LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] seroquel

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
maeinus
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 dec 2008 22:03

seroquel

Ongelezen bericht door maeinus »

hallo allemaal

ik ben marinus en zit al een tijd aan het middel seroquel !!!
het gaat hier om 300 mg xr
het middel werkt bij mij goed . het doet waar voor ik hem heb

maar de bij werking is dat ik s'morgens niet wakker te krijgen ben,
en als ik wakker ben dan ben ik bijna de helemorgen duf in mijn hoofd

ik neem het middel s'avonds in om 9 uur en slaap er als een roos door

voor heen nam ik het s'morgen vroeg in met als gevolg dat is s'avonds mega geirriteerde benen van kreeg zelfs zo erg dat ik er helemaal opgefokt van raakte

nu is mijn vraag zijn er mensen die dit middel ook gebruiken ?
zo ja wat is jullie ervaring er mee ???
ik ben heel erg benieuwd naar de ervaring van andere mensen die dit middel ook gebruiken !!!

Luka78nl
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 jan 2009 21:23

Re: seroquel

Ongelezen bericht door Luka78nl »

Mijn ervaring met Seroquel is zeer kort: 1 pil van 25 mg. Ik was helemaal weg van de wereld (i.e. vervreemd) en kon mijn ogen niet meer open houden. Mijn psychiater houdt het op overgevoeligheid, mijn psychologe op een self-fulfilling prophecy (ik wil geen medicijnen -> heftige bijwerkingen). Ik weet het niet, ik weet wel dat ik het nooit meer zal slikken en dat ik eigenlijk geen ander anti-psychoticum wil.

Sorry voor mijn negatieve berichtje :(

eliane
Berichten: 94
Lid geworden op: 17 feb 2006 17:39

Re: seroquel

Ongelezen bericht door eliane »

dus als ik het goed begrijp is de topic schrijver psychotisch en de gene die een reactie gaf alleen gevoelig voor inpulsen van buiten af.
Als je aan zo een hoge dosis seroquel zit kan er niet anders dan bijwerking zijn...
Dut kan lang duren eerdat je eraan gewent bent, je spieren verslapen en dat wil je lijf niet dus je krijgt stuipen en trekken
ik had bij een lage dosering ook al veel klachten het is gewoon een heftig medicijn met veel bijwerkingen
Als het je dusdanig effect geeft prima, na enkele uren na opstaan voel je je steeds beter, mijn inziens kan je beter op verschillende tijden een dosis innemen, die slappe spieren en trekken zal je blijven houden zeker al het spul inslaat of uitwerkt.

Succes

Gesloten