Hallo lieve vriendjes en vriendinnetjes! Hebben jullie mij een beetje gemist?
Ik ben dat weekendje Zurich prima doorgekomen! Weliswaar met een stevige dosis pammetjes (dat opgesloten zitten in een vliegtuig is bij mij namelijk ook wel een ding...pfff) maar: lekker om door Zurich te wandelen en de stad eens anders te ervaren dan traumatisch! Gewoon lekker gewinkeld, gegeten, bioskoopje e.d., helemaal goed. Ik merkte wel dat het me af en toe eventjes naar de keel greep, met name op het moment dat ik in een restaurant zat, maar dan trok het toch weer langzaam weg. Ik merk dat het belangrijk is om op paniekmomenten TOCH te blijven zitten waar je zit. Op dat moment merk je dat je innerlijke kracht sterker is dan je denkt!
Bonzo: grote hulde! Heel goed! Laat je niet wegjagen door je eigen paniek! En neem de komende weken gerust die Xanax. En kijk per dag of je steeds met minder doorkomt. Volgende week is de grote verhuizing toch? Ga die met volle kracht tegemoet! En help jezelf met die Xanax en voel je daar ook niet shuldig over. Wij 'dippers' kunnen niet goed tegen veranderingen. Dat moeten we leren. Oefenen. Voorzichtig doen. Ben aardig en streng vor jezelf tegelijk, dat kan best!
Ik heken het hoor, maar vermijdingsgedrag is het ergste wat je jezelf kunt aandoen. Je zult zien Bonzo, als je deze verandering hebt doorstaan, dan kun je de hele wereld aan! Mijn zegen en steun heb je. Ook als het niet gaat trouwens, don't get me wrong. Maar dat je bent gegaan gisteren.... wow!
Ik ga ook nog reageren op jullie allemaal, maar ik moet mij nu gaan haasten!
@Ron. Ik wil je voorstellen om een aparte topic te openen, want wij slikkers hebben dit topic geadopteerd om elkaar te steunen. Als jij een apart topic opent, kunnen we zelf kiezen of we jouw informatie willen lezen of niet. Je krijgt van mij alle vrijheid van meningsuiting, maar je geeft nu je informatie aan een kwetsbaar clubje mensen en nu spreek ik alleen even voor mezelf: het is hier persoonlijk en we leggen hier onze zielen bloot. Als je gewoon een topic opent met "kritiek op AD" dan beloof ik bij deze dat ik het zal lezen. In mijn eign tijd en op mijn eigen moment.
Het kan zijn dat de anderen hier er anders over denken trouwens, maar dit is mijn mening....
mathy[/b]