Hallo,
Ik ben op zoek naar mensen die de medicatie Zeldox/ziprasidone slikken,deze medicatie die altijd vergoed werd door de zorgvezekeraars wordt uit het pakket gehaald en omdat deze medicatie zo,n goede werking heeft op iemand die ik kan zijn we op zoek naar mensen die ook dit probleem hebben zo dat we via de rechter de verzekeraar kunnen dwingen om deze medicatie weer op te nemen in hun pakket..
B.V.D voor uw reaktie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oproep Zedox/ziprasidone
-
Re: Oproep Zedox/ziprasidone
Ter aanvulling het gaat om het middel Zeldox/ziprasidone. In Amirika word dit medicijn veel voorgeschreven voor mensen met een bipolaire stoornis met schizoaffectiviteit of bij schizofrenie. Dit middel heeft echter nooit standaard in het pakket gezeten maar coulancehalve heb ik dit middel al al meer dan 5 vergoed gekregen. Unive wilt echter stoppen met deze vergoeding. Ik gebruikte dit middel voor mijn bipolaire stoornis met schizoaffectiviteit (psychose kwetsbaarheid). Omdat ik van andere medicijnen ernstige bijverschijnselen heb gehad waaronder een overgewicht met een bmi boven de 42 (morbide obesitas). In de 5 jaar dat ik de Zeldox/ziprasidone gebruik het ik een redelijk stabiel leven op kunnen bouwen wat Unive nu helaas van mij af wil nemen.
Zijn er meer mensen die dit middel gebruiken en dit ook wel of niet meer vergoed krijgen?
Zijn er meer mensen die dit middel gebruiken en dit ook wel of niet meer vergoed krijgen?