LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] seroxsat en bordeline
seroxsat en bordeline
hallo ik ben maria en ben 29 jaar
ik slik nu al 3 jaar seroxsat.
en ben er echt niet meer tevrede over omdat ik er niet
van af kan komen
oftewel ben er verslaaft aan terwijl ik dat helemaal niet wil
zodra ik maar 1 dag die k.t dingen vergeet word ik gek ik mijn kop gewoon
en sinds maart dit jaar hebben ze bordeline vast gestelt!!
en ik weet zeker dat ik dat heb gekregen DOOR seroxsat!!!!!!!!
in het begin helpt je het wel
maar op langen duur verandert het je persoonlijkheid en de kijk op je omgeving
ik heb een zeer zware tijd achter de rug
het gaat uitstekent met mij nu .
maar kan niet stoppen met seroxsat want dan gaat het weer snel bergafwaarts,
en dan zeggen de hulpverleners tegen je
van het is niet verslaavend het ligt aan jou !!!
jah duh !! ik weet wel beter
als ik de prodiecent kon aan klagen deed ik het meteen!!!
want mijn leven is anders door die vervelend pillen !!!!
groetjes maria uit hoensbroek
ik slik nu al 3 jaar seroxsat.
en ben er echt niet meer tevrede over omdat ik er niet
van af kan komen
oftewel ben er verslaaft aan terwijl ik dat helemaal niet wil
zodra ik maar 1 dag die k.t dingen vergeet word ik gek ik mijn kop gewoon
en sinds maart dit jaar hebben ze bordeline vast gestelt!!
en ik weet zeker dat ik dat heb gekregen DOOR seroxsat!!!!!!!!
in het begin helpt je het wel
maar op langen duur verandert het je persoonlijkheid en de kijk op je omgeving
ik heb een zeer zware tijd achter de rug
het gaat uitstekent met mij nu .
maar kan niet stoppen met seroxsat want dan gaat het weer snel bergafwaarts,
en dan zeggen de hulpverleners tegen je
van het is niet verslaavend het ligt aan jou !!!
jah duh !! ik weet wel beter
als ik de prodiecent kon aan klagen deed ik het meteen!!!
want mijn leven is anders door die vervelend pillen !!!!
groetjes maria uit hoensbroek
Re: seroxsat en bordeline
Ik heb een aantal jaren geleden ook seroxat gekregen als antidepressiva.Ik zag het leven daardoor niet meer zitten en wenste mezelf dood. Ik had ook het gevoel om mijn leven te beeindigen. Aangezien ik dacht dat het door seroxat kwam, ben ik via de dokter op een ander middel gezet. Daarna is het over gegaan.
Het was dus inderdaad de seroxat! Ik schrijf dit, omdat de situatie voor mij toen zeer ernstig was en ik hoop dat er meer mensen reageren. Dit middel kan je leven in negatieve zin dus blijkbaar drastisch veranderen.
Mijn vader kreeg ook seroxat en werd manisch depressief, nu ik deze info over seroxat lees, vraag ik me af of de situatie bij mijn vader door seroxat verergerd werd. Uiteindelijk wilde hij niet meer leven en is kort daarop gestorven .
Het was dus inderdaad de seroxat! Ik schrijf dit, omdat de situatie voor mij toen zeer ernstig was en ik hoop dat er meer mensen reageren. Dit middel kan je leven in negatieve zin dus blijkbaar drastisch veranderen.
Mijn vader kreeg ook seroxat en werd manisch depressief, nu ik deze info over seroxat lees, vraag ik me af of de situatie bij mijn vader door seroxat verergerd werd. Uiteindelijk wilde hij niet meer leven en is kort daarop gestorven .
Ongeveer 3 jaar geleden heeft mijn arts mij ook Seroxat voorgeschreven ik heb het middel ongeveer 3 a 4 weken gebruikt in combinatie met zware antibiotica en prednison. Na die vier weken werd ik 's nachts opeens wakker en hoorde stemmen in mijn hoofd die mij vertelden dat ik uit het raam moest springen, gelukkig was ik nog zo slim om mijn echtgenoot wakker te maken en verteld hem wat er met mij aan de hand was. Hij heeft mij toen meteen naar beneden gebracht en mij daar verder laten slapen. In de weken daarna was ik volledig van de leg, alle remmen waren er niet meer ik deed wat er in mij opkwam. Zoals mijn kleren uittrekken in de kamer vol visite, met vrieskoude op mijn blote voeten naar buiten lopen en 6 tot 7 keer per dag in bad gaan. Nadat ik 4 weken ben opgenomen geweest in een psychiatrische kliniek en anti-psychose medicijnen kreeg voor geschreven werd ik langzaam aan beter. Ik ben nu pas sinds een half jaar gelukkig weer helemaal hersteld. Ik heb mij altijd afgevraagd wat de oorzaak van mijn idiote gedrag geweest moest zijn, maar ze hebben het nooit wetenschappelijk kunnen bewijzen. Nadat ik een paar maanden geleden op de BBC al een programma over Seroxat heb gezien zette ik toch wel enigzins vraagtekens bij dit medicijn. Maar bewijzen dat het ook zo is kan ik dus niet.
