LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bij mij werkt Zoloft gelukkig goed en ik ben heel goed begel

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Aagje

bij mij werkt Zoloft gelukkig goed en ik ben heel goed begel

Ongelezen bericht door Aagje »

Even tussen alle negatieve berichten door: bij mij heeft de huisarts na een aantal gesprekken Zoloft voorgeschreven tegen paniekaanvallen. Het begon echt te werken na 6 weken en ik ben nu 3 maanden aanval vrij. Ik heb mijn oude zelf weer terug! De controle is zeer goed, de eerste vier weken iedere week, daarna om de maand en nu mag ik na 2 maanden terugkomen. Ook de medicatie is precies afgepast voor die periode. Kortom, er zijn gelukkig ook artsen die het niet klakkeloos voorschrijven en er goed mee omgaan.
Aagje

Lisa

Re: bij mij werkt Zoloft gelukkig goed en ik ben heel goed begel

Ongelezen bericht door Lisa »

hoi Aagje,
Fijn om te lezen dat *Zoloft* bij jou zo goed werkt. Ik slik het nu 3 weken (50mg) heb niet het gevoel dat er verbetering in zit. Moet over 1 weekje weer bij de huisarts komen. Mag ik je vragen hoeveel mg jij slikt? Werd er pas met dosis verhoogd na 6 weken of eerder? Hoop dat ik me over een tijdje ook zo goed ga voelen.

Groetjes Lisa

xx

Ongelezen bericht door xx »

Het opbouwen met Zolft kan inderdaadwat langer duren.
Mijn persoonlijke ervaring is dat dit ca 6 weken kan zijn.
ik slik Zoloft nu bijna 5 jaar en heb geen bijwerkingen. Ik leef weer !!

Lisa

Ongelezen bericht door Lisa »

Hoi xx,
Fijn om die positieve berichtjes te lezen,geeft me weer hoop. Okay de drie weken zijn bijna voorbij,op naar de volgende 3 weken. Lijkt me een openbaring als je weer kan genieten,van dagelijkse dingen,en wat meer relaxed kan zijn. Op dit moment barst ik nog steeds van de spanning,en ben vaak draaierig. Slaap slecht,kan niet op m,n ene zij liggen alles doet zeer. M'n ribben en rug,alle lijkt vast te zitten. Dus neem wat paracetamol,dan gaat ie wel weer.

Groetjes Lisa

Gesloten