LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Natufit in Haarlem:

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
dendop
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 apr 2008 09:39

Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door dendop »

heeft er iemand ook slechte ervaringen met het bedrijf Natufit uit Haarlem?
Ik heb onlangs een proefpakket ontvangen met voedingssupplementen
die ik aangevraagd had.
Enkele weken later ontving ik ongevraagd een vervolgpakket waarvoor ik
29,70 euro moet betalen.
Inmiddels heb ik het laatste pakket netjes retour gezonden met de melding dat ik deze niet besteld had. Hun reactie was dat zij geen retourzendingen van vervolgpakketten kunnen accepteren volgens de
wet op de voedselveiligheid. Het vreemde is echter als je het gratis proefpakket zou hebben geretourneerd, zij dit pakket wel zouden accepteren! Kan dit zo maar allemaal?
Desnoods willen zij mijn geretourneerd vervolgpaaket wel terugsturen,
maar ik moet deze niet hebben. De openstaande rekening blijft sowiezo bestaan.
Heb ik niet het recht om produkten die ik niet besteld heb of ik niet
moet hebben, gewoonweg in perfecte staat mag terugsturen?
Er is ook geen enkel schriftelijk contract opgesteld o.d.
Is er een goede site waarop ik de 'Wet Verkoop op afstand' kan
raadplegen?
Ik ben nl. echt niet van plan om te betalen voor iets wat ik niet wil.
In afwachting op evt. reacties, dank ik jullie bij voorbaat.

RubenF
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 aug 2006 01:37

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door RubenF »

Het zit dus zo!

Mocht er sprake zijn van een ongevraagde toezending dan hoeft je in principe niets te doen. Ongevraagde toezending is in de wet geregeld, artikel 7:7 BW. In dit artikel staat dat de ontvanger van een ongevraagd toegezonden zaak (lees: product) dit produkt mag houden en niet hoeft te betalen.

Je moet er wel zeker van zijn dat je niet op de één of andere manier zelf om toezending hebt gevraagd of dat je had kunnen weten dat er vervolgzendingen zouden komen. Wellicht dat je bij bijvoorbeeld de eerste bestelling zonder het te weten ook voor vervolgzendingen hebt getekend (via de zogenaamde kleine lettertjes die uiteraard over het hoofd zijn gezien).

Hoewel je het niet verplicht bent, is het niet onverstandig om indien nodig het bedrijf schriftelijk te laten weten dat je op het standpunt staat dat het een ongevraagde toezending betreft en daarbij kunt je verwijzen naar artikel 7:7 van het Burgerlijk Wetboek. Tevens deel je hen mee dat alle kosten bij een gerechtelijke procedure t.z.t. voor hun rekening zijn.

Je hebt geen enkele plicht om te betalen of om het artikel terug te sturen. Het is zeker verstandig om wel te reageren als het bedrijf blijft aanhouden dat je moet betalen en een incassobureau inschakelt. In dat geval kun je het incassobureau een brief sturen met daarin de mededeling dat de rekening betrekking heeft op een ongevraagde toezending en dat je derhalve niet zult betalen.Een kopie van deze brief stuur je uiteraard naar het bedrijf zelf. Let er wel op dat je op deze brief wel je volledige naam maar niet je handtekening zet. Als het bedrijf het niet met je standpunt eens is, zullen zij moeten bewijzen dat er geen sprake is van een ongevraagde toezending.

Zorg altijd dat je kopieën bewaart van de verstuurde en ontvangen brieven.

Dus:

Als je niets hebt besteld, hoef je in principe ook niet te reageren en al helemaal niet te betalen. Je hoeft ook niets terug te sturen. Lees hiervoor artikel 7 lid 2 van Boek 7 van het Burgerlijk Wetboek. Er staat letterlijk dat je het produkt gratis mag houden als het je ongevraagd wordt toegezonden.

Wettekst Burgerlijk Wetboek Boek 7

www.wetten.overheid.nl

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Natufit/Naturpost, e.d.

Daarbij geldt het volgende als u een proefzending gevraagd hebt.
Per telefoon?
Dan had u formeel binnen 7 werkdagen per (liefst aangetekende brief met bericht van ontvangst) vervolgzendingen moeten opzeggen.
Ditzelfde geldt voor colportage (deur aan deurverkoop).

