LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Weer lekker in je vel zonder het slikken van anti-depressiva
Weer lekker in je vel zonder het slikken van anti-depressiva
Hallo,
Slik je net als ik al jaren anti-depressiva en wil je hier nu wel eens van af? Lukt het afbouwen je maar steeds niet door de vervelende afkickverschijnselen?
Probeer het eens met behulp van en natuurprodukt, welke je lichaam stimuleert om zelf weer serotonine aan te maken!!
Nieuwsgierig? Wanneer je me mailt vertel ik je er graag over.
Groet,
Zwolle
Slik je net als ik al jaren anti-depressiva en wil je hier nu wel eens van af? Lukt het afbouwen je maar steeds niet door de vervelende afkickverschijnselen?
Probeer het eens met behulp van en natuurprodukt, welke je lichaam stimuleert om zelf weer serotonine aan te maken!!
Nieuwsgierig? Wanneer je me mailt vertel ik je er graag over.
Groet,
Zwolle
Re: Weer lekker in je vel zonder het slikken van anti-depressiva
Ben zeker benieuwd naar dit natuurproduct, ben nu van de net van de seroxat af en dat valt niet mee.
Ik gebruik bach bloesems, ik weet niet of je hier ooit van hebt gehoord?
Verder is een grote dossis zelfvertrouwen, etc heel belangrijk!
vr gr miranda
Ik gebruik bach bloesems, ik weet niet of je hier ooit van hebt gehoord?
Verder is een grote dossis zelfvertrouwen, etc heel belangrijk!
vr gr miranda
ik ook ik slik al 30 jaar anafranil kom er er nog ooit van af
Hallo,
Ik slik al ruim 6 jaar Efexor en heb last van een fors aantal bijwerkingen. Daarom ben ik Efexor aan het afbouwen met behulp van een natuurprodukt.
Dit natuurprodukt stimuleert het lichaam om zelf weer serotonine aan te maken. Inmiddels ben ik van 150 mg Efexor gezakt naar 37,5 mg en heb me nog nooit zo goed gevoeld.
Groet,
Zwolle
Ik slik al ruim 6 jaar Efexor en heb last van een fors aantal bijwerkingen. Daarom ben ik Efexor aan het afbouwen met behulp van een natuurprodukt.
Dit natuurprodukt stimuleert het lichaam om zelf weer serotonine aan te maken. Inmiddels ben ik van 150 mg Efexor gezakt naar 37,5 mg en heb me nog nooit zo goed gevoeld.
Groet,
Zwolle
Hallo
Je maakt me heel nieuwsgierig naar dit middel. Kan je het niet op deze plek vermelden. Ik ben niet in staat om te mailen.
Wil graag van de seroxat af na jaren. maar helaas lukt het me niet.
Je maakt me heel nieuwsgierig naar dit middel. Kan je het niet op deze plek vermelden. Ik ben niet in staat om te mailen.
Wil graag van de seroxat af na jaren. maar helaas lukt het me niet.
Het natuurprodukt heet Satieté en stimuleert het lichaam om zelf weer serotonine aan te maken.
Inmiddels ben ik door het slikken hiervan helemaal van de Efexor af.
Lees mijn artikel maar eens in het blad "Beter"
Inmiddels ben ik door het slikken hiervan helemaal van de Efexor af.
Lees mijn artikel maar eens in het blad "Beter"
Dat komt omdat jij je veel te druk maakt en niemand vertrouwd. Alles deed ik om je te helpen en dat wil ik nog. Meen ik serieus.
Je weet wel wie. En probeer svp dat natuurprodukt want je gebruikt die handel al veel te lang en daar maak ik me ernstig zorgen over.
I love you.
Je weet wel wie. En probeer svp dat natuurprodukt want je gebruikt die handel al veel te lang en daar maak ik me ernstig zorgen over.
I love you.
Farmaceutische vorm
Tabletten van 20mg
Seroxat.
Een even gelezen wat de bijwerkingen zijn. Vreselijk daarom smeek ik je stop met die handel.
J-
Tabletten van 20mg
Seroxat.
Een even gelezen wat de bijwerkingen zijn. Vreselijk daarom smeek ik je stop met die handel.
J-
Geplaatst op 02 Oct 2002 21:25 door Henriëtte
--------------------------------------------------------------------------------
Ook ik ben 16 kg. aangekomen, en dat vind ik vreselijk. Volgens mijn huisarts moet ik nu niets meer tussendoor eten en geen suiker gebruiken. Wanneer ik stop moet ik echt op dieet gaan. Fijn! Ook mij is niets verteld over deze bijwerking. Ik gebruikte het voor angststoornissen en daarvoor helpt het heel goed, maar nu kan ik het onderhand moeten doorgebruiken i.v.m. depressiviteit door gewichtstoename. Ook is mij verteld dat het niet verslavend is, ben benieuwd, want toen ik van 30 mg terugging naar 20 mg heb ik toch tegen mezelf moeten knokken.
Zou er geen pilletje zijn tegen die hongergevoelend, is iemand hier iets over bekend?
Sterkte allemaal!
