Ah, je wil mijn werkelijke ongezouten mening? Nou, dan krijg je die.pannekoekje schreef: ↑12 okt 2021 07:39Zijn we net zo'n beetje door de grootste vaccinatierondes van corona heen, en dan komt de volgende ronde. Allemaal aan de griepprik, zelfs kinderen.
Wat vinden we hiervan?
Zoals jij je bericht hebt opgesteld is het niks meer dan trollen om herrie te schoppen. Zonder bronvermelding, zonder nuance, zonder ook maar enig voorbehoud. Zonder ook verdere reactie ook op reacties van anderen. Het bericht van de NOS is een stuk genuanceerder en dat heb je als beste bericht verkozen, maar verder weiger je inhoudelijk nog iets te zeggen. Ik beschouw dat als trollen. Gelukkig voor jou ben ik geen moderator hier anders had je nu een ban gehad wegens trollen.
Met een discussie over de griepprik is niks mis. Mits onderbouwd met goede bronvermelding en genuanceerd opgebouwd, maar niet op deze manier. Maar als een regelrechte kwakzalver en complotdenker op deze manier hier stennis komen schoppen verdient mijns inziens een (tijdelijke) ban. Dat vind ik ervan.