LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afbouwen citolapram,was ik er maar nooit aan begonnen...
Re: afbouwen citolapram,was ik er maar nooit aan begonnen...
wauwwwwww wat heb ik vannacht goed geslapen zeg,ik ging om 24.00 naar bed en kwam er om 10.00 uit vanmorgen..
ik ben wel met een halve oxazepam naar bed gegaan en ik stond vanmorgen veel frisser op als de afgelopen dagen..ik ben nu niet meer zo angstig.
zou de citolapram nu echt beginnen aan te slaan,joepieeeeeee
lang leve de pillekes
ik ben wel met een halve oxazepam naar bed gegaan en ik stond vanmorgen veel frisser op als de afgelopen dagen..ik ben nu niet meer zo angstig.
zou de citolapram nu echt beginnen aan te slaan,joepieeeeeee
lang leve de pillekes
wikky schreef: lang leve de pillekes
Ik kan me voorstellen dat je je er fijn bij voelt , maar is het de bedoeling dat je altijd pillen blijft slikken dan? geen therapie dat je ooit een zonder die zooi hoeft?
hoi ciske..
die antidepressiva die blijf ik voortaan voor altijd slikken en die oxazepam is nu alleen even ter ondersteuning,om de ergste bijwerkingen te onderdrukken in het begin.
zo heb ik dat de 1e keer ook gedaan en na zo`n 4-6 weken heb je die oxazepam niet meer nodig en doet de citalopram zijn werking..
ik heb wel therapie bij de psycholoog hoor,daar moet ik maandag weer heen..
maar echt,ik zweer het echt,ik stop nooit meer met die citalopram want na het stoppen ben ik in een diep dal terecht gekomen.
en de huisarts en de psycholoog zeggen dat ik ze de rest van mijn leven mag blijven gebruiken,waarom zou ik mezelf dan kwellen om er mee te stoppen...
en ik hoop toch nog zo`n 30 jaar mee te mogen hoor,dan ben ik voortaan 82 whaha
die antidepressiva die blijf ik voortaan voor altijd slikken en die oxazepam is nu alleen even ter ondersteuning,om de ergste bijwerkingen te onderdrukken in het begin.
zo heb ik dat de 1e keer ook gedaan en na zo`n 4-6 weken heb je die oxazepam niet meer nodig en doet de citalopram zijn werking..
ik heb wel therapie bij de psycholoog hoor,daar moet ik maandag weer heen..
maar echt,ik zweer het echt,ik stop nooit meer met die citalopram want na het stoppen ben ik in een diep dal terecht gekomen.
en de huisarts en de psycholoog zeggen dat ik ze de rest van mijn leven mag blijven gebruiken,waarom zou ik mezelf dan kwellen om er mee te stoppen...
en ik hoop toch nog zo`n 30 jaar mee te mogen hoor,dan ben ik voortaan 82 whaha
hoi wikky, als jij je er goed bij voelt moet je dat gewoon doen, beter zo dan je altijd rot voelen toch?
ja ciske,dat doe ik ook hoor,zo is het leven niks leuk meer bah bah, maar vandaag voel ik me erg goed moet ik zeggen,ik zal niet té hard roepen
ik zit nu op dag 11 van het opbouwen met de citalopram,en ik heb al best redelijk goede dagen moet ik zeggen..
gisteren zelfs een heel goede dag gehad en vandaag gaat het ook wel weer,alleen vanmorgen voelde ik me niks waard,er schoten allerlei gekke gedachten door mijn kop heen en na een halve oxazepam ging het wel weer...
ik zal blij zijn als ik een week of 4 verder zal zijn dan zijn die bijwerkingen ook weer over...
fijn weekend allemaal
gisteren zelfs een heel goede dag gehad en vandaag gaat het ook wel weer,alleen vanmorgen voelde ik me niks waard,er schoten allerlei gekke gedachten door mijn kop heen en na een halve oxazepam ging het wel weer...
ik zal blij zijn als ik een week of 4 verder zal zijn dan zijn die bijwerkingen ook weer over...
fijn weekend allemaal
-
hee wikky komt goed hoor,ik hoorde vandaag van iemand dat er eerst weer een spiegel moet worden opgebouwd in je lijf! je bent er bijna volgends mij.sterkte!
hoi manondoris..
laten we het hopen dat ik er bijna ben ppfff
het was vanmorgen weer huilen huilen en nog eens huilen bah bah
het klopt dat er eerst een spiegel opgebouwd moet worden en dat duurt zo`n 4-6 weken,maar ik ben al bijna 2 weken onderweg,joepieeeeeeeee
bij mij zijn de morgens het ergste,dan voel ik me zo k*t zal ik maar zeggen...
morgen ga ik naar de psycholoog toe,ik ben benieuwd!
en ik weet het,je zal door die eerste weken heen moeten,maar ik ben zo ongeduldig...