--------------------------------------------------------------------------------
Ook ik ben 16 kg. aangekomen, en dat vind ik vreselijk. Volgens mijn huisarts moet ik nu niets meer tussendoor eten en geen suiker gebruiken. Wanneer ik stop moet ik echt op dieet gaan. Fijn! Ook mij is niets verteld over deze bijwerking. Ik gebruikte het voor angststoornissen en daarvoor helpt het heel goed, maar nu kan ik het onderhand moeten doorgebruiken i.v.m. depressiviteit door gewichtstoename. Ook is mij verteld dat het niet verslavend is, ben benieuwd, want toen ik van 30 mg terugging naar 20 mg heb ik toch tegen mezelf moeten knokken.
Zou er geen pilletje zijn tegen die hongergevoelend, is iemand hier iets over bekend?
Sterkte allemaal!
Spreekt voor zich dacht ik. FF goed kijken. Dan weet je de auteur.
W
W
Dat is dus een andere Henriëtte
Hallo,
Ik ben sinds 3 weken gestopt met Seroxat. Ik heb het ongeveer vijf jaar gebruikt en ik ben, na 10 dagen een halve dosering, er helemaal mee gestopt. Dit is absoluut géén aanrader!!
Mijn zelfvertrouwen is nu erg laag en daardoor komen ook de angsten terug. Mijn begeleider heeft mij vertelt dat het 'even' een omschakelijk is en dat het beter zal worden. Ik hoop zó graag dat hij gelijk heeft, maar het gaat op dit moment niet goed.
Hebben andere mensen hier ervaring mee? Reageer alst(u)(je)blieft.
Veel groeten,
Ik ben sinds 3 weken gestopt met Seroxat. Ik heb het ongeveer vijf jaar gebruikt en ik ben, na 10 dagen een halve dosering, er helemaal mee gestopt. Dit is absoluut géén aanrader!!
Mijn zelfvertrouwen is nu erg laag en daardoor komen ook de angsten terug. Mijn begeleider heeft mij vertelt dat het 'even' een omschakelijk is en dat het beter zal worden. Ik hoop zó graag dat hij gelijk heeft, maar het gaat op dit moment niet goed.
Hebben andere mensen hier ervaring mee? Reageer alst(u)(je)blieft.
Veel groeten,
ROTZAK maak toch geen reclame en wek geen valse hoop met je troep.
Multi level marketing en je wil door andermans ellende geld verdienen
Multi level marketing en je wil door andermans ellende geld verdienen
Die Satiete van jou kost € 88.50 per 84 tabletten! Meer dan een euro per tablet!
En wat zit er in om je stemming te verbeteren? Sint Janskruid!
Dit koop je bij het kruidvat voor ongeveer € 4.- per 100 tabletten.
Verder val je ook nog af van Satiete. Whahaha, sprookjes bestaan nog!
Het is gewoon een idioot duur voedingssupplement!
Satiete? Geldklopperij. Je geeft mensen die anti-depressiva echt nodig hebben valse hoop!
En wat zit er in om je stemming te verbeteren? Sint Janskruid!
Dit koop je bij het kruidvat voor ongeveer € 4.- per 100 tabletten.
Verder val je ook nog af van Satiete. Whahaha, sprookjes bestaan nog!
Het is gewoon een idioot duur voedingssupplement!
Satiete? Geldklopperij. Je geeft mensen die anti-depressiva echt nodig hebben valse hoop!
Eerst proberen, voor je oordeelt!
Vind ik ook! Helemaal mee eens!
Ik dacht dat het hier ging om een discussie en een uitwisseling van informatie en niet om een wel heel doortrapte manier van verkopen. Als je dat middel van jou ter discussie zou willen stellen had je gevraagd naar ervaringen van anderen ermee i.p.v. geheimzinnig te doen. Een misschien enigszins gechargeerd oordeel is m.i. de enige reactie die van een ordinaire reclame nog een belangwekkend forum kan maken.
En het oordeel van Imken is in ieder geval op meer feiten gebaseerd (prijs en werkzame stof) dan wat ik in alle voorgaande berichten over satiete gelezen heb.
De satiete voorstanders zijn dunkt mij nu aan zet om vergezeld van een volledige analyse van het product, objectieve onderzoeksresultaten en een prijs/kwaliteits vergelijking met het St. Janskruid van het kruidvat, het oordeel van Imken te weerleggen. Anders denk ik dat het geld wat je binnen krijgt door de verkoop ervan je wel eens uit je depressie gehaald zou kunnen hebben. Daarmee kun je n.l. de zon opzoeken. En dat serotonine gevormd wordt onder onvloed van zonzicht staat zeker vast.
En het oordeel van Imken is in ieder geval op meer feiten gebaseerd (prijs en werkzame stof) dan wat ik in alle voorgaande berichten over satiete gelezen heb.
De satiete voorstanders zijn dunkt mij nu aan zet om vergezeld van een volledige analyse van het product, objectieve onderzoeksresultaten en een prijs/kwaliteits vergelijking met het St. Janskruid van het kruidvat, het oordeel van Imken te weerleggen. Anders denk ik dat het geld wat je binnen krijgt door de verkoop ervan je wel eens uit je depressie gehaald zou kunnen hebben. Daarmee kun je n.l. de zon opzoeken. En dat serotonine gevormd wordt onder onvloed van zonzicht staat zeker vast.
Bravo, Vera!
En ik hou het toch bij mijn eigen 'smakelijke' Fevarin!![Rolling Eyes :roll:](./../images/smilies/icon_rolleyes.gif)
En ik hou het toch bij mijn eigen 'smakelijke' Fevarin!
![Rolling Eyes :roll:](./../images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Goed gedaan hoor Imken.
He, ben jij zonnestraal van Opinieland?