LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] folligro produkt tegen kaalheid

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.

Folligro bij iemand resultaat geboekt?

uitstekend
0
Geen stemmen
goed
0
Geen stemmen
slecht
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 0

john123

folligro produkt tegen kaalheid

Ongelezen bericht door john123 »

Graag wil ik van dit forum gebruik maken om te kijken of dit medicijn echt werkt tegen haaruitval

Produkt kost namelijk 69 euro per maand.
Resultaat zie je binnen drie maanden.
Ik geloof namelijk niet in in wondermiddeltjes.

aminexil en folligro zijn de enige twee middelen die wetenschappelijk zijn bewezen dat ze wel werken (folligro homepage)

Als je webpage bekijkt van folligro zie je zelfs voorbeeld foto's van mensen die beduidend meer haar hebben gekregen.

80 procent van de mensen zou het helpen om de haargroei de bevorderen en haaruitval fors af te remmen.

Daarom deze poll om te zien in percentage dan ook klopt

Gast

Re: folligro produkt tegen kaalheid

Ongelezen bericht door Gast »

Van aminexil (minoxidile) geloof ik wel dat het werkt. Van folligro geloof ik het niet erg. Het verhaal dat testosteron gedeeltelijk wordt omgezet in DHT wat kaalheid veroorzaakt klopt. Dat de dwergpalmbes dit tegen zou gaan? Ik weet het niet.

In medische kringen is bekend dat finasteride dat wel doet. Het wordt gebruikt voor bijvoorbeeld prostaatproblemen in 5mg tabletten. Om kaalheid te stoppen is proefondervindelijk vastgesteld dat 1mg per dag genoeg is. De industrie is daar direct op ingesprongen en brengt een dergelijke pil op de markt die echter veel duurder is dan de 5mg tablet voor prostaatproblemen. Dus als je met je huisarts besproken hebt dat je dit middel mag gebruiken moet je proberen bij de apotheker de 5mg tabletten te kopen en die te laten vermalen en om te zetten in 1mg tabletten. Lees wel eerst de mogelijke bijwerkingen.

Het middel is officieel geregistreerd. Het is alleen geschikt voor mannen en absoluut niet voor vrouwen en kinderen. Je moet het je hele leven blijven slikken. Tenslotte blijft je lichaam je hele leven lang testosteron aanmaken. En als je dit middel niet slikt wordt die testosteron weer gedeeltelijk omgezet in DHT. De bewering van folligro dat je na een bepaalde tijd kunt afbouwen lijkt me dan ook discutabel.

Gesloten