LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen opleidingsinstituten (bedrijfsopleidingen)

Problemen met jouw opleiding of ervaringen? Bespreek ze hier.

Ben je over het algemeen tevreden over je opleidingsinstituut?

Ja
1
20%
Nee
4
80%
 
Totaal aantal stemmen: 5

M.Ozturk
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:28

Ervaringen opleidingsinstituten (bedrijfsopleidingen)

Ongelezen bericht door M.Ozturk »

Dag allemaal,

Via Google ben ik gaan zoeken naar verschillende opleidingsinstituten om kennis op te doen omtrent prestaties van deze opleidingsinstituten die cursussen/trainingen geven aan mensen in het bedrijfsleven. Ik ben daarna op deze site terechtgekomen wat mij enorm heeft geboeid. Persoonlijk vind ik informatie van mensen die zelf wat hebben ervaren veel relevanter dan de statistische uitslagen. Nu zie ik op deze forum verschillende topic 's over de ervaringen van mensen, maar ik vind het een beetje onoverzichtelijk.

Het leek mij daarom enorm boeiend om een topic te openen, met daarin de ervaringen van mensen die bij verschillende opleidingsinstituten cursussen/trainingen/opleidingen hebben gevolgd. Het kan van elke opleidingsinstituut zijn. LOI, NTI, NCOI, ROC in de buurt, Hogeschool, enzovoort, enzovoort, maakt allemaal niet uit.

Misschien is het handig om eerst bepaalde informatie te vermelden voordat je je ervaring meedeelt. Bijvoorbeeld, welke onderwijsinstituut het is, welke opleiding je hebt gevolgd, in welke periode je de cursus/training hebt gevolgd, reden van de scholing (of het voor je zelf is of voor je bedrijf waar je werkt om een bepaalde functie te kunnen uitoefenen) en dat je daarna dus je ervaring deelt met ons.

Opzet kan dus zijn:

Onderwijsinstituut:...
Opleiding:...
Periode:...
Persoonlijk of voor je eigen bedrijf.
Ervaring:...

Ik ben benieuwd naar jullie reacties en ik ben er van overtuigd dat er meerdere mensen hier wat van zullen opsteken.

Groetjes.

deniz akalin
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mei 2008 19:37

Re: Ervaringen opleidingsinstituten (bedrijfsopleidingen)

Ongelezen bericht door deniz akalin »

ik heb ook niet echt een site gezien die voor alle opleidingen geen onderscheid maakt,
ik wil graag ook een schriftelijke opleiding doen maar ik kom geen stap verder omdat ik weer nare dingen lees over alle schriftelijke opleidingen. INholland utrecht is ook een afradertje, een waardeloos school, dus dat zegt ook niets.
gr. deniz

alexvaneldik
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 feb 2008 21:34

Re: Ervaringen opleidingsinstituten (bedrijfsopleidingen)

Ongelezen bericht door alexvaneldik »

Ikzelf heb HEAO CE gedaan bij het NTI (ben bijna klaar) en ik smeek iedereen om alsjeblieft nooit bij het NTI te gaan studeren. Slechter opledingsinstituut is niet denkbaar. Sommige docenten zijn goed, de organisatie is superslecht. Ik heb meerdere herinneringen gekregen voor modules die ik niet eens heb! Huiswerk wwordt niet nagekeken, je moet het zelf maar uitzoeken. Als je vragen hebt krijg je gewoon geen reactie. Je moet maar hopen dat een medestudent je kan helpen anders heb je pech!

Dus, wat je ook doet, nooit het NTI!

deniz akalin
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mei 2008 19:37

Re: Ervaringen opleidingsinstituten (bedrijfsopleidingen)

Ongelezen bericht door deniz akalin »

met deze bericht heb ik genoeg informatie en wil niet bij NTI, dat is heel duidelijk. maar LOI heeft iemand daar ervaring mee?
graag wil ik dat ook horen.
gr. deniz

Geoffrey
Berichten: 251
Lid geworden op: 08 nov 2005 10:13
Locatie: Zwaag

Re: Ervaringen opleidingsinstituten (bedrijfsopleidingen)

Ongelezen bericht door Geoffrey »

Onderwijsinstituut: Eduvision
Opleiding: PHP Masterclass en Internetstrategie
Periode: 8 weken in 2006, 3 weken in 2008
Persoonlijk of voor je eigen bedrijf: voor het bedrijf waar ik werk

Ervaring: Eduvision organiseert opleidingen op het gebied van internet, webontwikkeling en vormgeving. Ik heb daar zelf twee cursussen gevolgd, dat is één lesdag per week voor een aantal weken lang. Mijn ervaring is dat het niveau van hun cursussen erg hoog is en dat de manier waarop de cursussen gegeven worden best wel effectief is. Ik heb er zelf een hoop van geleerd.

Kortom: als je interesses op het internet liggen, kan ik ze wel aanraden. Maar ze zijn wel fors duurder dan bijvoorbeeld de NTI of LOI.

Gesloten