| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Maoriplex
Maoriplex
Graag wil ik in contact komen met gebruikers van het middel Maoriplex, dat verkocht wordt als rheumamiddel en de laatste tijd op diverse Forums wordt aangeprezen.
Op de site van Maoriplex worden negatieve ervaringen gewist en dat komt voor mij nogal ongeloofwaardig over.
Op de site van Maoriplex worden negatieve ervaringen gewist en dat komt voor mij nogal ongeloofwaardig over.
-
Walter van V
Re: Maoriplex
Dat gaat wel heel ver. Nu ja hier is een topic zo ver ge-escaleerd dat het geheel verwijderd is. Ik vraag mij af waarom, meestal wordt alleen gewist vanaf het punt dat het ontspoort. Of het zou op verzoek van de starter van het topic geweest moeten zijn? wel apart dat het gebeurt na het verschijnen van negatieve berichten.
Vanuit wetenschappelijk perspectief gezien ben ik in ieder geval niet zo onder de indruk van het spul.
Vanuit wetenschappelijk perspectief gezien ben ik in ieder geval niet zo onder de indruk van het spul.
Dat ben ik dus helemaal met je eens. Vandaar dat ik onmiddellijk een nieuw topic heb geopend in de hoop hier ervaringen te krijgen van mensen die dit voedingssupplement gebruiken en/of hebben gebruikt. De agressieve marketingstrategie op verschillende Forums en vooral het wissen en/of laten wissen van negatieve ervaringen komen mij zeer verdacht voor.
ik was benieuwd of er nog een reactie was bij gekomen van maoriplex zelf, maar tot mijn verbazing is alles verwijderd!
vreemd vind ik dit, temeer omdat er dus ook mensen zijn die hier niet tevreden over zijn.
omdat ook op de site van maoriplex alle negatieve reactie's zijn verwijderd, heb ik daar vanochtend toch nog een keer gereageerd.
en wat zie ik: het staat er nog! ik ben benieuwd of dit ook zo blijft.
vreemd vind ik dit, temeer omdat er dus ook mensen zijn die hier niet tevreden over zijn.
omdat ook op de site van maoriplex alle negatieve reactie's zijn verwijderd, heb ik daar vanochtend toch nog een keer gereageerd.
en wat zie ik: het staat er nog! ik ben benieuwd of dit ook zo blijft.
-
Walter van V
hmm heb net gekeken maar volgens mij is je berichtje weg.. ik kan het niet vinden in ieder geval..
Nu is het een forumpje waar toch al weinig op gezet wordt, en toevallig idd alleen maar positieve zaken en bij de onafhankelijkheid van een aantal vragenstellers zet ik ook een vraagtekentje, het zijn wel erg sturende vragen namelijk.
Nu is het een forumpje waar toch al weinig op gezet wordt, en toevallig idd alleen maar positieve zaken en bij de onafhankelijkheid van een aantal vragenstellers zet ik ook een vraagtekentje, het zijn wel erg sturende vragen namelijk.
ben benieuwd of het nu wel goed gaat
-
Walter van V
ah rectificatie mijnerzijds: kan het bericht van roos wel vinden nu, en er is zelfs ook op gereageerd.
Het is overigens wel opvallend dat het het enige negatieve bericht is wat er staat, op dit forum stonden er meer voordat dat topic ontspoorde.

Het is overigens wel opvallend dat het het enige negatieve bericht is wat er staat, op dit forum stonden er meer voordat dat topic ontspoorde.
Op het Forum van Maoriplex stonden ook veel negatieve berichten (o.a. van Roos), totdat die opeens allemaal verdwenen waren. Een schrijfster van de negatieve ervaring werd er zelfs bedreigd door een Forumlid waarvan ik de naam hier niet zal noemen omdat ik niet wil dat dit Topic ook weer gaat verdwijnen. Misschien is het daarna uit de hand gelopen maar een eerder topic met meerdere negatieve ervaringen is definitief gewist door de webmaster.