U kunt alsnog ontbinding van de overeenkomst eisen op grond van dwaling.( Er is u vertelt dat er geen enkel verdere voorwaarden aan vast zat en u alleen die "gratis" proefzending zou krijgen) .
Wel betalen voor die zending. (€ 4,95?).

Duidelijk is geworden in diverse TV-uitzendingen dat dit soort firma's hun overeenkomsten niet laten antidateren bij een Kamer van Koophandel hetgeen verplicht is.
Is dat het geval na die 7 werkdagen dan heeft u NA antidatering alsnog 30 dagen de tijd om zo'n overeenkomst te ontbinden omdat niet aan wettelijke eisen is voldaan.

Wat betreft dit laatste hoeft u niet in uw brief te vermelden.
Wel het punt van dwaling.

Al afgeschreven bedragen kunt u laten "storneren" = het geld terug laten storten op uw rekening.
Bovendien is het verstandig om een blokkade te laten zetten voor dat rekeningnummer van die firma.

Het hierbovenstaande verhaal gaat alleen op als u nooit om een proefzending zou hebben gevraagd en een product door een of andere firma zomaar in uw bus is geworpen.

Grootvader

dendop
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 apr 2008 09:39

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door dendop »

ik wil jullie beiden bedanken voor de info.
Op het pakket dat zij verstuurden staat enkel een postbusnummer.
Is dit wettelijk?
Ik heb wel via de KvK hun feitelijk postadres kunnen achterhalen.
Btw, kunnen zij zomaar retourzendingen weigeren?
Zij hebben ondertussen geconfirmeerd dat zij het door mij geretourneerd
vervolgpakket hebben ontvangen. Indien zij dit willen terugsturen,
mag ik dit dan ook weigeren zodat het bij Natufit blijft?
Dan zou ik bij wijze van spreken moeten betalen voor iets wat ik
niet in mijn bezit heb en wil.

NatuFit
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 apr 2008 17:20

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door NatuFit »

Geachte heer of mevrouw Dendop,

Graag reageren wij hierbij op de berichten in dit forum.

U geeft aan dat u er niet van op de hoogte was dat u een vervolgzending zou ontvangen.

Volgens de Wet Verkoop op Afstand is de klant gerechtigd de bestelling van NatuFit te annuleren, met inachtneming van de wettelijke afkoelingsperiode van zeven werkdagen, ook indien de eerste bestelling reeds is ontvangen. NatuFit is dus wettelijk verplicht om probeerpakketten die retour gezonden worden te accepteren. Dit geldt alleen voor de eerste bestelling (het probeerpakket).

Voor alle andere zendingen geldt bij NatuFit dat u als klant gerechtigd bent de levering te wijzigen of stopzetten tot 7 dagen vóór de volgende zending. NatuFit heeft zich namelijk ook te houden aan regels voor voedselveiligheid (NatuFit is HACCP gecertificeerd door TNO). Een van deze regels is dat wij reeds verzonden pakketten niet meer aan andere klanten mogen verkopen. Indien een klant een pakket retourneert, blijft het eigendom van de klant.

Stopzetten of wijzigen kan gemakkelijk op ons gratis telefoonnummer, via onze website of per post. Onze contactgegevens vindt u in de brief bij ieder pakket en op onze website.

De voorwaarden van NatuFit worden altijd duidelijk gecommuniceerd. Telefonisch, op onze website en in de correspondentie die u in elke zending aantreft.

Goede service bieden en klanttevredenheid is voor NatuFit erg belangrijk. Wij zouden dan ook graag samen met u tot een oplossing komen en indien gewenst meer uitleg geven. Daarom zouden wij u willen vragen contact op te nemen met onze Servicedesk op ons gratis telefoonnummer (zie onderaan dit bericht).

Met vriendelijke groet,


Servicedesk
NatuFit Nederland BV
Bel 0800-NATUFIT (0800-6288348, gratis, bereikbaar op werkdagen van 9:00-17:00 uur)
Mail via www.natufit.nl

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Goh Natufit !!

U gaat u onderscheiden van uw mede supplementenverkopers?
Eerlijker zaken doen?

