LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitschrijving ongedaan maken.

Problemen met jouw opleiding of ervaringen? Bespreek ze hier.
John1011

Uitschrijving ongedaan maken.

Ongelezen bericht door John1011 »

Onlangs heeft mijn school aangegeven dat ik ben uitgeschreven van school.

Door mijn prive situatie was ik een tijd weg gegaan van huis in de maand September hierdoor heb ik de herinneringsbrief gemist. Ik was daarna 1 dag te laat met het inleveren van de herinneringsbrief waarop een bankrekeningnummer etc. stond. De receptie van school kon het blijkbaar wel aannemen want ik leverde het in op 25 September en het kon tot 30 September volgens een mail van het hoofdkantoor.

Nu wil ik dus de situatie ongedaan maken. Ik ben namelijk ook nog een 2de jaars student op deze school en door dit nou een jaar missen lijkt mij nogal een zware straf.

Over een week of 2 moet ik voor de geschillencommissie komen om mijn verhaal uit te leggen. Zal dit bezwaar wel goed genoeg zijn dat ik dus uit huis was.

Iemand enige ervaring?

Groeten,

crazyme

Re: Uitschrijving ongedaan maken.

Ongelezen bericht door crazyme »

John1011 schreef:Zal dit bezwaar wel goed genoeg zijn dat ik dus uit huis was.
Dan zal je dat daar beter moeten motiveren dan je hier doet.

John1011

Ongelezen bericht door John1011 »

crazyme schreef:
John1011 schreef:Zal dit bezwaar wel goed genoeg zijn dat ik dus uit huis was.
Dan zal je dat daar beter moeten motiveren dan je hier doet.
Natuurlijk, het ging om het beeld. Al mijn prive omstandigheden zal ik hier natuurlijk niet neer zetten als in mijn bezwaar tegenover school.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

John1011 schreef: Natuurlijk, het ging om het beeld. Al mijn prive omstandigheden zal ik hier natuurlijk niet neer zetten als in mijn bezwaar tegenover school.
Hoe kun je hier dan serieus vragen of je kans van slagen hebt wanneer je de feiten niet op tafel legt ?

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Het bezwaar zoals u het hier brengt zal alleen coulance kunnen opwekken, geen daadwerkelijke reden van bezwaar, of u hier nu wel of niet uw privé sores deelt. Het hebben van priveproblemen is geen directe reden tot bezwaar. Zolang uw bezwaar niet onderbouwd wordt met de door de onderwijsinstelling gehanteerde regels, zult u zoals ik al zei, alleen kans maken op coulance.

Gesloten