Waar komt die malle vraag nu weer vandaan?
Iedereen mag (medische) informatie delen. We wonen gelukkig nog in een relatief vrij land en niet in een totalitaire staat.
Waar komt die malle vraag nu weer vandaan?
Sorry, maar je bent volledig de weg kwijt:witte angora schreef: ↑17 feb 2024 08:09Het probleem is dus, Leon, dat jij een discussie aanzwengeld omdat je denkt dat TS een 'lichte tot middelmatige depressie' heeft. Waarom denk je dat er bij TS sprake is van een 'lichte tot middelmatige' depressie? Wie heeft jou de bevoegdheid gegeven om die conclusie te trekken? Zoals Nijo al aangaf helpt St.Janskruid echt niet bij zwaardere depressies. Het is of je een paracetamolletje voorschrijft aan iemand die 'buikpijn' heeft terwijl je er geen idee van hebt dat het wel eens een blindedarmontsteking zou kunnen zijn.
Als ik dat gedaan zou hebben, zou de moderator mijn bericht allang weggehaald hebben.witte angora schreef: ↑17 feb 2024 08:17Leon, serieus, ik begin me af te vragen of het niet beter is om de maatschappij op een of andere manier tegen jou te beschermen. Denk jij nu echt dat je 'recepten' aan volslagen onbekenden kan geven puur op basis van bijsluiters en medische informatie die je op websites vindt? Nogmaals: wie heeft jou die bevoegdheid gegeven? En dan ook nog eens stellen dat iedereen die het niet met jou eens is wereldvreemd en bevoogdend is richting TS?
Je bent aan het trollen samen met een stelletje anderen.
Jazeker. Ga terug naar mijn eerste bericht over Sint-janskruid, en je kan zien dat ik duidelijk vermeld heb dat er wisselwerkingen zijn met andere medicijnen.Lady1234 schreef: ↑17 feb 2024 14:33Hebt u eigenlijk deze beoordelingen over St Janskruid met gelijktijdig gebruik van andere medicijnen gelezen?
Echt zo onschuldig is het niet.
https://www.cbg-meb.nl/onderwerpen/medi ... apothekers