Mag ik dan in de toekomst die klanten die op het verkeerde been zijn gezet dit servicenummer toespelen en lost u dan zulke problemen even makkelijk op als hier geschetst?

Grootvader

Astrada
Berichten: 185
Lid geworden op: 17 mar 2007 11:54

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door Astrada »

Hoe het verhaal ook zal eindigen voor de heer/mevr Bendot,
sportief dat Natufit wilde reageren.

Misschien kan de heer/mevr Bendot nog even een berichtje plaatsen als de zaken naar tevredenheid afgehandeld zijn, of juist niet?

RubenF
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 aug 2006 01:37

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door RubenF »

Fijn dat NatuFit hier zo snel op reageerd
Dat verdiend een warme douche!!!
:lol:

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Ho,ho, niet te snel !!

De heer/mevrouw Bendorp heeft nog niet gereageerd!!

Grootvader

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Dit truig heeft inmiddels ook mijn ouders benaderd. En natuurlijk niet vermeld dat er een abonnement aan vast hangt. Stel je voor dat ze eerlijk zijn.
Mijn ouders hebben voorlopig de boot afgehouden, en ik heb ze op de hoogte gesteld van de praktijken van dit tuig. Mochten ze echter alsnog erin geluisd worden dan ben ik strijdbaar en zal ik ze aanpakken. Desnoods voor de rechter.

hoe zo
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2008 15:14

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door hoe zo »

Ook ik ben enige tijd geleden telefonisch benadert voor een proefpakket van Omega-3 Multi vitamine voor € 3.90.
Normaal doe ik dit nooit, ben nog een hele discussie aangegaan met de verkoopster," wat dan het addertje onder het gras was" en "hoe zo kon ik ze éénmalig telefonisch machtigen? "
Zij vertelde dat het gesprek opgenomen zou worden waarin ik duidelijk aangeef dat het om een éénmalige machtiging gaat.
Uiteindelijk heeft zij mij dus overtuigt.
Achteraf begrijp ik nu dat het hele gesprek wat wij daarvoor hadden natuurlijk niet is opgenomen.
Aan het eind van het gesprek vroeg ze mij nu alleen nog maar te antwoorden met ja of nee.
Voor zover ik weet heb ik alleen toestemming gegeven voor de éénmalige afschrijving van € 3.90.
Het pakket met de omega -3 vitamine heb ik ontvangen.

Op 14-08-2008 is er van mijn rekening € 3,90 afgeschreven.

Op 09-09-2008 word er tot mijn verbijstering echter nog een bedrag van € 29,70 afgeschreven van dezelfde firma met als omschrijving het zelfde ordernr.!

Ik heb eerst contact opgenomen met mijn bank (ABN) zij konden het bedrag gelukkig nog terug storten en ik kan het rekening nummer van Flinndal verder blokkeren.
De medewerker van de bank waarschuwde mij voor zulke telefonische machtigingen en volgens hem was het ook niet echt rechtgeldig.

Via internet heb ik Flinndal gevonden en telefonisch benadert. De reactie van de persoon die ik heb gesproken is echt verbijsterend.

Hij kon niet achter de verkoopster staan hij moest nog maar eens zien wat ik had afgesproken want normaal deden ze zulke acties nooit.
Mijn tegen argument dat zijn bedrijf toch wel opdracht zal hebben gegeven voor deze telefonische actie verwierp hij en begon meteen te schermen,
dat hij het gesprek op zou vragen en als bleek dat ik gelijk had zou hij het geld terug storten. Ik vertelde hem dat de bank het geld al terug zou storten en dat een telefonische machtiging waarschijnlijk helemaal niet rechts geldig is. Meneer ontkende dit en zij dat hij het gesprek zou opvragen en als niet duidelijk was waarvoor ik ze heb gemachtigd dan zat ik toch zeker aan ze vast. Het was natuurlijk geen leuk gesprek. Ik zei nog dat dit een goed verhaal voor Radar zou zijn.
Hij vroeg mijn postcode om het gesprek op te vragen. Een half uur later belt hij mij terug op mijn mobiele telefoon hij had het gesprek afgeluisterd en raad eens wat?

