Hallo,
ik heb mij aangemeld voor een taalcursus waarvan ik dacht dat de cursusgelden 102 euro zouden zijn. Nu bleken dit termijnen te zijn.. met een een totaalbedrag van 412 euro te zijn.
Ik heb geprobeerd mijn contract te annuleren, maar dit moet binnen 7 dagen, maar dit gaat moeilijk als er pas na 8 dagen het geld van je rekening wordt afgeschreven.
Alles is betaald met Ideal en ook daar werd geen totaalbedrag genoemt. Ook zat er in het cursuspakket geen rekening met het totaalbedrag. Welheb ik het cursuspakket aangetekend retour gestuurd zodat daar tenminste geen onduidelijkheden over zijn..
Zijn dit allemaal toevalligheden?
Ik wil alleen maar mijn abonnement stopzetten, want 412 euro heb ik niet voor een cursus.
Ook heb ik via een medewerker van de klantenservice, welke trouwens wel heel aardig was, contact opgenomen met die mw. Beltman.
Zij verwijst alleen maar door naar de Onafhankelijke commissie van Beroep. Die heb ik nu aangeschreven, maar waarom moet het nu zo?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NTI taalcursus opzeggen voordat je eraan begonnen bent..
-
Re: NTI taalcursus opzeggen voordat je eraan begonnen bent..
Beste Ikke,
De reden waarom wij u doorverwezen hebben naar de Onafhankelijke commissie van beroep is, omdat in onze ogen de informatie die vooraf wordt verstrekt heel duidelijk is. Zowel in onze studiegids als via de website dient u bij inschrijven een keus te maken uit het aanbod van studietempo's, waarbij ook direct het bedrag vermeld staat. Bijvoorbeeld, u kiest voor een studietempo van 8 maanden, waarbij dan direct staat 8 x € 49,50. Bovendien geeft het NTI duidelijk in de voorwaarden aan dat het studiepakket altijd zonder opgaaf van redenen onbeschadigd en aangetekend geretourneerd mag worden binnen 7 werkdagen.
Wij willen heel graag dat onze werkwijze juridisch getoest wordt door de Onafhankelijke commissie, de uitspraak van de commissie is voorh et NTI bindend.
Vriendelijke groet,
Els Beltman, hoofd klantenservice
De reden waarom wij u doorverwezen hebben naar de Onafhankelijke commissie van beroep is, omdat in onze ogen de informatie die vooraf wordt verstrekt heel duidelijk is. Zowel in onze studiegids als via de website dient u bij inschrijven een keus te maken uit het aanbod van studietempo's, waarbij ook direct het bedrag vermeld staat. Bijvoorbeeld, u kiest voor een studietempo van 8 maanden, waarbij dan direct staat 8 x € 49,50. Bovendien geeft het NTI duidelijk in de voorwaarden aan dat het studiepakket altijd zonder opgaaf van redenen onbeschadigd en aangetekend geretourneerd mag worden binnen 7 werkdagen.
Wij willen heel graag dat onze werkwijze juridisch getoest wordt door de Onafhankelijke commissie, de uitspraak van de commissie is voorh et NTI bindend.
Vriendelijke groet,
Els Beltman, hoofd klantenservice