Hallo Mirena gebruikers,
Volgens de arts brengt Mirena slechts een tijdelijke gewichtstoename met zich mee. Dit zou na een maand of twee weer weg zijn. Niets is minder waar....ondanks dat ik zelf altijd zeer slank van postuur ben geweest...me nooit zorgen heb hoeven maken over wat of hoeveel ik eet zijn er bij mij de kilo's aangevlogen.
Nu 7 maanden na de plaatsing ben ik 5,5 kilo zwaarder en blijft mijn gewichtstoename voortduren. Ook heb ik vaak na het eten zo'n volle zwangere buik precies terwijl ik vroeger altijd een platte buik had!!! En ik sta niet alleen, inmiddels weet ik dat dit voor velen een probleem vormt...
Kortom mijn besluit staat vast! Mirena gaat eruit!!!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mirena & gewichtstoename
Re: Mirena & gewichtstoename
Groot gelijk dat heb ik ook gedaan en mijn vriend heb ik ook de laan uitgestuurd. Ik voel me er goed bij.
Succes.
Succes.
Re: Mirena & gewichtstoename
Kijk hier ééns, een heel topic alleen over de mirena :Sportlady schreef:Hallo Mirena gebruikers,
Volgens de arts brengt Mirena slechts een tijdelijke gewichtstoename met zich mee. Dit zou na een maand of twee weer weg zijn. Niets is minder waar....ondanks dat ik zelf altijd zeer slank van postuur ben geweest...me nooit zorgen heb hoeven maken over wat of hoeveel ik eet zijn er bij mij de kilo's aangevlogen.
Nu 7 maanden na de plaatsing ben ik 5,5 kilo zwaarder en blijft mijn gewichtstoename voortduren. Ook heb ik vaak na het eten zo'n volle zwangere buik precies terwijl ik vroeger altijd een platte buik had!!! En ik sta niet alleen, inmiddels weet ik dat dit voor velen een probleem vormt...
Kortom mijn besluit staat vast! Mirena gaat eruit!!!!
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 45&t=59476