LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Blijf bij je leest

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Testing
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2007 20:45

Blijf bij je leest

Ongelezen bericht door Testing »

Nu dacht ik dat de jeugdzorg en cholesterol uitzending een "uitstapje" waren buiten de normale consumenten onderwerpen, maar wat schetst mijn verbazing: nog een uitzending over ibuprofen erbij! Dit valt niet onder consumentenproducten...

Wie denken jullie wel niet dat jullie zijn, Radar? Waar halen jullie de medische achtergrond en of ervaring vandaan om hierover te berichten? Hoe rijm je een uitzending over ibuprofen met een uitzending over klachten over Essent!?

Blijf alsjeblieft bij je leest, want dit zijn niet bepaald diepgaande onderzoeken die jullie doen. En vooral met de cholesterol uitzending kwamen jullie aardig op de koffie met foutieve informatie en verkeerde voorstelling van zaken (meneer de expert die geen artikelen heeft gepubliceerd en een alleenroepende niet-MD blijkt te zijn).

Dit soort sensatiegerichte, oppervlakkige journalistiek siert jullie niet, en ik denk dat ik de volgende keer geen interesse meer heb om nog naar Radar te kijken...

VvW
Berichten: 53
Lid geworden op: 08 mei 2007 18:49

Re: Blijf bij je leest

Ongelezen bericht door VvW »

je kan ze gewoon bij de drogist kopen, dus volgens mij zijn het dan consumentenproducten.

Testing
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2007 20:45

Re: Blijf bij je leest

Ongelezen bericht door Testing »

ja, dat is wel HEEL erg simpel.... u bent het toch wel met mij eens dat een kritisch verhaal brengen over Essent en de klachten een HEEL andere journalistieke achtergrond en verdieping behoeft dat wanneer je een kritishc verhaal wilt brengen over medicijnen.

sorry hoor, amar radar is een te oppervlakkig programma om dit soort onderwerpen serieus te brengen... Daarnaast vindt ik een medicijn geen consumenten product ook al kan je het bij de drogist kopen.

VvW
Berichten: 53
Lid geworden op: 08 mei 2007 18:49

Re: Blijf bij je leest

Ongelezen bericht door VvW »

Nee niet mee eens, in principe.

vrij verkrijgbaar , dus kunnen ze dit onderwerp zo aanpakken.

Het onderwerp over routers is van het zelfde kaliber, de kenners vinden dat bij het gebruik van een router ook een vakman vereist is en dat niet iedere leek dit kan(hoeft te kunnen).

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Blijf bij je leest

Ongelezen bericht door NAK »

sorry hoor, amar radar is een te oppervlakkig programma om dit soort onderwerpen serieus te brengen...
Maar waarschijnlijk niet oppervlakkig genoeg, want je schijnt telkens weer te kijken, getuige de eertse regel uit je topic.

Daarnaast vindt ik een medicijn geen consumenten product ook al kan je het bij de drogist kopen.
Wat is het volgens jou dan?

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Blijf bij je leest

Ongelezen bericht door S. »

Er komen steeds meer medicijnen op de vrije mark (=vrij verkrijgbaar zonder recept).
Dus dan zijn het ook gangbare consumentenproducten.
Vaak betreft het dan meestal de soorten die al veel gebruikt werden en waar dus al veel over bekend is.

Gesloten