LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Werken medicijnen wel echt?

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Onderzoekster
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2009 17:44

Werken medicijnen wel echt?

Ongelezen bericht door Onderzoekster »

Hoe werken bepaalde medicijnen precies en hoe effectief zijn ze eigenlijk?
De Rijksuniversiteit Groningen zoekt mensen die mee willen doen aan een wetenschappelijk onderzoek en die ons zo kunnen helpen om meer inzicht te krijgen in de effectiviteit van verschillende medische behandelingen.

Hoe mensen denken over medicijnen of behandelingen kan namelijk bepalend zijn voor de manier hoe ze omgaan met hun behandeling, of ze de medicijnen goed innemen en trouw naar de behandelingen gaan.

Iedereen kan meedoen aan het onderzoek, of je zelf medicijnen gebruikt of niet. Om de vragenlijst in te vullen (duurt niet langer dan 10 minuten), klik hier:

https://gmw01.housing.rug.nl/cgi-bin/in ... st_id=5261

Alvast heel erg bedankt!

ravia
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 mei 2009 19:07

Re: Werken medicijnen wel echt?

Ongelezen bericht door ravia »

Ik vind het een beetje een raar onderzoek. Bij schoolopleiding staat geen universiteit. Alsof mensen dat niet hebben gedaan. En de vragen over familie leden zijn wel vreemd. Je kan niet over andere beslissen van zo en zo zouden ze denken. Echt een vreemd onderzoek vond ik

S@ski@
Berichten: 19
Lid geworden op: 01 jan 2008 04:05

Re: Werken medicijnen wel echt?

Ongelezen bericht door S@ski@ »

ravia
BerichtGeplaatst op: 14 Jun 2009 18:43 Onderwerp:

Ik vind het een beetje een raar onderzoek. Bij schoolopleiding staat geen universiteit. Alsof mensen dat niet hebben gedaan. En de vragen over familie leden zijn wel vreemd. Je kan niet over andere beslissen van zo en zo zouden ze denken. Echt een vreemd onderzoek vond ik
Als ik op het onderzoek klik, zie ik bij opleidingen toch echt de optie WO oftewel Wetenschappelijk Onderwijs, oftewel Universiteit.

Gesloten