Ik ben 31 en ik slik het al zo'n 7 jaar. (heb al vanaf mijn 15 reuma) Heb tot nu toe niet echt bijwerkingen ondervonden van dit medicijn.
Maar alle medicijnen zijn natuurlijk rommel en kunnen op de lange termijn schadelijk zijn.
Ik slik naast Naproxen ook nog een maagbeschermer. Misschien iets voor je naar te informeren bij je Reumatoloog.
Hoi,ik denk niet dat dit forum de juiste weg is naar de beantwoording van je vraag!Of denk je van wel?
Elk medicijn heeft zo zijn bijwerkingen zo zou naproxen de volgende bijwerkingen kunnen hebben; misselijkheid,buikpijn,obstipatie,hoofdpijn,duizeligheid,oorsuizen,slaperigheid,opgezette voeten,benauwdheid en nog een aantal andere klachten.Deze nemen natuurlijk toe bij een hogere dosering.
Bij reuma is normaliter de dosering vrij hoog,omdat het anders geen effect beoogt.Maar de gedachtegang; "och het kan geen kwaad,je kunt het namelijk zonder recept verkrijgen", is niet de juiste.
Ik slik het soms ook, maar je moet er zeer terughoudend mee zijn. Ik heb inmiddels andere pijnstillers, omdat ik een soort chocoladevlaontlasting ervan kreeg, heel goor.
Maar het is moeilijk met reuma en srtrose, ik heb het al 10 jaar en het wordt steeds slechter. Slik nu Tramadol, omdat niks meer helpt tegen de pijn.