LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Paroxetine/Paxil/Seroxat

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Toverfee24

Paroxetine/Paxil/Seroxat

Ongelezen bericht door Toverfee24 »

Na 5 jaar paroxetine (20mg) te hebben geslikt, ben ik nu al goed op weg met afbouwen. Ik heb de andere topics hierover gelezen, alleen viel t me op dat er (bijna) niemand last heeft van de maag/darmen.
sinds ik af aan het bouwen ben is dat 1 grote ramp. Het gross van wat ik eet wil er binnen no time uit. Ik heb min. 4 keer per dag buikkrampen. Ik ging er vanuit dat t met t afbouwen te maken had,maar aangezien ik er weinig over lees begin ik nu te twijfelen.. Moet ik me zorgen gaan maken, of kunnen deze klachten onder het kopje "ontrekkingsverschijnselen" ??

Verder gaat t wel goed, beetje licht in het hoofd en af en toe wat angstig en ge-irriteerd,maar t is op zich goed te doen. Nog 3 weken en ik ben er vanaf. (hoop ik!!)

NAK

Re: Paroxetine/Paxil/Seroxat

Ongelezen bericht door NAK »

Ligt er aan hoe je aan het afbouwen bent?
Hoelang je al aan het afbouwen bent?
En in welk tijdsbestek je vrij van medicamenten wilt/moet zijn?

Toverfee24

Ongelezen bericht door Toverfee24 »

Ik bouw langzaam af.
Ik begon met 1 halve per week af te bouwen, en van daaruit steeds iets meer.
Nu zit ik op 2 dagen een halve (10mg) 1 dag niets, dan weer 2 dagen een halve, 1 dag niets. Over 2 weken moet ik ongeveer klaar zijn. (als t handig is kan ik het schema wel neerzetten hier)

Ik ben eind maart begonnen.

spicky

Ongelezen bericht door spicky »

hallo ik slik nu 10 jaar seroxat maar ik ben er zwaarder door geworden nu had ik met de huisarts afgesproken dat ik zou stoppen met seorxat en dan beginnen met reductil om af te vallen nou wat denk je na een week werd ik gek overgeven duizelig en niet anders als huilen ik voelde me als een vaat doek en had de huisartsen post gevraagd het was 30 april en die zeggen het is geen spoedgeval morgen met de huisarts contact opnemen nou ik werd s,avonds helemaal gek ik zei op het laatst geef aub die seroxat anders ga ik straks naar het gekkenhuis zo voelde ik me nu moest ik stoppen met die reductil en heb andere maar die helpen niet zo als de reductil maar je betaald wel een vermogen wie kan mij vertellen hoe ik dit het beste aan kan pakken want ik wil wel graag van die seroxat af

Gesloten