| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft wel eens gehoord van Stackers?
-
diane
Wie heeft wel eens gehoord van Stackers?
Jaa hallo,
Wie heeft wel eens gehoord van Stackers? Dit schijnt een pepmiddel/afslankmedicijn te zijn. Je kan het gewoon kopen in de winkel en op internet. Wie heeft ervaringen hiermee?
Wie heeft wel eens gehoord van Stackers? Dit schijnt een pepmiddel/afslankmedicijn te zijn. Je kan het gewoon kopen in de winkel en op internet. Wie heeft ervaringen hiermee?
-
Bram komt voor de bakker
Re: Wie heeft wel eens gehoord van Stackers?
Awel.. ik ken het probleem. Ik heb het regelmatig gebruikt. Ik had deze week ook een pakketje stacker besteld bij de Wehkamp voor een ongelooflijke prijs van € 3,98 per stacker stuk maar ik kon er geen weg mee vinden. Dus op naar de DA die hadden nog een aantal 2e hands in de maat XL. Ik aanpassen en dat stond wel aardig. Ik heb sinds mijn operatie wel problemen met stackers maar kan er met dubbel d goed mee leven. Al met al hoop ik een goede oplossing voor uw probleem. De groeten aan Jambers en ik zeg maar zo.... de groeten ...
-
diane
Jij hebt geen Stacker nodig, maar een anti-psychose medicijn...
-
jaymie dobbelsteen
beste diane, ik ken stackers, ze worden voornamelijk gebruikt voor het trainen zodat er meer word verbrand in het lichaam. je kan meer lezen op www.stacker.nl
je moet het niet gebruiken als je psychische klachten hebt of wanneer je iets anders mankeert aan je lichaam. je mag het ook niet te lang gebruiken. het kan namelijk je biologische klok verstooren. Mijn vriendin heeft het ook gebruikt en werd en behoorlijk agressief van. het kan ook hart kloppingen veroorzaken als je teveel en telang gebruikt.
Mijn advies gebruik het niet maar ga lekker gewoon sporten en eet gezond en regelmatig!!!
met vriendelijke groeten jaymie
je moet het niet gebruiken als je psychische klachten hebt of wanneer je iets anders mankeert aan je lichaam. je mag het ook niet te lang gebruiken. het kan namelijk je biologische klok verstooren. Mijn vriendin heeft het ook gebruikt en werd en behoorlijk agressief van. het kan ook hart kloppingen veroorzaken als je teveel en telang gebruikt.
Mijn advies gebruik het niet maar ga lekker gewoon sporten en eet gezond en regelmatig!!!
met vriendelijke groeten jaymie
-
christine
Stackers is gewoon een soort dope,word ook veel in het uitgaanscircuit gebruikt.Het bestaat uit caffeíne en een pepmiddel(ephidrine ofzo?).Het schijnt dat je er hart,maag en darmklachten van krijgt en ook nog eens slecht slaapt.Op het moment dat je het gebruikt ben je erg actief,aks het is uitgewerkt voel je je war depri.
Dit is wat ik ervan hoor.
Groeten
Dit is wat ik ervan hoor.
Groeten
-
rene
Ik ken het product...veelal te koop in de sportschool, heeft een hyper uitwerking en je voeld je continu zenuwachting....geen lekker gevoel, verder neemt het product het gevoel van honger weg.......ik raad het je niet aan.
-
diane
Nou mensen,
Bedankt voor jullie reacties. Ik zoek wel iets anders okm opgepept te worden.
Bedankt voor jullie reacties. Ik zoek wel iets anders okm opgepept te worden.
-
sylvia
Is het product fat&burn compostitum van Biolina hetzelfde dan, want daar zit ook ephidrine of zoiets in. Ik gebruik het al 3 weken, en hoor nu van links en rechts dat het niet zo goed is, maar wat is er dan precies niet goed aan als je nergens lst van hebt? Het helpt namelijk prima, maar liever niet ten koste van mijn gezondheid.
-
Gast
Doe het niet, nog altijd is het beste middel om af te vallen ( als dat de bedoeling was) minder koolhydraten innemen, ontbijt niet overslaan, en bewegen... Gewoon lekker een wandeling van een half uur tot een uur per dag, dan moet het ook lukken. Sowieso moet je uitkijken voor middelen die je een snelle gewichtsafname beloven, het is totaal zinloos en een aanslag op je lichaam...
Een bezorgde verpleegkundige..
-
olienoot
heb zelf Stacker 3 gebruikt. Het hele huis was in een mum van tijd schoon, kreeg er in het begin erg veel energie van. Maar later uitte zich dat in trillen, nervositeit en opgejaagd gevoel.
Ben er overigens geen kilo mee kwijt geraakt, maar het huis blonk als een spiegel
Ben er overigens geen kilo mee kwijt geraakt, maar het huis blonk als een spiegel
-
Gerda S
Graag wilde ik ook even reageren op het gebruik van stackers.
De stackers waar je zo opgefokt van word zijn die met efpedrine en deze zijn niet meer te koop, en zonder de efpedrine doen die pillen niets.
Het enigste waar je in afvalt in je beurs.
Wel ben ik benieuwd of ze met efpedrine nog ergens te koop zijn
De stackers waar je zo opgefokt van word zijn die met efpedrine en deze zijn niet meer te koop, en zonder de efpedrine doen die pillen niets.
