tijdens mijn zwangerschap heb ik depakine geslikt, vanwege epilepsie.
ik heb een punctie gehad en veel echo's omdat er kans bestond op een kindje met openruggetje of hazelipje.
er werd niets vreemd geconstateerd.
mijn lieve zoon werd geboren. Hij is "anders' Het heeft veel weg van downsyndroom, maar dat is het niet.
hij heeft een groot hoofd.
Het is niet bewezen dat het dor de medicijnen kwam.
Er werd juist gezegd, dat kinderen met depakine-ouders juist een erg klein hoofdje kregen.
Wie weet hier iets over?
wie heeft ook een "ander" kindje na het slikken van depakine?
Ik heb mijn zoon voledig geaccepteerd, Alleen hebben we nog nooit een tweede van zijn soort gevonden. Het zou fijn zijn voor de diagnose.
Overigens, dat depakine en de pil niet samen gaan, was mijn huisarts vergeten te vertellen..........
maar dat was weer jaaaaaren eerder.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] depakine
-
eerste
Re: depakine
Hoi, ik ken ook iemand die een "ander" kindje heeft gekregen na het gebruik tijdens de zwangerschap van depakine.
ik zal haar dit topic-adres doorgeven.
wie weet, veel succes met het vinden van "bondgenootjes!"
ik zal haar dit topic-adres doorgeven.
wie weet, veel succes met het vinden van "bondgenootjes!"
-
marrie
Re: depakine
Hoi, mijn zoon is inmiddels 28 jaar. Ik heb ook depakine geslikt toen ik zwanger was van hem.
Hij leek de 1ste jaren redelijk normaal, maar hij bleek toch een vorm van authisme te hebben. Daarnaast heeft hij ook een klein hart gebrekje. Ik heb geen idee of dit door de depakine komt, het middel was toen vrij nieuw.
3 jaar later was ik weer zwanger en ben toen gestopt met die medicijnen. Mijn 2de zoon heeft geen problemen en is dus geestelijk helemaal gezond
Hij leek de 1ste jaren redelijk normaal, maar hij bleek toch een vorm van authisme te hebben. Daarnaast heeft hij ook een klein hart gebrekje. Ik heb geen idee of dit door de depakine komt, het middel was toen vrij nieuw.
3 jaar later was ik weer zwanger en ben toen gestopt met die medicijnen. Mijn 2de zoon heeft geen problemen en is dus geestelijk helemaal gezond