| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bedriegelijke reclamespotje voor Lamisil van Firma Novartis
-
magda scholte
bedriegelijke reclamespotje voor Lamisil van Firma Novartis
Graag wil ik reacties van mensen die het middel Lamisil tegen kalknagels hebben gebruikt. Ik heb zelf vervelende bijwerkingen: zoute smaak in de mond, smaakverandering en smaakverlies. Het medicijn kost 500 voor gebruik van 3 maanden. Het reclamespotje suggereert dat een huisarts een
middel tegen kalknagels heeft. Er loopt een onderzoek via de rechter omdat reclame voor medicijnen verboden is.(Zie ook De Telegraaf 1 mei 2002 Financiele pagina)
Ik heb inmiddels veel mensen gesproken met klachten over dit medicijn. Ik kijk uit naar reacties.
Magda Scholte
middel tegen kalknagels heeft. Er loopt een onderzoek via de rechter omdat reclame voor medicijnen verboden is.(Zie ook De Telegraaf 1 mei 2002 Financiele pagina)
Ik heb inmiddels veel mensen gesproken met klachten over dit medicijn. Ik kijk uit naar reacties.
Magda Scholte
-
Ineke
Re: bedriegelijke reclamespotje voor Lamisil van Firma Novartis
Ik gebruik sinds kort Lamisil op eigen verzoek. Nadat ik het een en ander zelf had nagezocht op internet, overwoog ik om naar mijn huisarts te gaan om mijn klacht over zgn" Kalknagels" (schimmelinfectie) te bevestigen. Inderdaad mijn diagnose was correct, en ging braaf met mijn recept naar de Apotheek die mij vervolgens 4 A4tjes mee gaven met overduidelijke informatie wat het medicijn betrof. 1 van de bijwerkingen was inderdaad smaakvermindering. Ik neem hem dagelijks, en merk er weinig van. Het resultaat komt later pas nadat de kuur afgelopen is. Dat er op deze manier aandacht aan beteed wordt dmv de Media, vindt ik persoonlijk heel logisch, gezien het besmettingsgevaar!
Ik snap eerlijk gezegd je reactie niet, wat is nu eigenlijk het probleem, dat je minder zin in eten hebt?, of dat het te duur is?, of dat reclame mee gemaakt wordt?
Ik ben in ieder geval blij, dat het straks een resultaat heeft, gezien de gunstige reacties die ik gelezen heb. Kijk maar eens op www.gezondheidsplein.nl >Zoek..Lamisil..
Sterkt met je kalknagels, hopelijk ben je er snel vanaf!
Groetjes Ineke
Ik snap eerlijk gezegd je reactie niet, wat is nu eigenlijk het probleem, dat je minder zin in eten hebt?, of dat het te duur is?, of dat reclame mee gemaakt wordt?
Ik ben in ieder geval blij, dat het straks een resultaat heeft, gezien de gunstige reacties die ik gelezen heb. Kijk maar eens op www.gezondheidsplein.nl >Zoek..Lamisil..
Sterkt met je kalknagels, hopelijk ben je er snel vanaf!
Groetjes Ineke
-
De
Ik ben jaren geleden zelfs proefpersoon (via de dermatoloog)van het middel Lamisil geweest. Last van bijwerkingen heb ik nooit gehad. Maar ondanks dat het zo'n duur geneesmiddel is, heeft het gebruik bij mij geen enkel resultaat gehad. Later zijn bij mij tot 3x toe aan iedere voet de nagels operatief verwijdert (hoe ver kun je gaan). Maar helaas ik heb dus gewoon levenslang.
-
ine.
ik heb zelf een jaar lang lamisil
gebruikt maar zonder resultaat sinds kort zijn mijn beide nagels dus alsnog verwijderd maar gewoon door de huisarts onder verdoving ik hoop alleen dat het niet nog eens moet de ingreep op zich viel wel mee.
gebruikt maar zonder resultaat sinds kort zijn mijn beide nagels dus alsnog verwijderd maar gewoon door de huisarts onder verdoving ik hoop alleen dat het niet nog eens moet de ingreep op zich viel wel mee.