Het enigste waar je in afvalt in je beurs.
Wel ben ik benieuwd of ze met efpedrine nog ergens te koop zijn
Dat is het geval met de meeste van die producten om af te vallen, slecht voor je beurs.
Gewoon gezond eten, niet te veel, alleen gezonde tussendoortjes
(komkommer, appel, radijs etc.) veel water drinken om je honger gevoel weg te nemen en minstens 30 min. bewegen per dag.
Succes allemaal.

Gewoon gezond eten, niet te veel, alleen gezonde tussendoortjes
(komkommer, appel, radijs etc.) veel water drinken om je honger gevoel weg te nemen en minstens 30 min. bewegen per dag.
Succes allemaal.
-
Gast
Jaaaaaaaa hoor Bekkum, je vertelt het weer leuk. Wat bezielt je om zo'n advies te geven? Niet iedereen wil aan de radijsjes, kwezel! En als er pillen of wat dan ook zijn die helpen dan is dat prima. Moet iedereen zelf weten en daar is deze topic ook voor bedoeld!!! Weg!
-
Gast
Wie kent ze tegenwoordig niet die stackers. geweldig als je wakker wil blijven. Dit middel word nog steeds verkocht met het bestanddeel ephedrine. Ephedrine is een stof met dezelfde werking als speed en kan bij regelmatig gebruik leiden tot hersenstoornissen, verlammingen, verslavingen, overgang, opvliegers en een heleboel meer. Niet echt de ideale oplossing dus om af te vallen. in nederland worden ze niet meer verkocht in de rest van de Eu nog wel. Ik raad ook geen radijsjes aan maar zeker geen stackers
-
Gast
Voor Bekkum zijn er nu radijsjes, komkommers en appels op de markt die vol zitten met ephedrine. Blijft ie lekker wakker en blijft ie hier een beetje dom doen!
Zeg Gast van 2.8.04 23.46 uur en Gast 3.8.04 00.12 uur gebruiken jullie maar leker veel van die rotzooi met ephedrine.
Kan toch geen kwaad meer want jullie hersens zijn al aangetast.
Kan toch geen kwaad meer want jullie hersens zijn al aangetast.
Nou, ik geloof niet zo in pillen. Mischhien dat het best kan helpen met afvallen, maar zodra je op je streefgewicht bent zul je het toch ook zonder moeten kunnen. Anders krijg je het welbekende jojo-effect!
Ik denk dat je het beste een uitgebalanceerd leven moet hebben. Dus veel bewegen en gezond eten waarbij je best eens mag "zondigen". Vooral nu met het warme weer is een koel glas rose toch niet te versmaden
Ik denk dat je het beste een uitgebalanceerd leven moet hebben. Dus veel bewegen en gezond eten waarbij je best eens mag "zondigen". Vooral nu met het warme weer is een koel glas rose toch niet te versmaden
ja ik kan die troep
ik heb het een week gbruikt en ik kan je zegen begin er niet aan,
ik kreeg hoofpijn ik werd duizelig en begon te trippen en werd over actief,
het is echt troep,
ik heb het een week gbruikt en ik kan je zegen begin er niet aan,
ik kreeg hoofpijn ik werd duizelig en begon te trippen en werd over actief,
het is echt troep,
-
kees klef
jeetje noelle,
jij hebt ook overal een mening over he!
maarreh.. ik begijp dat sommige mensen zoveel problemen met hun uiterlijk hebben dat ze zelfs naar dit soort ranzige middelen grijpen om tot een oplossing te komen.
ik vraag me af of producten die via tell sell wehkamp en andere obscure handelaren in de markt komen wel goed getest worden door mensen die daar verstand van hebben: keuringsdienst van waren of andere organisaties.
en verder was die tip van meer bewegen maar niet met je mond wel een goeie vond ik...
jij hebt ook overal een mening over he!
maarreh.. ik begijp dat sommige mensen zoveel problemen met hun uiterlijk hebben dat ze zelfs naar dit soort ranzige middelen grijpen om tot een oplossing te komen.
ik vraag me af of producten die via tell sell wehkamp en andere obscure handelaren in de markt komen wel goed getest worden door mensen die daar verstand van hebben: keuringsdienst van waren of andere organisaties.
en verder was die tip van meer bewegen maar niet met je mond wel een goeie vond ik...
ahhahahah als het jou zo opvalt dat ik overal op antwoord hahahah wat doe jij hier dan
,
ik heb die stackers gebruikt en ik wist niet wat er met me gebeurde ik werd dood en dood ziek,
ik ging renen en bleef rennen ik kon wel over mn nek gaan zo erg dat het was ik was blij dat ik die pillen gehad van een vriendin die ze zelfs slikte op der werk
dat ik dacht arme kids daar,
dat het als party drugs word geruikt snap ik ook wel je tript er dagen op hahah
ik heb die stackers gebruikt en ik wist niet wat er met me gebeurde ik werd dood en dood ziek,
ik ging renen en bleef rennen ik kon wel over mn nek gaan zo erg dat het was ik was blij dat ik die pillen gehad van een vriendin die ze zelfs slikte op der werk
dat het als party drugs word geruikt snap ik ook wel je tript er dagen op hahah