LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Medisch Dossier (www.ode.nl/ medisch dossier)

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
liesbethoerlemans

Medisch Dossier (www.ode.nl/ medisch dossier)

Ongelezen bericht door liesbethoerlemans »

Als je goed wetenschappelijk onderbouwde informatie over alternatieve/complementaire zorg zoekt, kijk dan op internet bij Medisch Dossier (www.Ode.nl). Geeft veel informatie die je nergens anders leest. 10 nummers kosten maar 65 euro.

S.

Re: Medisch Dossier (www.ode.nl/ medisch dossier)

Ongelezen bericht door S. »

Hmmm, info die je nergens anders kunt terugvinden...
Hou ik niet van.

Walter van V

Ongelezen bericht door Walter van V »

nergens anders?? zal wel meevallen.. met het internet van tegenwoordig.. Oftewel gewoon ordinaire reclame (gezien de prijs erbij..) en nog onlogisch geplaatst ook..

liesbethoerlemans

Ongelezen bericht door liesbethoerlemans »

Dat heb ik niet zo handig opgeschreven. De teksten zijn gebaseerd op wetenschappelijke onderzoeken waar naar wordt verwezen in de artikelen. Dit zijn echter onderzoeken die voor leken niet echt toegankelijk zijn. In Medisch Dossier worden deze onderzoeken vertaald zodat ze toegankelijker worden voor een groter publiek.

Met anders dan anders bedoel ik dat dit onafhankelijke informatie is die niet door de farmacie wordt betaald. Dit betekent dat er kritisch wordt onderzocht of de bijwerkingen van medicijnen wel opwegen tegen de voordelen. Ik vind dat hiervoor te weinig ruimte is in de media. Daarom vind ik de manier waarop Radar de discussie in gang zetten echt bewonderenswaardig.

Gesloten