LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie valt er ook niet af met Herbalife? Ervaringen svp!

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Wie valt er ook niet af met Herbalife? Ervaringen svp!

Ongelezen bericht door Gast »

Herbalife bevalt mij heel goed en ik blijf er mooi mee op mijn ideale gewicht.

Mijn persoonlijke mening is dat er bij het volgen van dieten gauw tekorten in de vorm van vitamines en mineralen kunnen ontstaan, waardoor je je slap en akelig kunt voelen.

Voor mij werkt Herbalife beter, omdat hier alle voedingsstoffen inzitten die een lichaam nodig heeft.

:D Succes.

P.S. ik wil niets verkopen!

Bramble

Ongelezen bericht door Bramble »

Ga na www.Atkins.nl.
Dit dieet werkt echt en je kunt gewoon eten.
Deze 6 kilo ben jij met Atkins binnen 'n paar weken kwijt, je gaat je beter voelen en het is goed voor je cholestorol/bloeddruk.
Laat je niet wijs maken dat dit een slecht dieet is want dit is nooit
wetenschappelijk bewezen in de afgelopen 35 jaar wel dat het werkt!!!
Ga je er eerst goed in verdiepen en dan pas beginnen.
Je moet dit dieet (het is eigenlijk geen dieet maar een levenstijl) goed volgen anders werkt het niet.
Succes!!!

BounceMeister

Ongelezen bericht door BounceMeister »

Hmm, toch wel twijfelachtig:

Nieuwsbericht quote: "Het Atkinsdieet is wereldberoemd en erg populair. Veel vet vlees, vette kaas en andere proteïnerijk voedsel eten en toch afvallen., zolang je de koolhydraten maar schuwt.

Dr. Robert Atkins, bedenker van het dieet, bleek zelf niet zo gezond. Hij was te dik, leed aan een hartkwaal en had hoge bloeddruk. De krant Wall Street Journal heeft dat gisteren gemeld. Atkins overleed vorig jaar april op 72- jarige leeftijd door een val op een bevroren straat. Zijn medisch dossier wijst uit dat hij op dat moment met 1.82 meter lengte en 116 kilo gewicht zwaarlijvig was. Volgens een arts die met Atkins bevriend was, hielden overgewicht en hartkwaal geen verband met diens dieet."

Gast

een collega van me volgt dt dieet. Ze is nu zo;n 5 weken bezig en is ongeveer 4 kilo afgevallen en de eieren komen haar haar neusgaten uit.

Beste mensen pas nu toch gewoon uw leef en eet patroon aan!!
Kijk eens op www.voedingscentrum.nl

Tanya

Ongelezen bericht door Tanya »

Het enige wat wel dun werd, was mijn portemonnaie!!!

Vd Berg

Ongelezen bericht door Vd Berg »

LS.

waarschijnlijk heeft u geen enkele ondersteuning ontvangen van degene waar u uw herbalife producten heeft gekocht. Uiteraard werken alle distributeurs op hun/haar eigen manier, maar de basis van slagen ligt ook bij de gebruikers (M/V)

Voorts is er een 30 dagen niet goed, geld terug garantie, zodat u de aangeschafte producten kunt retourneren naar uw distributeur.

alle reacties, positief / negatief zijn welkom via dit forum.

mvgr,

leo van den berg
herbalife distributeur
www.dihd.nl

Vd Berg

Ongelezen bericht door Vd Berg »

LS.

waarschijnlijk heeft u geen enkele ondersteuning ontvangen van degene waar u uw herbalife producten heeft gekocht. Uiteraard werken alle distributeurs op hun/haar eigen manier, maar de basis van slagen ligt ook bij de gebruikers (M/V)

Voorts is er een 30 dagen niet goed, geld terug garantie, zodat u de aangeschafte producten kunt retourneren naar uw distributeur.

alle reacties, positief / negatief zijn welkom via dit forum.

mvgr,

leo van den berg
herbalife distributeur
www.dihd.nl

w.w

Ongelezen bericht door w.w »

mijn nichtje en ik hebben 4 weken herbalife gebruikt

ik kan u verzekeren wij zijn geen van beiden 10 gram afgevallen.
nu zijn we samen bij de w.w .
zij is 4 kilo afgevallen en ik 5 in 4 weken tijd

Johan D

Ongelezen bericht door Johan D »

30 Dagen geld terug!

Mijn zusje heeft die troep ook gekocht! 550 gram voor €42,50! Daarbij werd verteld binnen 30 dagen geldterug! Nu weigeren ze dat te betalen! Binnen 2 dagen hebben we contact gehad!

