LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met de LOI

Problemen met jouw opleiding of ervaringen? Bespreek ze hier.
moesje1978

Problemen met de LOI

Ongelezen bericht door moesje1978 »

Goedendag allemaal,

Ik ben in november 2007 met een nieuwe opleiding van de LOI gestart en dat is HBO Bouwprocesmanagement.
De LOI maakt overal reclame dat je in je eigen tempo kunt studeren, wat dus absoluut niet waar is. Het is waar als je langzaam bent met studeren, maar ben je snel en wil je de opleiding zo snel mogelijk halen, dan kom je bij de LOI niet veel verder.

Ik moet elke keer weer nieuwe studiemateriaal aanvragen en dan ben ik afhankelijk van hun, wanneer ze weer een vak klaar hebben.

De propedeuse heb ik nog steeds niet gehaald, omdat nog niet alle vakken klaar zijn en dat vind ik absurd.

In de tussentijd heb ik wel een paar vakken gedaan voor het tweede en derde leerjaar, maar tussendoor lig ik maanden stil.

Dit kun je wel aangeven bij de LOI, maar hier doen ze dus niks mee.

Eigen studietempo is dus Lariekoek.

Als je toch een studie op het internet zet, hoor je toch het hele studie compleet te hebben, zodat mensen altijd door kunnen in hun eigen tempo met studeren??

Misschien zijn er nog meer mensen die dit meemaken.

Groetjes Natascha.

cealis

Re: Problemen met de LOI

Ongelezen bericht door cealis »

Is misschien wel een beetje een late reactie en op kan er waarschijnlijk ook niks meer mee maar in het begin had ik hetzelfde en moet zeggen dat ik altijd nadat ik had gebeld binnen een week mijn volgende zending kreeg.

Ook vind ik het logisch gezien je niet het gehele bedrag in 1 keer betaald dat je ook niet alles in 1 keer toegestuurd krijgt.
Het totale geld aan boeken ect. is berekend over de gehele duur van de opleiding als ze eerst de boeken toesturen en dan nog ik weet niet hoe lang moeten wachten voordat ze het geld daarvoor krijgen ben je als ondernemer niet goed bezig.

Gesloten