Groeten, E. de Jong
Groeten, E. de Jong
Ik heb een paar jaar geleden anderhalf jaar seroxat geslikt en het heeft mij heel goed geholpen en het gebruik aan het eind heb ik afgebouwd in een maand en dat ging allemaal prima.
Dus geen klachten.
Dus geen klachten.
Beste Maria,
Ik ben shenka en ben zelf een 25 jarige borderliner, wat vervelend voor je dat je je zo beroerd voelt onder de seroxsat, ik heb het zelf twee jaar gebruikt op advies van het bordeline centrum waar ik behandeld ben en is bij mij uitstekend bevallen. Bordeline ontwikkel je niet door medicatie maar door de dingen die je meemaakt in je leven vaak op emotioneel vlak, Er zijn speciale instellingen die gespecialiceerd zijn in bordeliners, ik hoop dat je daar iets aan hebt, eventueel kun je mij ook mailen voor suggesties of vragen email bekend op redactie van radar
Groetjes en sterkte shenka
Ik ben shenka en ben zelf een 25 jarige borderliner, wat vervelend voor je dat je je zo beroerd voelt onder de seroxsat, ik heb het zelf twee jaar gebruikt op advies van het bordeline centrum waar ik behandeld ben en is bij mij uitstekend bevallen. Bordeline ontwikkel je niet door medicatie maar door de dingen die je meemaakt in je leven vaak op emotioneel vlak, Er zijn speciale instellingen die gespecialiceerd zijn in bordeliners, ik hoop dat je daar iets aan hebt, eventueel kun je mij ook mailen voor suggesties of vragen email bekend op redactie van radar
Groetjes en sterkte shenka
Hallo,
Ik gebruik al een aantal jaar Seroxat. Ik ben heel blij met dit medicijn. Het heeft letterlijk mijn leven gered. Ik heb weer plezier in het leven en gebiet nu iedere dag. Het is voor mij het juiste medicijn en ik ondervind er geen nare bijverschijnselen van.
Ik gebruik al een aantal jaar Seroxat. Ik ben heel blij met dit medicijn. Het heeft letterlijk mijn leven gered. Ik heb weer plezier in het leven en gebiet nu iedere dag. Het is voor mij het juiste medicijn en ik ondervind er geen nare bijverschijnselen van.
misschien ligt het gewoon aan de situatie en aan de persoon wie sexorat gebruikt, of hoe je ervoor staat.
Die bijverschijnselen zijn wel een nadeel voor veel mensen, maar het kan natuurlijk ook, dat wanneer je een depressie hebt dat je een vitamine tekort hebt gehad, op zo'n manier kun je dat tegengaan met bijvoorbeeld vitamine c, althans; heb ik gelezen..
maar dat ligt er maar aan..
ik gebruik het niet, ben allang blij dat ik van autisme af ben; want dat had ik.(communicatie/persoonlijkheid-stoornis)
ik wens iedereen met zo'n probleem sterkte.
Die bijverschijnselen zijn wel een nadeel voor veel mensen, maar het kan natuurlijk ook, dat wanneer je een depressie hebt dat je een vitamine tekort hebt gehad, op zo'n manier kun je dat tegengaan met bijvoorbeeld vitamine c, althans; heb ik gelezen..
maar dat ligt er maar aan..
ik gebruik het niet, ben allang blij dat ik van autisme af ben; want dat had ik.(communicatie/persoonlijkheid-stoornis)
ik wens iedereen met zo'n probleem sterkte.
Hallo, ik heb nogal wat reacties gelezen wauit blijkt dat een grrot aantal juist klachten heeft bij het gebruik van seroxat. Een enkeling niet!! Ik hoor bij de enkeling blijkbaar, ik slik het al een aantal jaren, begonnen met 2 st. per dag, sinds anderhalf jaar 1 per dag!!
Ik voel me er uitstekend bij....
Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet alléén medicatie heb gebruikt, maar ook therapie heb gehad. Ik denk dat alléén seroxat niet voldoende is dat je ook aan de problemen zelf iets moet doen!!
Sterkte voor degene waarbij het niet zo lekker gaat!! Jenneke.[/i]
Ik voel me er uitstekend bij....
Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet alléén medicatie heb gebruikt, maar ook therapie heb gehad. Ik denk dat alléén seroxat niet voldoende is dat je ook aan de problemen zelf iets moet doen!!
Sterkte voor degene waarbij het niet zo lekker gaat!! Jenneke.[/i]
Ik slik al vier jaar seroxat en ondervind alleen maar voordelen! Heb geen bijverschijnselen.
Alleen......... ik kan er niet van af komen, zodra ik minder word ik lichamelijk heel naar!
