LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 2 tabletten kosten net zoveel als 30 tabletten!!!

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
rozemarijntje

Re: 2 tabletten kosten net zoveel als 30 tabletten!!!

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Klopt de ene arts doet beetje fraude plegen door code van de dia erop te zetten :wink:
Mij arts doet het niet,hoef ook niet je krijgt dan code dat je geestelijk...nou uh laat maar,,
Bij mij is het voor spieren.

Maag als het chronisch is krijg je vergoed en anders pas na half je...eerste half jr zelf betalen is per 1 jan ingegaan .

Ik krijg mijn maagbeschermers ook vergoed alleen de gaviscon niet die moet ik nog eens extra erboven op gebruiken.
Dat scheelt niks in prijs apotheek of?
Dus laat altijd apotheek gelijk meenmene als ze met medicAtie komen..krijg ik 1 rekening,makkelijk ..

Nicky_The

Ongelezen bericht door Nicky_The »

tenormin schreef:
rozemarijntje schreef:@wa

nee medicatie wat buiten de vergoeding valt krijg je dan ook niet,ook als is je eigen risico op!
ik ben maandelijks toch nog een x bedrag aan medicatie kwijt dat wel uit de apotheek komt,bv diazepam maar wordt niet vergoed,die lijst is er ook nog :D

eigen risico of niet
Krijg de maagtabletten (Esomeprazol en Diazepam) wel zonder betalen mee uit apotheek, schijn een code te hebben. Maar is toch lood om oud ijzer, dit jaar was de €220,00 al verbruikt eind februari, zal het volgend jaar de €350,00 wel maart worden. En als we dan nog in leven zijn, kunnen we 2014 wel tegemoet zien met de volgende verhoging, (bijna) zeker weten.
En wat dacht je van de vergoedingen die ze aldoor uit die verzekeringen donderen? Nog ff en je bent alleen verzekerd voor het ziekenhuis..

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Nicky_The schreef:
En wat dacht je van de vergoedingen die ze aldoor uit die verzekeringen donderen? Nog ff en je bent alleen verzekerd voor het ziekenhuis..
Had je gedacht. Het liggeld wordt nu dus 7,50 per dag voor eten (ik ben zelf aanzienlijk minder kwijt, maar ok), nog even en je kunt een bedrag aan kamerhuur betalen ter hoogte van een normale huurwoning. Immers, als je daar ligt, heb je ook geen woning nodig, toch?

Maar goed, het ging niet om het ziekenhuis of wat er in de zorg zit, de vraagsteller zit er mee omhoog dat hij/zij voor 2 tabletten net zoveel moet betalen als voor 30.

cmarkest

Ongelezen bericht door cmarkest »

De foliumzuur, die de arts voorgeschreven heeft is 5 mg en niet zonder recept te verkrijgen, die je bij de drogist koopt is 0,5 mg., daar zit dus het verschil in.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Aha ts zich dus verkeken op het aantal mg?

Gesloten