LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Griepprik

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
stefanhouterman

Re: Griepprik

Ongelezen bericht door stefanhouterman »

F.van Holten schreef:Ts
Neem A.U.B. een andere arts, die minder/niets kost, en hou op met deze onzin.
Wil u geen prik, haal hem dan ook niet, u bent tot niets verplicht
Wilt u hem wel als risico groep, of een ander, ga dan naar die arts.
Hoe moeilijk wilt u het hebben, en ja, artsen kosten geld, en de maatschappij ook.

Waarom zou ik aan de dokter vragen waarom mijn dochter geen oproep voor de griepprik krijgt? Dat vinden wij prima en zij vindt dat prima.

Nou schijnbaar niet. :wink:

Als mijn dochter in de risicogroep zat, had zij al 15 jaar een griepspuit gekregen.
Oh, ja voor de verbeteraars, het is toch goed gegaan.
Maar misschien is het dan met 16/17/18 jaar dan toch mis.
Niet voor niets, worden risicogroepen met de griepspuit verzorgt, maar ja, iedereen maghet zelf beslissen, maar dan zo`n ophef te maken, over een oproep. :shock:

Tiidmasine

Ongelezen bericht door Tiidmasine »

Volgens een onderzoek wat recent is uitgevoerd lijkt het er op dat mensen die cholestorolverlagers (statines) gebruiken weinig tot geen baat hebben bij het griepvaccin omdat de statines de werking van het vaccin schijnen te onderdrukken.

Bij deze mededeling laat ik in het midden hoe ik zelf sta ten aanzien van wel of geen griepvaccinatie.

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

Tiidmasine schreef:Volgens een onderzoek wat recent is uitgevoerd lijkt het er op dat mensen die cholestorolverlagers (statines) gebruiken weinig tot geen baat hebben bij het griepvaccin omdat de statines de werking van het vaccin schijnen te onderdrukken.

Bij deze mededeling laat ik in het midden hoe ik zelf sta ten aanzien van wel of geen griepvaccinatie.
Er staat een hooponzin op internet, mensen met verhoogd cholesterol hebben een verhoogd risico op vaat en hartziekten en vallen daarom in de doelgroep voor de griepprik.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Helemaal met Vogels eens, voor mij ook de reden de prik niet te halen.

stefanhouterman

Ongelezen bericht door stefanhouterman »

Oh ja een link van twee jaar geleden, dan mag ook deze!

http://www.skepsis.nl/blog/2012/09/de-g ... -te-halen/

Gesloten