelaar vragen,
maar huizen die te lang staan door dit doe het zelven liggen slechter in de markt omdat de zoeksystemen dit vinden!

Dus beoordeel eerst je zelf en ga als het niet loopt niet te lang zelf door knoeien!

chris111
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 mar 2007 23:48

Re: Zonder makelaar

Ongelezen bericht door chris111 »

Om mensen te helpen bij het zelf verkopen, ben ik van plan een boek/handleiding te schrijven over hoe je succesvol zelf je huis kan verkopen en letterlijk duizenden euros kan besparen.
Ja hoor uitvinder boek 1001 zitten we echt op te wachten. Bespaar je de tijd om het wiel opnieuw uit te vinden.

Hendrik Kappers
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 jun 2008 15:55

Re: Zonder makelaar

Ongelezen bericht door Hendrik Kappers »

want het scheelt het geld dat je aan de makeler betaald, maar mijn huis is hoger dan de vraagrijs verkocht... dus wat is beter

Gesloten