Hallo,
Wij hebben een emailgroep voor mensen met fobieen,angst/paniekaanvallen, hyperventilatie.
Wij mailen dagelijks over dit best wel grote probleem.
Lotgenoten begrijpen je het beste.
Wil je lid worden, stuur dan een voorstelmail naar
[email protected]
Groetjes
Irma
mede-moderator
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mailgroep voor lotgenoten fobieen/angsten/hyperventilatie
Re: mailgroep voor lotgenoten fobieen/angsten/hyperventilatie
Beste Irma, ik weet niet precies wat je met een voorstelmail bedoelt, maar elk initiatief in deze richting lijkt me een goede. Enige tijd geleden heb ik contact gezocht met de Nederlandse fobieclub voor lotgenoetncontact (of woorden van min of meer gelijke strekking) en wat blijkt is dat er zo ontzettend veel mensen met psychische problematieken van deze soort rondlopen, maar dat zelfhulpgroepen per regio dramatisch slecht georganiseerd zijn. Vaak moet je binnen een provincie nog zeer behoorlijke afstanden afleggen om met lotgenoten in contact te komen, dit lijkt mij voor mensen met bijv. agorafobie een heel probleem. Mogelijk dat daar iets aan te doen is. Mijn ervaring is dat je graag oog in oog met lotgenoten in elkaars nabijheid gedachten en ervaringen wilt uitwisselen. Eigenlijk denk ik dat een e-mail groep daartoe niet het meest geigende platform is.
Groetjes, Willian
Groetjes, Willian
Hai Willian,
Wat ik bedoel met voorstelmail, is dat je een en ander uitlegt, wat je klachten zijn.
En ik vind het juist goed dat er dit soort email groepen zijn. Vooral voor mensen die inderdaad niet naar buiten durven is dit een uitstekende uitkomst, want er gaat toch niets boven contact met lotgenoten, als er iemand is die je het beste gegrijpt zijn het wel lotgenoten.
Groetjes
Irma
Wat ik bedoel met voorstelmail, is dat je een en ander uitlegt, wat je klachten zijn.
En ik vind het juist goed dat er dit soort email groepen zijn. Vooral voor mensen die inderdaad niet naar buiten durven is dit een uitstekende uitkomst, want er gaat toch niets boven contact met lotgenoten, als er iemand is die je het beste gegrijpt zijn het wel lotgenoten.
Groetjes
Irma
hallo irma en william ,
ik ben oud lid van de zelfhulpgroep van irma en ik moet zeggen , ik had er echt wat aan.
eindelijk mensen die weten wat we voelen , meemaken enz.
ik zou iedereen aanraden die last heeft van welke fobie/angst dan ook om het te proberen in de zelfhulpgroep waar je overigens niet naar toe hoeft william :))
contact via mail/chatten met lotgenoten is juist heel fijn omdat je contact hebt met lotgenoten en je hoeft er de deur niet voor uit :))
voor irma een kisssssie en voor wiliam een hand :)
groetjes yolanda
ik ben oud lid van de zelfhulpgroep van irma en ik moet zeggen , ik had er echt wat aan.
eindelijk mensen die weten wat we voelen , meemaken enz.
ik zou iedereen aanraden die last heeft van welke fobie/angst dan ook om het te proberen in de zelfhulpgroep waar je overigens niet naar toe hoeft william :))
contact via mail/chatten met lotgenoten is juist heel fijn omdat je contact hebt met lotgenoten en je hoeft er de deur niet voor uit :))
voor irma een kisssssie en voor wiliam een hand :)
groetjes yolanda
Irma,
Je lotgenoten groep is voor mij onbereikbaar, zou je me willen mailen?
Bij voorbaat dank,
Marianne
Je lotgenoten groep is voor mij onbereikbaar, zou je me willen mailen?
Bij voorbaat dank,
Marianne