Het was volstrekt niet duidelijk dat ik maar voor éénmaal toestemming had gegeven. Hij kon mij het gesprek zo laten horen zei hij.
Ik ontplofte zowat, dan is het toch duidelijk dat ze mij er in hebben geluist met die opname! Als je zo je bestellingen binnen moet krijgen..
Ik was zo ontdaan dat ik gezegd heb dat hij het verder maar moest bekijken en heb opgehangen.
Kan je telefonisch nu wel of geen machtiging geven?
Hoor graag van jullie.

NatuFit
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 apr 2008 17:20

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door NatuFit »

Geachte mevrouw,

Namens NatuFit reageer ik graag op uw bericht in dit forum van Tros Radar.

Volgens de wet mag een verkoopgesprek niet zonder toestemming worden opgenomen, daarom kan niet het hele gesprek op band worden gezet. Wanneer een klant aangeeft interesse te hebben in de aanbieding vragen wij of we het gesprek mogen opnemen. Dan worden alle voorwaarden herhaald en pas als de klant daarmee akkoord is gegaan mogen wij de producten toesturen. Hiervoor geldt dan ook een betalingsplicht (al dan niet via bankafschrijving), op basis van de opgenomen mondelinge overeenkomst.

Wanneer blijkt dat het voor een klant niet duidelijk was dat voor de volgende zending stopgezet moet worden als een deze niet gewenst is, beluisteren wij altijd eerst de bandopname om vast te stellen of het gesprek netjes is gevoerd. Is dit niet het geval dan krijgt de klant direct het betaalde bedrag terug.

De afdeling verkoop dient zich aan regels te houden bij het voeren van gesprekken en het woord éénmalig mag niet gebruikt worden. Hier controleren wij streng op. Als het desondanks toch een keer voorkomt dat een gesprek niet aan de eisen voldoet, doen wij er alles aan om het naar tevredenheid van de klant op te lossen, en er volgt actie richting de verkoper.

Ik lees uit uw bericht dat een medewerker van onze Servicedesk heeft laten weten dat uit de bandopname niet blijkt dat er een fout is gemaakt. Echter geeft u nadrukkelijk aan dat tijdens het verkoopgesprek het woord éénmalig wel is gebruikt vóór de bandopname was gestart en u er zelfs een discussie over had met verkoper of verkoopster.

Het spijt ons te merken dat u er met de medewerker van de Servicedesk niet goed uitgekomen bent. Wij willen dit graag alsnog naar uw tevredenheid oplossen, maar wij kunnen u aan uw gebruikersnaam ‘Hoe zo’ niet herkennen. Wij verzoeken u daarom nogmaals contact met ons op te nemen (vraagt u a.u.b. naar Pauline). De Servicedesk is bereikbaar op werkdagen van 9-17 uur op het gratis nummer 0800-NATUFIT (0800-6288348).

Ik hoop u hiermee meer duidelijkheid te hebben gegeven en wacht uw telefoontje af.

Met vriendelijke groet,

Pauline Nijssen
Manager Servicedesk
NatuFit Nederland

paolo51
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 okt 2008 21:19

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door paolo51 »

Ik ben vandaag, 2 oktober 2008 omstreeks 18:00 uur gebeld door iemand die vertelde in opdracht van de Nederlandse Gezondheidsraad een Omega-3 product aan te bieden tegen uitsluitend de verzendkosten van 3 Euro.
De persoon bevestigde op mijn vraag - zou ook op de Voice-log moeten staan - dat hij handelde in opdracht van de Nederlandse Gezondheidsraad.
Op mijn vraag om welk product het ging antwoordde hij dat het ging om reuk- en smaakloze Omega-3 capsules van het merk Flinndal.
Bij wijze van experiment ben ik ingegaan op het voorstel.

Op de site van de Gezondheidsraad kan ik echter niets vinden over een actie m.b.t. Omega-3 producten en ook niets m.b.t. de firma Flinndal.

Op de website van Flindall zijn onder Algemene Voorwaarden natuurlijk de adders onder het gras te vinden.

Het lijkt zo klaar als wat dat de firma Flinndal Nederland BV, misbruik maakt van de naam van de Gezondheidsraad.


