LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Motivatol afslankpillen

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Peter451959

Motivatol afslankpillen

Ongelezen bericht door Peter451959 »

Wie heeft ervaring met de afslankpil Motivatol aangeboden door Nutri-dis?

In de folder waarin deze pil wordt aangeboden wordt 1 kg afslanken per pil beloofd. Je zou dus met 20 dagen en 20 pillen 20 kg afvallen en dat alles zonder je voedingspstroon aan te passen.
Daarboven wordt een garantie gegeven: niet goed, geld terug mits binnen 30 dagen aangebroken verpakiing wordt geretourneerd.

Gast

Re: Motivatol afslankpillen

Ongelezen bericht door Gast »

Heb dezelfde aanbieding gekregen.
Afvallen klinkt iedereen als muziek in de oren, maar deze papieren heb ik linea recta bij het oud papier gemieterd.
Ik zal eerlijk zeggen: nee, heb er geen ervaring mee. Maar geloven doe ik er niet in.

Gerry van Dijck

Ongelezen bericht door Gerry van Dijck »

Peter451959
Gast

Geplaatst op 11 Mei 2005 23:15 door Peter451959

--------------------------------------------------------------------------------

Wie heeft ervaring met de afslankpil Motivatol aangeboden door Nutri-dis?

In de folder waarin deze pil wordt aangeboden wordt 1 kg afslanken per pil beloofd. Je zou dus met 20 dagen en 20 pillen 20 kg afvallen en dat alles zonder je voedingspstroon aan te passen.
Daarboven wordt een garantie gegeven: niet goed, geld terug mits binnen 30 dagen aangebroken verpakiing wordt geretourneerd.
Weggegooid geld !!, myn zus heeft ze 2 maanden geleden aangeschaft en ze bleken niet te werken. De verpakking retour gestuurd maar nog steeds geen geld terug !

gast11111

Ongelezen bericht door gast11111 »

Toen ik myn huisarts voorstelde om dit middel te gaan gebruiken rade hy my dit af. De bestandsdelen van dit wondermiddel werken namelyk op je schildklier en nieren. Binnen de kortste keren heb je hier last van en ben je verder van huis.

Gasd

Ongelezen bericht door Gasd »

Dit middels maakt HEEEL slank, maar dan wel je portemonnee !

ozlem

Ongelezen bericht door ozlem »

wie kan mij de telefoonnummer of het adres geven van motivatol

Ilseke

Ongelezen bericht door Ilseke »

Vandaag kreeg ik reclame in de bus van een nieuw 'afslankmiddel' nl. Turboligne. Je moet maar 3 pilletjes bij je ontbijt innemen en je zal afslanken??? Op een week zal je tot 7 kilo vermagerd zijn. Dit kan toch niet gezond zijn hé.

Heeft hier iemand ervaring mee of al eens zo een wondermiddel geprobeerd?

tatiana

Ongelezen bericht door tatiana »

Ik heb de reclame van turboligne vandaag ook in de bus gekregen en ben ook wel nieuwsgierig naar eventuele reacties, niemand?

lolo

Ongelezen bericht door lolo »

ik zou reduce fat fast gebruiken het is een afvalpil het werkt niet zo snel als motival want hier moet je er ook wel wat aan deon ik ga het denk ik wel proberen de uitvinder is zelf in nerderland geweest en in andre 10 landen maar werkt dit wel kijk maar op www.telsell.nl :lol:

ozlem

Mensen wie kan mij de telefoonnummer of de adres geven van Motivatol... Ik moet het snel hebben...

fleur

Ongelezen bericht door fleur »

Ik heb de afslankpillen besteld want het leek mij een geweldige oplossing. Ik had er natuurlijk nooit in moeten geloven want het werkt dus ook gewoon niet. Het was ook te mooi om waar te zijn haha. Ik wil het nu ook graag terug sturen alleen nergens kan ik het adres vinden. Kan iemand mij hieraan helpen? Ik heb het bericht uit de party gehaald. Groetjes

fleur

Ongelezen bericht door fleur »

