Toch maar een account aangemaakt om advies te vragen, wat kan ik het beste doen met de volgende situatie?
Ik heb mijzelf aangemeld voor een 21+ toelatingsexamen voor een HBO studie bij het NTI.
Tijdens het aanmelden kon ik kiezen of ik direct met Ideal wou betalen. Ik heb dit toen netjes gedaan en er werd 65 euro afgeschreven met IDeal.
Een aantal weken later viel er een acceptgiro op mijn deurmat, van het NTI. De acceptgiro was voor het toelatingsexamen en er stond een bedrag van 75 euro op. Ik heb toen telefonisch contact gehad met de klantenservice van het NTI en de mevrouw aan de lijn vertelde mij dat de betaling in orde was en ik de acceptgiro als niet verzonden kon beschouwen.
Nadat ik mijn examen gedaan had, (gehaald, jeej) werd er alsnog 75 euro afgeschreven voor het toelatingsexamen! Ik was toen nog heel optimistisch en dacht 'ach, ik mail wel even en dan regelt het NTI dit vast wel.'
Ik heb mij binnen twee weken na het examen ingeschreven voor een HBO opleiding en zou omdat ik mij zo snel heb ingeschreven recht hebben op teruggave van het examengeld. Dit werd mij ook telefonisch verteld door een meneer van het NTI die mijn inschrijving in behandeling nam. Het bedrag zou verrekend worden met de eerste maandtermijn en mocht dat niet het geval zijn zou ik eventjes moeten bellen en zou dit geregeld worden.
Na twee weken had ik nog geen reactie op mijn mail en besloot ik dus weer te bellen. De mevrouw aan de telefoon vertelde mij dat ik een kopie van de betalingen moest mailen naar [email protected].
Dit heb ik heel braaf weer gedaan maar alweer geen reactie. (is inmiddels precies een week geleden)
Mijn vertrouwen in de klantenservice is nu bijna helemaal weg. Ik verwacht eigenlijk ook geen reactie meer op mijn gestuurde mails.
Welke stappen kan ik ondernemen om het geld van de toelatingsexamen verrekend te krijgen met het lesgeld? Het gaat om 140 euro, toch een aardig bedrag.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht over het NTI (dubbele betaling)
Klacht over het NTI (dubbele betaling)
Laatst gewijzigd door Roksilis op 05 nov 2014 19:52, 6 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 715
- Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39
Re: Klacht over het NTI (dubbele betaling)
Storneren.
Re: Klacht over het NTI (dubbele betaling)
Ik wil graag minimaal mijn eerste jaar afronden, met storneren krijg ik waarschijnlijk allemaal problemen.Josephien12 schreef:Storneren.
-
- Berichten: 715
- Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39
Re: Klacht over het NTI (dubbele betaling)
Welnee, bij zo'n organisatie weet de ene hand vaak niet wat de andere doet. En u hebt het toch al vaak genoeg uitgelegd? Zorg dat u bewijzen hebt van uw communicatie, anders bent u het geld kwijt.
Re: Klacht over het NTI (dubbele betaling)
Helemaal mijn idee...Josephien12 schreef:Welnee, bij zo'n organisatie weet de ene hand vaak niet wat de andere doet. En u hebt het toch al vaak genoeg uitgelegd? Zorg dat u bewijzen hebt van uw communicatie, anders bent u het geld kwijt.