Het lukt toch nog steeds maar niet om dat te realiseren.NTI schreef: sowieso staat de tevredenheid van de student hoog in het vaandel bij het NTI
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/f ... k/speel/1/
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Het lukt toch nog steeds maar niet om dat te realiseren.NTI schreef: sowieso staat de tevredenheid van de student hoog in het vaandel bij het NTI
Gezien adSolvendum al heeft aangegeven dat de rechtzaak niet vermeden kan worden, heeft het weinig nut in mijn ogen om verder met u contact op te nemen. Ik moet toch verschijnen ( of alles in zijn geheel betalen, waar ik dus absoluut niet mee eens ben en dus niet zal doen! ), dan kan ik net zo goed alles bij de rechtbank neerleggen.NTI schreef: Van mijn kant kan ik in ieder geval de garantie geven dat iedereen die reageert zeer serieus genomen wordt, en dat ik hoop dan ook nog steeds dat IJseos zich via mijn emailadres zal melden.
Ik wens U en het bedrijf ook een goed 2012 toe. Van belang blijft dan wel, dat het spel eerlijk gespeeld wordt. Daar gaan we dan bij deze vanuit.Ik wens u allen een goede jaarwisseling en gelukkig 2012!!
Vriendelijke groet,
Els Beltman, hoofd Klantenservice NTI
Bovendien ligt er toch een stapeltje onbeantwoorde correspondentie van je bij NTI, jij bent de student waartegen binnenkort een rechtszaak is, dus zou je vrij eenvoudig te traceren moeten zijn.IJSEOS schreef:Gezien adSolvendum al heeft aangegeven dat de rechtzaak niet vermeden kan worden, heeft het weinig nut in mijn ogen om verder met u contact op te nemen. Ik moet toch verschijnen ( of alles in zijn geheel betalen, waar ik dus absoluut niet mee eens ben en dus niet zal doen! ), dan kan ik net zo goed alles bij de rechtbank neerleggen.NTI schreef: Van mijn kant kan ik in ieder geval de garantie geven dat iedereen die reageert zeer serieus genomen wordt, en dat ik hoop dan ook nog steeds dat IJseos zich via mijn emailadres zal melden.
Waarom wil je dit weten?lawlaw schreef:Wanneer dient de zaak en voor welk bedrag? Stond je ingeschreven op adres waar de dagvaarding door de bus viel.
Op de dag van de betekenis stond ik nog wel ingeschreven op de locatie. maar gemeente was nog bezig om de verhuizing door te voeren. Ik weet niet of een deurwaarder dit kan zien in het GBA. Daarbij heb ik wel mijn nieuw adres doorgegeven aan NTI. dus NTI beschikte wel over de juiste adresgegevens.adSolvendum schreef:Wanneer de dagvaarding niet aan het juiste adres is betekend houdt dit imogelijk een gebrek in wat nietigheid van de dagvaarding met zich meebrengt.
De datum kan ik me verweertechnisch niet veel bij voortellen, mocht er te weinig ruimte hebben gezeten tussen dagvaarding en zitting zal de rechter dit ambtshalve constateren.
uitstel is al aangevraagd, moet alleen nog op de post.adSolvendum schreef:Die twee weken is normaal, wanneer gedaagde gewoon in Nederland woont en ingeschreven staat is het minimum een week.
Overlapping van administratieve handelingen bij de gemeente en opvraging door een gerechtsdeurwaarder kan in gevallen betekenis hebben wanneer u aannemelijk kan maken daarmee onredelijk te zijn geschaad in uw belangen, zie daarvoor het verhaal over het onjuiste adres.
Wat het adres is waarover NTI kon beschikken heeft geen betekenis, de gerechtsdeurwaader gaat uit van de GBA, om zodoende een geldige betekening te kunnen uitvoeren.
Enkel TS kan zich daar een oordeel over vormen, en kennelijk is dit oordeel gevormd na beraad met een advocaat. TS en die advocaat hadden daarbij inzicht in alle stukken, en kennis van alle feiten en omstandigheden. Wij niet, wat met zich meebrengt dat zinspelingen op een eventuele uitkomst een speculatief karakter hebben.aardjee schreef:m.a.w. als het op bewijzen aankomt staat de student er niet zo heel goed voor, vraag is laat je het daadwerkelijk voor komen of probeer je alsnog te schikken.
In verband met de kosten rechtszaak zou ik kiezen voor een schikking voor de eerste zitting