Ben al jaren gebruiker van flixonase nasule druppels. Nu viel mij op dat de flixonase die ik vorige week van de apotheek kreeg in andere plastic ampullen zitten. Nadat ik de dop er af gedraaid heb is de opening zo groot - veel groter dan voordien - dat ik het medicijn niet meer volgens de gebruiksaanwijzing - in elk neusgat de helft van de ampul - kan gebruiken. Na het eerste neusgat is de ampul leeg. Was van plan dit vandaag ook bij de apotheek te melden maar daar was het veel te druk. Ga nu a.s. maandag naar de apotheek.
Mijn vraag: zijn er meer gebruikers met deze ervaring?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gewijzigde verpakking Flixonase nasule druppels
-
Re: gewijzigde verpakking Flixonase nasule druppels
Nee. Ik heb ze nog nooit gehad met een dop er op.
Als het goed is kan de apotheek de producten terug sturen naar de fabrikant en krijg je een nieuwe. Misschien heeft de fabrikant ook nog wel een restpartij staan van de oude versie. Altijd handig om even na te vragen. Succes ermee!
Dat geloof je zelf? Medicijnen worden niet teruggenomen omdat de dosering is gewijzigd. Je krijgt dus ook geen nieuwe. Gezondheidszorg is al duur genoeg.