LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afbouwen van zyprexa, reageer aub

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
calinago

Re: Afbouwen van zyprexa, reageer aub

Ongelezen bericht door calinago »

over zyprexa:8 jaar geleden werd ik aan de zyprexa gezet.In die 8 jaar heb ik 3 pogingen gedaan om ermee te stoppen,maar dat lukte niet.Nu doe ik weer een poging,door langzaam af te bouwen.Ik geef al jaren aan dat er bij mij een lichamelijke stoornis is,dat ik darmprobelemen heb(o.a.),maar tot nu toe werd daar niets mee gedaan.Sinds kort weet ik dat ik een erfelijke LICHAMELIJKE stofwisselingsziekte heb-H.P.U.,waarvan de SYMPTOMEN kunnen zijn psychose en/of schitzofrenie...Bij het K.E.A.C. in Weert is een urinetest te verkrijgen die kan uitwijzen of iemand H.P.U. heeft.Volgens het nederlandse comite voor de rechten van de mens mag een psychiater NOOIT medicatie voorschrijven zolang er geen uitgebreid lichamelijk onderzoek is gedaan,en niet alle lichamelijke ziekten zijn uitgesloten.Lees op het internet:misstanden in de psychiatrie,lees:zyprexa trials,lees:over H.P.U.,lees over hoeveel miljarden euro's de "farma-maffia" verdient over de ruggen van mensen met psychische klachten,en over hoe een psychiater niets anders is dan een vertegenwoordiger van de "farma-maffia".EIS een uitgebreid lichamelijk inderzoek...Van zyprexa kun je blijvend letsel oplopen,o.a. schade een de HHB-as...

Gesloten