Weet iemand de nr. van een hoofdkantoor of iets?
Heeft iemand een soortgelijke ervaring?

yava

Ongelezen bericht door yava »

Ik ben 17.5 kg afgevallen met het Atkinsdieet. Het wordt vergruisd dat weet ik wel,maar ik voel me prima en gezond.
Men denkt dat je de hele dag vooral veel vet eet. En dat is echt niet zo. Het dieet bestaat uit 4 fases. De eerste 2 weken mag je weinig koolhydraten 20koolhydraten per dag. Daarna mag je naar een aantal koolhydraten waar je niet van aankomt. Bij de 1e is dat 20 bij de andere is dat al 40 koolhydraten. Fase 3 is de pre handhavingsfase. Daar mag je steeds meer koolhydraten toevoegen tot je 0.5 - 1.0 kg per week afvalt. Als je op je gewicht bent,moet je een maand lang op je gewicht blijven. Je mag af en toe volkorenbrood eten. Aardappelen of rijst of pasta. Maar hier moeten heel veel vezels in zitten. In fase 4 mag je in principe weer alles eten,maar niet elke dag pasta,rijst,brood of aardappelen. Tenzij het een koolhydraatarme versie is. Verder mag je in dit dieet absoluut geen suiker meer hebben. Ik bedoel tafelsuiker of dextrose etc etc. Ook moet je je vetinname vanaf fase 3. Als je dus meer koolhydraten eet. Wel mag je vet eten met heel veel vezels. Vezels zorgen ervoor dat de bloedsuikerspiegel niet zo omhoog gaat. En dat is de bedoeling bij het dieet.

Ik zou mensen die zo afwijzend staan bij dit dieet,aan willen raden om goed vooronderzoek te doen als men uitspraken wil maken. En niet rakeloos geloven wat de media zegt.
Ik zit in een groep van mailers. Heel veel mensen hadden hogenbloeddruk/diabetes/hartproblemen voordat ze met ATkins begonnen. De meeste gebruiken geen medicijnen meer of de klachten zijn verdwenen.

Dus als je kritiek hebt op dit dieet,bekijk deze internetsite eens.

http://www.newtreatments.org/watisermis

Quasi-Modo

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Heer Atkins is zelf overleden aan een hartstilstand en had......jawel, overgewicht!
QM

tascha

Ongelezen bericht door tascha »

Herbalife is gezonde voeding niets meer en niets minder.
Wordt verkocht voor Nederlanders misschien merkwaardig via distributeurs. Indien het op het schap stond:bij AH, C1000 of Kruidvat, kocht iedereen het en nu het via mensen gaat komt er kommentaar.
Iedereen valt af als hij of zij minder eet en meer beweegt. Maar van groot belang is dat hij of zij wel alle noodzakelijke voedingsstoffen,vitaminen en mineralen binnen krijgt.
Nu in Herbalife zitten die in de juiste vorm en samenstelling wat leken vaak niet weten.
Herbalife bestaat bijna 25 jaar en groeit en groeit.
Als men minder gaat eten gaat de stofwisseling terug en krijgt men een slecht humeur en wordt men rillerig. Vervangt men nu een of twee maaltijden door Herbalife krijgt men alles binnen maar veel minder calorieen.
Vetweefsel wordt omgezet in energie en mensen verliezen omvang.
Verliest men kilo's??? Welk gewicht past bij iemand dat weet alleen het lichaam zelf wat een gezond gewicht is ,daarom kan men met Herbalife dan ook niet doorlijnen tot men een onverantworod gewicht krijgt.
Iedereen verliest centimeters of men mocht smokkelen en tussen door toch te calorierijke producten nuttigen.

Misschien kunnen die personen beter hun maag laten verklijnen door artsen!!!!

Advies: Neem dagelijks een Herbalife maaltijd en blijf fit en gezond. Wij doen dat al bijna negen jaar.
Verder heeft het niets met melk te maken.
Herbalife mag door alles van vruchtensappan tot yoghurt, sojamelk en water toe.
Daar is de begeleider voor.
Succes en maak de producten niet zwart als men niet weet hoe en wat en zeker geen pyramiden. Wel een legaal netwerk en wat is daar op tegen.Wij betalen allemaal netjes onze belasting. Mag Ahold wil verdienen?
Topsalarissen worden betaald aan zelfs de directeur van de "Hartstichting?En de commissarissen bij de ING om er maar een paar te noemen. :lol:

herba

Ongelezen bericht door herba »

wat zit je nu uit je nek te lulle tascha ( maak het product niet zwart. )
er werd gevraagd wie er ervaring heeft met herbalife.
nou dat hadden wij dus mijn vriendin en ik .
wij verloren niets in gewicht
en onze kledindmaat bleef hetzelfde
wat wil je nu met je vetmeters en verhaaltjes dat wij moeten liegen ,kom nou
o ja en we waren veel geld kwijt

de groeten er mee herba ba ba

fura

Ongelezen bericht door fura »