ik neem smorgens een halve oxazepam en mijn man zei al,begin dat met een hele smorgens,maar ik ben zo`n angsthaas en ben dan bang dat ik als een zombie rond loop...
manondoris,hoe gaat het met die vriend van jou,ik moet vaak aan hem denken,ik hoop dat hij zich wat beter zal voelen....
ik maak me over alles en iedereen druk en ik heb zo veel aan mezlf nu
dadelijk komen de kinderen en kleinkinderen op visite,ze komen iedere zondag soep eten hier...
leuk dat je weer even geschreven hebt,ik put hier altijd kracht uit!
liefs wikky
laten we het hopen dat ik er bijna ben ppfff
het was vanmorgen weer huilen huilen en nog eens huilen bah bah
het klopt dat er eerst een spiegel opgebouwd moet worden en dat duurt zo`n 4-6 weken,maar ik ben al bijna 2 weken onderweg,joepieeeeeeeee
bij mij zijn de morgens het ergste,dan voel ik me zo k*t zal ik maar zeggen...
morgen ga ik naar de psycholoog toe,ik ben benieuwd!
en ik weet het,je zal door die eerste weken heen moeten,maar ik ben zo ongeduldig...
ik neem smorgens een halve oxazepam en mijn man zei al,begin dat met een hele smorgens,maar ik ben zo`n angsthaas en ben dan bang dat ik als een zombie rond loop...
manondoris,hoe gaat het met die vriend van jou,ik moet vaak aan hem denken,ik hoop dat hij zich wat beter zal voelen....
ik maak me over alles en iedereen druk en ik heb zo veel aan mezlf nu
dadelijk komen de kinderen en kleinkinderen op visite,ze komen iedere zondag soep eten hier...
leuk dat je weer even geschreven hebt,ik put hier altijd kracht uit!
liefs wikky
-
hee wikky met die vriend is het nog hetzelfde, hij wacht eerst dat hart onderzoek af.die staat voor donderdag geplant en hij slikt zich suf aan valriaan tabletten. heel veel plezier vanmiddag,geniet maar lekker van je kinderen.
heey manondoris,hoe gaat het nu met jouw manneke?
het is al lang geleden dat we geschreven hebben hier!
met mij gaat het nu de goede kant uit,ik ben nu 5 weken bezig met de citalopram en ik begin me steeds fijner te voelen..
ik zie niet meer op tegen de morgens en voel me weer ontspannen en krijg weer belangstelling voor andere dingen en het voornaamst is dat ik geen angst en paniekaanvallen meer heb..
ik hoor je nog wel,groetjessssssssss
het is al lang geleden dat we geschreven hebben hier!
met mij gaat het nu de goede kant uit,ik ben nu 5 weken bezig met de citalopram en ik begin me steeds fijner te voelen..
ik zie niet meer op tegen de morgens en voel me weer ontspannen en krijg weer belangstelling voor andere dingen en het voornaamst is dat ik geen angst en paniekaanvallen meer heb..
ik hoor je nog wel,groetjessssssssss
-
hee wikky,wat fijn voor je zeg dat het weer de goede kant op gaat .met mijn man gaat het iets beter maar het loopt niet over,hij is nu 2x naar de ontspannings therapie geweest en het lijkt hem wel iets te helpen en sinds dat hij bethahistine slikt is ie minder dol en duizelig. met zijn hart was alles goed ! voor hem ook weer een geruststelling. hij weet dat het een lange weg is ,maar als het dan maar steeds iets beter gaat. groetjes en hou die steigende lijn vast
hey Wikky!
Hoe gaat het nu met je?
Ik slik zo'n 3 tal jaar sipralexa nu en wou(wil) er ook vanaf maar ondertussen is men dosis al gehalveerd en zijn er die vervelende gedachten en angsten terug en denk ik wil ik dit wel?!
ik was voor ik de pillen begon te slikken ook erg anti medicijn en nu nog eigenlijk maar begin toch van idee te veranderen.
Denk wel dat ik het medicijn nodig, men arts heeft ook al vaak gezegd dat het genetisch is.
maar dan denk ik af en toe ook weer: ben ik niet te flauw? en moet ik niet wat doorzetten misschien gaat het wel over.
Weet het niet zo goed eigenlijk.
groetjes
Hoe gaat het nu met je?
Ik slik zo'n 3 tal jaar sipralexa nu en wou(wil) er ook vanaf maar ondertussen is men dosis al gehalveerd en zijn er die vervelende gedachten en angsten terug en denk ik wil ik dit wel?!
ik was voor ik de pillen begon te slikken ook erg anti medicijn en nu nog eigenlijk maar begin toch van idee te veranderen.
Denk wel dat ik het medicijn nodig, men arts heeft ook al vaak gezegd dat het genetisch is.
maar dan denk ik af en toe ook weer: ben ik niet te flauw? en moet ik niet wat doorzetten misschien gaat het wel over.
Weet het niet zo goed eigenlijk.
groetjes