LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Langdurig gebruik Citalopram !?

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Dreamcatcher2007
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mei 2010 21:19

Langdurig gebruik Citalopram !?

Ongelezen bericht door Dreamcatcher2007 »

Ik weet niet of het al in dit forum ter sprake is gekomen maar toch maar vragen,
Ik ben 13 jaar geleden gescheiden, omdat dit een drama was heb ik toendertijd Citalopram/Cipramil gekregen omdat ik dus ook depresief was geworden, na een aantal maanden vond de psyghiater het niet meer nodig mij te behandelen en verwees me toen door voor nieuwe recepten naar de huisarts, sinds die tijd slik ik 40 mg van die troep, nu heb ik een dochter van 5 en een schat van een vrouw maar zij zegt dat ik door de jaren heen steeds meer veranderde en is nu op dit moment dus ff in een time-out periode de deur uit omdat er met mij niet meer te leven viel, ik deed niks, had nergens geen zin meer in, voelde haar niet meer aan en het deed met ook niks als er wat naars gebeurde, ging makkelijk met geld om omdat dat me ook weinig deed, nu heb ik via de familie het stempel Bordeline opgedrukt gekregen maar als ik een beetje lees wil ik eerder geloven dat die TROEP langzaam maar zeker mijn leven verwoest heeft, ik had hier voor die scheiding een goede baan, genoeg sociale contacten enz enz, ik heb dus NOOIT meer een evalutatie ofzo van die rotzooi gehad 1x in de 3 maanden kreeg ik een nieuw recept en that's it, nu heb ik het met de dokter zo ver dat ik naar de 10 mg kan omdat ik gewoon 4 maanden helemaal zonder ( wel netjes afgebouwd ) heb gedaan en mij toen veel beter voelde, ik kon weer janken om een film dingen die om mee heen gebeurde pikte ik weer op enz enz, dus eigenlijk had ik niet weer moeten beginnen maar mijn vrouw denkt dat het beter is, zijn er hier mensen die dit verhaal herkennen ??!?!?

OJA ik ben GEEN last van Depressie klachten meer !!!
Dit was dus eigenlijk alleen tijdelijk bedoelt maar is uit de klauwen gelopen.

Graag zou ik met jullie in contact willen komen om ervaringen uit te wisselen.

Erwin ( [email protected] )
Laatst gewijzigd door Dreamcatcher2007 op 18 mei 2010 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Langdurig gebruik Citalopram !?

Ongelezen bericht door tennis »

via zoek functie vind je het topic!

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Langdurig gebruik Citalopram !?

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

daarnaast zou ik je emailadres verwijderen.. naast dat het spam oplevert, bevat je verhaal nogal privacygevoelige informatie die ik niet graag met iedereen zou delen. (wat je met je emailadres en website wel doet)

Gesloten