Jij bent goed op de hoogte QM

Heer Atkins is zelf overleden aan een hartstilstand en had......jawel, overgewicht!
QM

De heer Atkins is helemaal niet te zwaar overleden. Door een val is hij in coma geraakt en daardoor overleden. Verder was hij helemaal niet te zwaar. Hij kreeg ernstige oedeem. Maar ja geloof maar wat de media je verteld. Nooit geweten dat er ongeloofelijke belangen zijn in de koolhydraten industrie. Unilever heeft flink moeten inleveren en er zijn nog meer bedrijven die last hebben van het Atkins dieet.

Ik ken mensen die het dieet al 25 jaar volgen en nooit last hebben van overgewicht of hartproblemen.
Want hoe verklaar dat mensen die diabetes 2 hebben en/of te hoge bloeddruk hadden,nu sinds zij atkinsen geen medicijen meer nodig hebben. Geloof je me niet,dan moet je het navragen er zijn genoeg Atkinsforums op internet waar je dat kunt navragen

Quasi-Modo

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Wat mij betreft hebben alle dieten commerciele belangen. Gezond verstand is nog nooit iemand van aangekomen, danwel van doodgegaan. En er zijn op internet over de meeste topics zowel voors als tegens te vinden. Ligt er gewoon aan wie er spreekt danwel wie er onderzoek naar doet [inclusief de belangen die er dan spelen]. Dit dus nooit gebruiken als argument.
QM

Gast

Beste afvallers

Ik geloof ook niet in pillen etc.
Gewoon opletten wat je eet en gezond eten.
Veel verse groenten veel fuit,water en beweging.
Maar je kan toch bij Herbalife als je niet tevreden bent over het product binnen een bepaalde tijd je geld terug krijgen?
Niet goed geld terug garantie.

Gast

Herbalife is op zich niet slecht maar het is niet bedoeld om in 1-2-3 af te vallen. Bij elk goede product wordt aanbevolen om te bewegen, dus niet voor de tv zitten en denken dat een shakje alles voor je doet.

Famke

Ongelezen bericht door Famke »

Via internet deed ik bij toeval een test bij Herbalife. Doordat ik gezond eet en veel sport weet ik dat ik prima op gewicht ben. (178 cm en 67 kilo).
Herbalife vond echter dat ze mij prima konden helpen bij afvallen. Ik hoefde alleen maar hun potjes te kopen. Toen ik intypte dat ik graag 32 kilo wilde afvallen (wat ik niet zou overleven) leek ze dat een prima idee...

Mensen, trek je conclusies...

Gast

Herbalife?!

De grootste rotzooi die je kan gebruiken! Ik heb het zelf nooit gebruikt, maar mensen in mijn omgeving wel. Ze vielen af dat zeker, maar niet alleen wat betreft kilo's. Wat denk je van je knip. En bovendien toen die mensen stopten kwamen de kilo's er zo weer aan! Ik heb mensen gezien die zulke darm en/of maagklachten kregen. En die beste mensen van Herbalife maar zeggen dat dat normaal is en weer een ander middeltje voorschrijven. Ken zelfs het verhaal van iemand die aan wilde komen, ook herbalife gebruikt, maar die persoon was op den duur graatmager. Kon niet meer normaal eten door maag en darmklachten. En het is weldegelijk een pyramidespel, alleen is dit verpakt. Je verkoopt er wat voor! Het is daar één smerige boel. Je moet een bepaalde omzet halen, dan kan het zijn dat je een weekendje weg heb verdiend, maar je moet het alleen wel zelf betalen. Mensen als je af wilt vallen, ga naar een diëtiste of iets, maar blijf van dat gif af!
Een diëtiste heeft hiervoor geleerd, die lui van herbalife niet, die zien alleen maar $$$$$ tekens!!!!

Toeschouwer

Ongelezen bericht door Toeschouwer »

Weet u waarom de verkoopsters van Herbalife zelf zo slank zijn? Omdat zij zelf na het eten hele diné's door het toilet kotsen.
Dat is de reden dat zij niet meer in een gelegenheid mogen vergaderen, omdat na afloop alle toiletten onder gekost worden. De diné-buffetten werden tot het laatste tomaatje leeg geschranst en daarna uitgekost.
Dat lijkt erg op anorexia. Ga je zo te werk, dan blijf je wel slank, gezond is heel iets anders.

Gesloten