Het ging over de afslankpillen van Nutri-Dis. Versterkte integrale kuur of zoiets. Net vergeten erbij te zetten, please help mij. Thanks!

ganz

Ongelezen bericht door ganz »

Hier heb je adres van Motivatol:
Nutri-dis-Postbus333-4880AH-Zundert-telnr:0900-0400442
succes!

vriendelijk groet,hans :)

Yvonne1

Ongelezen bericht door Yvonne1 »

Fleur >>

Ik hoop dat je je geld terug krijg !
Hep in eind november 2004 mijn restant nietr werkende pillen teruggestuurd en tot opheden NIKS ontvangen, ze reageren ook nergens op.
Kortom suc6

ozlem

Het beste is dan ga gewoon naar je bank en laat dat bedrag gewoon terugboeken als ze dat niet gewoon doen wat ze hebben beloofd..

Dat is de simpelste manier..

Ik gebruik al 2 dagen motivatol tabletten kijken wat er gebeurd...

Groetjes..

Ozi

Yvonne1

Ongelezen bericht door Yvonne1 »

ozlem
Gast

Geplaatst op 31 Mei 2005 11:14 door ozlem

--------------------------------------------------------------------------------

Het beste is dan ga gewoon naar je bank en laat dat bedrag gewoon terugboeken als ze dat niet gewoon doen wat ze hebben beloofd..

Dit gaat dus niet daar het zo wie zo te lang geleden is en anderzijds omdat het een normale betaling betreft of een 0-dagen incasso en GEEN 30-dagen incasso of wat dan ook.

Kortom ik denk dan ik kan fluiten naar mijn geld !

ozlem

Mensen het is vandaag de 4 dag dat ik motivatol tabletten inslik, maar helaas nog geen 1 kilo afgevallen, wat heel vreemd is ik krijg veel honger van deze tablet.. ik eet meer dan eerst.....

Hopelijk flashen ze ons niet in plaats van 1 kilo afvallen dat er 1 kilo aankomen staat!!!!!!!

nog 6 dagen ik hou jullie oop het hoogte!

groetjes

ozlem

Yvonne1
Gast

Geplaatst op 01 Jun 2005 10:42 door Yvonne1

Quote:
ozlem
Gast

Geplaatst op 31 Mei 2005 11:14 door ozlem

Dit gaat dus niet daar het zo wie zo te lang geleden is en anderzijds omdat het een normale betaling betreft of een 0-dagen incasso en GEEN 30-dagen incasso of wat dan ook.

Kortom ik denk dan ik kan fluiten naar mijn geld !

Yvonne ze halen je geld niet meteen het duurt wel een 2-3 weken...wanneer ze de geld afhalen, stort je het weer terug, en het lege pakje stuur je dan op... als je motivatol 10 tabletten besteld is het binnen 10 dagen op...

Je kunt je geld wel terugkrijgen, dat ga ik tenminste doen

&^%$$#@

Ongelezen bericht door &^%$$#@ »

Ik gebruik motivatol nu bijna een week en ik ben al 1,5 kilo afgevallen. Het klopt dus niet dat je een kilo per keer afvalt want dat is niet zo maar het gaat wel heel geleidelijk (en dat is ook beter denk ik). Verder is het nog even afwachten wat het verder doet en ik zal jullie op de hoogte houden.

crazygirl

Ongelezen bericht door crazygirl »

een vriend van mij die heeft motivatol een poos geleden gebrukt en is iher 33 kilo mee afgevallen! Tijdens het gebruik van de ze pillen ging het niet zo snel maar toe hij klaar was met de kuur viel hij veel af. Hij heeft nergens last van gekregen ook niet van bv zijn nieren enz. Hij is in een jaar tijd 5 kilo aangekomen maar dat komt ook omdat ie weer veel eet en niet sport dus hij besteld ze nu gewoon weer! Er zijn dus ook goede ervaringen met dit middel. Het zal natuurlijk bij veel mensen niet werken dat zal altijd zo blijven!

Gesloten