Doordat ze zo gehersenspoeld worden door deze sekte! denken ze dat hun levensdoel het verkopen van Herbalife is.
Nee hoor nimi, mijn levensdoel is gezond en gelukkig zijn. Is me tot nu toe aardig gelukt!
Herbalife is volgens hen geen dieet maar een levenswijze
Herbalife is zeer zeker geen dieet maar voeding. Een levenswijze??? Tja, 't is maar wat je er zelf van maakt.
Daarnaast word je flink misselijk van die bijeenkomsten waar ze allemaal gehersenspoel worden en beloond worden met de meest achterlijke bonussen.
Gehersenspoeld...daar ben ik te nuchter voor
Dat jij misselijk wordt van de bijeenkomsten, zegt denk ik, meer over jezelf. En ja, ik verdien heerlijke bonussen omdat ik er ook keihard voor werk. Voor niks gaat de zon op!.
Maarja daar betaal je natuurlijk niet je hypotheek van.
Niet alleen mijn hypotheek, maar ook mijn auto's, mijn rekeningen, dag-trips en niet te vergeten 4 keer per jaar op vakantie! Ook ben ik bezig met het realiseren/opzetten van een kindertehuis in het buitenland....ja...allemaal van de herbalife centen!
Herbalife is gewoon oplichterij en uitbuiterij en het wordt tijd dat er eens nader onderzoek naar in wordt gesteld door de een consumentendienst of voor mijn part de overheid
.
Zorg maar dat je beweringen enigszins kloppen, voordat je zulke uitspraken maakt.