LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stijve heupen ,ik ben gestopt.

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
jola

stijve heupen ,ik ben gestopt.

Ongelezen bericht door jola »

zo ik ben met fisio sport gestopt omdat het te veel pijn deed aan mijn heupen en spieren ,ook ben ik wel iedere week wel gaan zwemmen.rijd zoveel mogenlijk op mijn eigen paardje dat gaat goed met zyprexa ben ik nu 3 weken gestopt ,ik eet meer en slaap meer het lijkt of ik moeier ben ,maar omdat ik zoveel pijn heb slaap ik slecht daardoor slaap ik wat vaker,vanmiddag een prikje gehaald tegen een slijmbeurs ontsteking misschien helpt dat. dinsdag ga ik bloed laten prikken om te kijken of ik tekort vitamine b 12 heb ik voel me in mijn hoofd wel goed niet druk ben niet overdreven emotioneel heb wel energie ,en ben goed gehumeurd.
Laatst gewijzigd door jola op 26 nov 2010 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.

tiptoo

Re: stijve heupen ,ik ben gestopt.

Ongelezen bericht door tiptoo »

zou dit maar effe met je huisarts bespreken hier op het forum is er niet echt kennis van dit soort zaken die horen bij de huisarts thuis, succes.

rozemarijntje

Re: stijve heupen ,ik ben gestopt.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

wat tiptoo zegt is juist,je zal idd zelf best wel aanvoelen wat je aankunt,althans ik wel na 12.5 je medicatie gebruik,maar iedereen is anders en kan jou geen advies geven,degene die jou goed kent is de huisarts,ga daar even langs.
zo en zo moet je eigenlijk altijd! onderbegeleiding stoppen!

Gesloten