LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] prozac

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
gerretje

prozac

Ongelezen bericht door gerretje »

Ik was gisteren bij de huisarts en dacht laat ik het onderwerp prozac dan maar eens aansnijden.
Het werd van tafel geveegd met de woorden "dit is weer eens zo n opgeblazen zaak"
Mijn wederhelft slikt al 5 jaar nou moet ik er wel bezeggen zonder bijwerkingen (gelukkig)
Waar kun je nu je verhaal halen moet je alles geloven van trosradar??????
Zijn er nog andere mensen die mij wat kunnen vertellen over prozac en langdurig gebruik

gerretje

Jessie

Re: prozac

Ongelezen bericht door Jessie »

Hai Gerretje, ik heb het progamma niet gezien, maar volg wel de discussie op een andere site die dit progamma losgemaakt heeft.
Net als jou partner slik al al 5 jaar prozac, ook ik heb geen last van bijwerkingen, en durf met zekerheid te stellen dat ik door deze medicijnen een goede kwaliteit van leven heb, ik ben zeker 20 jaar zwaar depressief geweest en ben in de afgelopen 5 jaar een andere mens geworden!
Als ik jou was zou ik mij niet teveel aantrekken van al die negatieve publiciteit, als jou partner zich goed voelt door dit medicijn wat is er dan mis mee?
Mijn exvriend 'verzoop'zijn depressie met liters alcohol, die heeft nu een ernstige leverziekte, ik bedoel maar.........

Gesloten