Flinndal Nederland BV overtreedt hiermee Artikel 7, 2e lid uit de CODE TELEMARKETING (CTM )

Onbehoorlijke en misleidende benadering is niet toegestaan.
Onder onbehoorlijke en misleidende benadering wordt onder andere verstaan:
verkoopbenadering onder het voorwendsel van (markt-)onderzoek of enquête.
Suggestieve vraagstelling of het verkondigen van onwaarheden worden hier
ook onder verstaan.

Ik heb de Gezondheidsraad verzocht binnen vijf werkdagen melding te doen van voornoemd misbruik, tenminste door middel van een publicatie op haar website www.gr.nl

Deze klacht is tevens verzonden aan Flinndal BV, de Stichting Reclame Code, Stichting Consumentenlijn Telemarketing, Consuwijzer, Consumentenprogramma's Kassa (VARA) en Radar (TROS)

Lyriloni
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2008 16:09

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door Lyriloni »

Bij mij hebben ze het nog mooier gespeeld, ik weet nog steeds niet precies hoe...
Ik heb nooit een proefpakket aangevraagd of toestemming gegeven daarvoor. Ben nooit op hun site geweest en heb ze nooit aan de lijn gehad!
Toch ontving ik drie weken geleden een proefpakket van Flinndal met voedingssupplementen. Hier zat een brief bij in waarin kennelijk stond dat ik binnen 3 weken moest bellen om verdere zendingen tegen te gaan en betaling te voorkomen.
Ik heb dat niet gelezen helaas (mijn fout; het zag eruit als een aanbieding van verdere producten en ik was niet geinteresseerd dus heb ik het weggegooid)

Gisteren ontving ik een tweede pakket. Bij opening las ik in de brief dat er geprobeerd was €29,70 van mijn rekening te halen maar dat dit niet gelukt was. Of ik dat binnen 4 weken alsnog wilde overmaken.

Ik heb gebeld en gevraagd hoe ze aan mijn adres en rekeningnummer waren gekomen en ze gaven een emailadres van een vriendin op.
Deze vriendin heeft ook nooit iets mijn kant op laten sturen of op een andere manier gegevens van mij doorgegeven aan Flinndal!

Bij een tweede telefoontje richting klantenservice kwam ik erachter dat het rekeningnummer (althans de laatste 4 cijfers daarvan) niet het mijne, noch het nummer van mij vriendin was!! Het is dus een compleet verzonnen rekeningnummer! en ik vermoed dat ze proberen via een overmaking achter het ware rekeningnummer te komen.
Ik vind dit absurd.

Ze hebben ergens het emailadres van mn vriendin achterhaald, (we vermoeden van een site met proefpakketjes die mijn vriendin wél naar mij toegestuurd heeft)deze aan mijn adresgegevens gekoppeld en ze sturen een aanmaning om achter het echte rekeningnummer te komen. kan het nog waanzinniger??

Ik heb de zendingen intussen stopgezet maar het bedrag van €29,70 staat nog steeds open.

Wat te doen??

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door gravedigger »

Niets. Je hebt iets ontvangen, waar je niet om gevraagd hebt. Dat mag je behouden! Niks beralen. Ze hebben geen schriftelijke overeenkomst met je.

Flinndal
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 okt 2008 14:08

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door Flinndal »

Geachte heer/mevrouw Lyriloni,

Namens Flinndal reageer ik hierbij graag op uw bericht. Wij vinden het jammer te merken dat u ondanks twee telefoontjes met onze Servicedesk niet het gevoel heeft goed geholpen te zijn.

Wij willen dit graag alsnog voor u oplossen. Het is wel belangrijk dat u hiervoor contact met ons opneemt, want wij kunnen u aan de hand van uw gebruikersnaam niet zelf traceren. Ons gratis telefoonnummer is 0800-35466325. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 9-17 uur, vraagt u a.u.b naar Eline of Thijs.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet

Pauline Nijssen
Servicedesk Manager

niet correct
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 nov 2008 02:13

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door niet correct »

