LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring threelac voor candida?

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Candidaatje

Ervaring threelac voor candida?

Ongelezen bericht door Candidaatje »

Heeft iemand ervaring met threelac om candidiasis te behandelen? Ze zeggen dat je geen candidadieet nodig hebt en dat het toch overgaat dan! Dat zou een uitkomst zijn. Het internet staat vol jubelverhalen uit het buitenland maar voor hier in Nederland kan ik nog niet zo veel vinden. Behalve de Nederlandse site waar ze het verkopen. http://www.threelac.nl Het klinkt erg mooi, misschien te mooi om waar te zijn? Heb je ervaring, echt ervaring bedoel ik dan laat het weten? Ik heb niet veel aan mensen die net als ik argwanend zijn maar het niet geprobeerd hebben, want ik kan wel voor mezelf denken. Ik zou graag ervaringen lezen van mensen die het echt geprobeerd hebben. Het is namelijk best duur, maar als het echt gaat werken heb ik dat er wel voor over.

Groetjes,

Candidaatje

kanovaarder

Re: Ervaring threelac voor candida?

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Candidiasis

Wanneer u bedoeld de schimmelinfectie aan de ****** dan kan ik mij nog uit de tijd van Man-Vrouw-Maatschappij herinneren dat het krijgen van Candidiasis te maken heeft met de zuurgraad daarvan.

Spoelen met Yoghurt, hoe gek dit ook klinkt schijnt dan in zulke gevallen te helpen.

Maar ja,30,40 jaar geleden!

'k Kan niet alles onthouden!

Grootvader

Gesloten