hallo,ben ik ook weer
ik was gisteren inderdaad erg moe dochter38,en toen ik eenmaal in bed lag kon ik weer niet slapen,ik lag om 02.00 uur nog wakker,dus weer even eruit gegaan,wat gedronken en naar de w.c en toen weer terug gekropen,toen heb ik nog 4.00 uur gezien op de wekker en toen ben ik dan in een onrustige slaap gevallen ppff
en toen liep de wekker af om 9.00 uur want mijn man moest naar de dokter en ben ik dus mee geweest.
maar nu ben ik helemaal nokkie en zou nu wel kunnen slapen,maar ik ga toch niet liggen anders slaap ik vannacht weer niet..
janneke,dat is niet zo fijn als je zo`n rot weekend achter de rug hebt,dat is even een flinke terugslag..
maar vanaf nu ga je je waarschijnlijk weer beterder voelen,en die rot bijwerkingen,tsja die zijn gewoon moeilijk..
we gaan weer gewoon door met zijn allen!
waar zit ron toch,ik ben zo benieuwd hoe het met je gaat ron,dus komop,ffe in de pen klimmen
hoi nina,welkom hier!
jawel hoor,je gaat straks weer gewoon funtioneren als de pillen zijn werk helemaal doen,zo was het bij mij wel tenminste toen ik eerder gebruik van maakte..
is best een hoge dosering volgens mij als je straks op 40 zit,maar je zal het nodig hebben denk ik.
ik heb ook zo weinig mogelijk oxazepam genomen,maar sinds 2 dagen ben ik er helemaal vanaf,maar dat weerhoudt me er niet van om ze weer direct te gaan nemen,mocht ik ze weer nodig hebben,het is voor mij een goed middeltje tegen de bijwerkingen..
ik ben vandaag een beetje grieperig,keelpijn en wat hoofdpijn,maar ik hoop dat het snel over gaat want aankomend weekend gaan we een weekendje weg en dan wil ik beter zijn...
fijne dag allemaal