Alleen......... ik kan er niet van af komen, zodra ik minder word ik lichamelijk heel naar!
hallo,
ook mijn vrouw slikte jaren dit middel!
prof verhoeven van de van gogh kliniek uit venray adviseerde mijn vrouw cipramil! het werkt (11 maanden in gebruik) prima geen bijwerkingen(voor iedereen anders) en ook stanieler(geestelijk)
doe navraag bij u arts /psychiater.
succes!
pvb
ook mijn vrouw slikte jaren dit middel!
prof verhoeven van de van gogh kliniek uit venray adviseerde mijn vrouw cipramil! het werkt (11 maanden in gebruik) prima geen bijwerkingen(voor iedereen anders) en ook stanieler(geestelijk)
doe navraag bij u arts /psychiater.
succes!
pvb
Hai hai,
Wat een gedoe he met die seroxat. Ik heb zelf 4,5 jaar seroxat geslikt en kon er niet vanaf komen. Ik slikte het tegen angsten en die werden 10x erger als ik zelf maar op de helft was met afbouwen. Begin van dit jaar heb ik het weer geprobeerd. Er bestaat vloeibare seroxat die het mogelijk maakt milligram per milligram af te bouwen. Ik heb er 6 maanden over gedaan. Dat is heel erg lang maar ik had geen andere keus. Na 6 maanden zat ik pas op een halve tablet. Daarna ben ik overgestapt op de prozac. Die heb ik 2 weken geslikt en ben toen gestopt. Dit was wel onder toezicht van een psychiater. Probeer t niet op eigen houtje!
Ik ben nu een half jaar seroxat vrij. De angsten zijn langzaam aan wel terug gekomen. Ik ben nu begonnen met een middel dat werkt als seroxat maar gemaakt is van kruiden. Ik weet nog niet of het werkt want ik ben pas net begonnen. Ik heb dat gekregen van een klassiek homeopaat. Er zijn veel mensen die daar baat bij hebben gehad
Ik wil iedereen die gaat afbouwen heel veel sterkte en succes wenzen.
Groetjes Kaya
Wat een gedoe he met die seroxat. Ik heb zelf 4,5 jaar seroxat geslikt en kon er niet vanaf komen. Ik slikte het tegen angsten en die werden 10x erger als ik zelf maar op de helft was met afbouwen. Begin van dit jaar heb ik het weer geprobeerd. Er bestaat vloeibare seroxat die het mogelijk maakt milligram per milligram af te bouwen. Ik heb er 6 maanden over gedaan. Dat is heel erg lang maar ik had geen andere keus. Na 6 maanden zat ik pas op een halve tablet. Daarna ben ik overgestapt op de prozac. Die heb ik 2 weken geslikt en ben toen gestopt. Dit was wel onder toezicht van een psychiater. Probeer t niet op eigen houtje!
Ik ben nu een half jaar seroxat vrij. De angsten zijn langzaam aan wel terug gekomen. Ik ben nu begonnen met een middel dat werkt als seroxat maar gemaakt is van kruiden. Ik weet nog niet of het werkt want ik ben pas net begonnen. Ik heb dat gekregen van een klassiek homeopaat. Er zijn veel mensen die daar baat bij hebben gehad
Ik wil iedereen die gaat afbouwen heel veel sterkte en succes wenzen.
Groetjes Kaya
kaya hoe heet dat middel?
de angsten die je bedoelt zij paniek stoornissen?
graag je antwoord.
vrgr
ans
de angsten die je bedoelt zij paniek stoornissen?
graag je antwoord.
vrgr
ans
Het middel dat ik nu gebruik heet Sero-care. Er zitten kruiden in die de serotonine in de hersenen verhogen en rust geven.
Ik heb last van paniekstoornissen ja. Eerst had ik alleen last van paniek in winkels, maar er is helaas heel wat bij gekomen. Nu is er heel veel angst voor de angst. Erg lastig. Ik hoop echt dat dit middel me kan helpen.
Groetjes Kaya
Ik heb last van paniekstoornissen ja. Eerst had ik alleen last van paniek in winkels, maar er is helaas heel wat bij gekomen. Nu is er heel veel angst voor de angst. Erg lastig. Ik hoop echt dat dit middel me kan helpen.
Groetjes Kaya
Ik heb het middel ruim een half jaar gbruikt wegens langdurige ziekenhuisopname. De eventuele bijwerkingen zijn mij niet medegedeeld . Toen ik thuis kwam en het middel niet meer innam kreeg ik verschrikkelijke angstdromen waardoor ik niet meer durfde te gaan slapen. Het is werkelijk de meest angstige ervaring uit mijn leven (62) Na de huisarts te hebben geraadpleegt kreeg ik de raad om het middel weer in te nemen en iedere dag er iets meer met een mesje af te schrapen alvorens het in te nemen. Zo heb ik langzaam en met goed gevolg af kunnen bouwen zonder die vreselijke angstpsychoses.[quote][/quote]