Ik ben op dit moment bezig wederom een brief te sturen aan Natufit / Flinndal en zocht eigenlijk op internet naar meer klachten over deze firma en ik ben dus niet de enige. Natufit is een firma die inderdaad niet correct handelt. Ook ik heb n.a.v. telefonische verkoop een proefpakket besteld en er werd mij verteld dat ik ten alle tijde kon opzeggen, telefonisch, via de website en schriftelijk.
NIET DUS, ik heb in eerste instantie via hun website (met in achtneming van hun 7 dagen) gemeld dat het product niet beviel, geen reactie terug dus. Ik heb gelijk een schriftelijke bevestiging gestuurd vanwege het niet beantwoorden van mijn mail, GEEN REACTIE. Of eigenlijk wel een reactie ik kreeg het vervolgpakket, dit heb ik per omgaande retour gezonden, ook hier nooit enig bericht van ontvangen wel werd het bedrag van mijn rekening afgeboekt, dit heb ik retour geboekt en de rekening voor Natufit laten blokkeren. Ik kreeg een brief dat het gestorneerd was en dat ik alsnog moest betalen, hierop heb ik telefonisch contact gezocht en de hele zaak uit de doeken gedaan en U raadt het al ze wisten van niets.
Nu heb ik wederom een brief ontvangen waarin ze gelijk maar dreigen met een incassobureau dus klim ik maar weer in de pen.
Nu ga ik normaal nooit in op telefonische verkoop dus dit was de eerste en de laatste keer. Ik heb dus correct gehandeld en Natufit doet net of ze gek zijn. Druk maken doe ik me vooralsnog niet want ik geef het nog liever over aan een advocaat als dat ik betaal.

Flinndal
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 okt 2008 14:08

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door Flinndal »

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij reageer ik graag op uw bericht. Flinndal vindt het belangrijk dat klanten gemakkelijk hun bestelling kunnen wijzigen of stopzetten. Daarom hebben wij een Zelf Service Lijn die 24 uur per dag gratis bereikbaar is. Op werkdagen van 9-17 kunt u met een medewerker spreken en stopzetten kan ook via Internet. Het spijt ons te merken dat u al twee keer heeft aangegeven te willen stoppen, en dat dit niet goed is verwerkt. Wij willen het graag voor u oplossen en uitzoeken waardoor het niet is gelukt. Wij kunnen u aan de hand van uw gebruikersnaam in dit forum niet herkennen, wilt u daarom a.u.b. contact met ons opnemen. U kunt hiervoor bellen met het gratis nummer 0800-35466325 (vraagt u naar Eline of Thijs). Als u de voorkeur geeft aan een brief, dan kan dat natuurlijk ook.

Met vriendelijke groet,

Pauline Nijssen
Servicedesk Manager

omega30
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 nov 2008 18:09

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door omega30 »

Als u nu eens wat meer uw best zou doen om uw tele-marketeers wat fatsoen bij te brengen, in plaats van eerst mensen tegen de haren in strijken en vervolgens op internet forums het heilig boontje uithangen?

Ik neem zowel bij mij thuis als op een ander adres de telefoon op. Op beide adressen heb ik al meermaals jullie verkopers aan de lijn gehad die beweren dat wij "vaste klanten" van jullie voedingssupplementen zouden zijn. Simpelweg gelogen!

Maar regelmatig zullen ze iemand aan de lijn krijgen die denkt "oh, JJ is een vaste klant en die krijgt nu een voordeeltje aangeboden, daar mag ik toch geen nee tegen zeggen..."

Eerlijk zaken doen begint met eerlijke telefoongesprekken voeren, ook op de momenten dat de band niet meeloopt.

niet correct
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 nov 2008 02:13

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door niet correct »

Hier ook nog even een positief bericht op Natufit/Flinndal, in eerste instantie dacht ik even het antwoord af te wachten op mijn zoveelste schrijven, ik kreeg nog 14 dagen om het bedrag + kosten te voldoen, echter op exact de 14e dag kwam de brief van het incassobureau in de brievenbus. Dit kan en mag natuurlijk helemaal niet. Ik heb dus zoals verzocht telefonisch contact opgenomen het hele verhaal uit de doeken gedaan en blijkbaar was daar het een en ander fout gegaan ze hebben
dan ook keurig hun verontschuldigingen aangeboden voor het ongemak en hiermee is de hele zaak dus opgelost. :P
Dus hiermee moet ik dan ook zeggen als je dus correct de voorwaarden opvolgd (het heeft wel even wat moeite gekost) dan wordt je dus ook correct behandeld. :P

Gesloten