| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Prozac en Seroxat
-
Henny
Prozac en Seroxat
Het valt mij op dat de meese reacties gaan over Seroxat. Zelf gebruik ik nu al ruim twee jaar Prozac en ben benieuwd of dat minder schadelijk is dan Seroxat. wie kan mij vertellen wat precies het verschil is tussen Prozac en Seroxat?
-
Jill
Re: Prozac en Seroxat
Ik denk dat het voor iedereen anders is. Ik reageerde slecht op Seroxat werd super hyperactief, nu slik ik zoloft met goede resultaten. Mij dochter slikt fluoxetine met goede effecten.
-
anoniem
Hoi
Heb 2 jaar seroxat gehad, en dat hielp op een gegeven moment niet meer, daarna prozac gehad voor 1 jaar en daar werd ik heel duf en sloom van, heb er verder geen bijwerkingen van gehad
Groetjes
Heb 2 jaar seroxat gehad, en dat hielp op een gegeven moment niet meer, daarna prozac gehad voor 1 jaar en daar werd ik heel duf en sloom van, heb er verder geen bijwerkingen van gehad
Groetjes
eens maar nooit meer, kreeg er zelfmoordneigingen van,
zeer beangstigend, ben na 3 weken gestopt
zeer beangstigend, ben na 3 weken gestopt
-
Ellen
Beste M.Butter,
Aangezien U van de medicatie zelfmoordneigingen kreeg vind ik het heel goed dat u besloten heeft ermee te stoppen.
Mijn vraag is echter de volgende, gebruikt u nu helemaal geen medicijnen meer?
Met vriendelijke groeten
Ellen. F.
Aangezien U van de medicatie zelfmoordneigingen kreeg vind ik het heel goed dat u besloten heeft ermee te stoppen.
Mijn vraag is echter de volgende, gebruikt u nu helemaal geen medicijnen meer?
Met vriendelijke groeten
Ellen. F.
-
jeanne
Ik gebruik antitryptyline en af en toe een oxazepam, nl,
voor angsten, dat helpt bij mij het beste.
voor Ellen
voor angsten, dat helpt bij mij het beste.
voor Ellen
-
Hanneke12
Hoi,
Ook ik heb Seroxat gebruikt. Eerst heb ik het bijna een jaar gebruikt. Ben toen na veel moeite gestopt. Heeft een paar maanden geduurt.Na een tijdje had ik het gevoel dat het toch nog niet zo goed met me ging en ben toen weer opnieuw begonnen maar gebruikte het medicijn niet iedere dag maar om de 2 dagen.
Ik voelde me op de dagen dat ik het slikte inderdaad juist super depri. En ben er toen weer met moeite van af gekomen.
Ik hoop dat ik deze rommel nooit meer hoef te slikken.
Het is wel prettig om te lezen dat ik het me toendertijd niet ingebeeld heb dat ik er juist depri van werd.
Groetjes
Hanneke
Ook ik heb Seroxat gebruikt. Eerst heb ik het bijna een jaar gebruikt. Ben toen na veel moeite gestopt. Heeft een paar maanden geduurt.Na een tijdje had ik het gevoel dat het toch nog niet zo goed met me ging en ben toen weer opnieuw begonnen maar gebruikte het medicijn niet iedere dag maar om de 2 dagen.
Ik voelde me op de dagen dat ik het slikte inderdaad juist super depri. En ben er toen weer met moeite van af gekomen.
Ik hoop dat ik deze rommel nooit meer hoef te slikken.
Het is wel prettig om te lezen dat ik het me toendertijd niet ingebeeld heb dat ik er juist depri van werd.
Groetjes
Hanneke