LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zeer slechte ervaring met seroxat

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
sva

zeer slechte ervaring met seroxat

Ongelezen bericht door sva »

Ik heb een een jaar lang een behandeling bij een ggz instelling gehad, zij hebben mij totaal verkeerd behandeld.Ik kreeg seroxat en kwam daarvan heel veel aan mijn darmen zijn gestopt met werken met als gevolg nu dat ik helemaal geobstipeerd ben chronisch, op langere termijn zou ik zelfs een stoma of pouch moeten..Dit is echt geen leven namelijk en ik hoop dat er nog meer mensen zijn die slechte ervaringen hebben in de ggz en met seroxat.

emma61

Re: zeer slechte ervaring met seroxat

Ongelezen bericht door emma61 »

..
Laatst gewijzigd door emma61 op 20 nov 2007 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.

sva

Ongelezen bericht door sva »

Dankjewel..maar et ziet er helaas wel slecht uit......echt een tip voor mensen met een probleem, zoek een goeie ggz instantie uit en niet zomaar een ...ik heb hele slechte ervaringen met ggz instanties in amsterdam ...1jaar op het derckssencentrum geweest maar dat heeft echt totaal verkeerd uitgepakt voor mij zoals ik hierboven al heb beschreven.
Heb jij ook slechte ervaringen met seroxat gehad emma?

grt sva

emma61

Ongelezen bericht door emma61 »

..
Laatst gewijzigd door emma61 op 20 nov 2007 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

Keurig zoals je reageerd emma61.

@sva er zijn meerdere topic`s over seroxat en paratoxine,lees deze maar eens door.

Sterkte T

solleila

Ongelezen bericht door solleila »

wist je trouwens dat de stof serotonine het meeste in je darmen voorkomt en maar 2% in hersenen.

Ga eens een dieet volgen die je darmen weer kunnen herstellen. kijk eens op www.scdiet.nl

Sterkte

sandra 0608

Ongelezen bericht door sandra 0608 »

Geachte mensen,

Aan een ieder die slachtoffer (met name op jonge leeftijd) is geworden of die letsel heeft ondervonden aan het gebruik van seroxat (paroxetine) wil ik een oproep doen:

De palsgroep (advocatenbureau met name gesp. op letselschade) is bezig met een medisch onderzoek naar de effecten van seroxat en metname over het in de jaren 90 grootschalig gebruik van deze antidepressiva bij jonge kinderen en adolescenten.

In 2006 is er namelijk een Internationaal verbod gekomen op het voorschrijven van dit middel aan kinderen e.d.
Uit achter gehouden tests van de firma GSK is gebleken dat het middel een negatieve werking heeft op
in het speciaal de jonge gebruiker.

Bovenal is de effectiviteit van dit middel tegen psychische aandoeningen uit deze onderzoeken niet gebleken.

In dit verband wil ik aan iedereen die zelf SEROXAT heeft gebruikt wel/niet als kind of adolescent verzoeken om contact op te nemen met de PALSGROEP.
www.palsgroep.nl (vestigingen over heel nederland)

Op termijn is het zo dat hoe MEER MENSEN zich melden,
hoe groter de kans is dat er stappen ondernomen gaan worden richting de fabrikant GSK. Of tegen overheden of artsen.

Ik hoop van harte dat er veel mensen zich zullen melden.
Ter bescherming van onze samenleving.

Gesloten