Volgens de WHO kan aspartaam dus veilig gebruikt worden. Vragen over de samenstelling en effecten van geneesmiddelen en hulpstoffen kan men volgens mij het beste stellen aan een apotheker; die is daar namelijk voor opgeleid.WHO schreef: JECFA concluded that the data evaluated indicated no sufficient reason to change the previously established acceptable daily intake (ADI) of 0–40 mg/kg body weight for aspartame. The committee therefore reaffirmed that it is safe for a person to consume within this limit per day.
Zoetstoffen in medicijnen?
Re: Zoetstoffen in medicijnen?
Als ik even snel zoek op “aspartaam who” vind ik dit bericht van de WHO. Daarin lees ik o.a.
kuklos
, Alex van Kampen
en Moneyman
vinden dit leuk
En jouw voorbeeld is ook nog eens fout. Die lotgenoten met long covid zijn ook geen medische experts. Maar samen klagen is natuurlijk leuker dan samen met de medici naar een mogelijke oplossing werken.
kuklos
vindt dit leuk
Oh dus jij denkt dat ze liever klagen?
Ze klagen misschien dat er all die tijd niks is gedaan.
Ik denk dat je dat onderschat. Ze worden liever beter, dan dat ze klagen.
Het is en blijft altijd moeilijk met medicijnen,
Een omdat niet iedereen hetzelfde is, kan het voorkomen medicijnen en andere uitwerking op iemand kunnen hebben.
Een dan natuurlijk wil je weten of problemen kunnen ontstaan door medicijnen.
Maar dat is altijd moeilijk te beoordelen.
Bah, wat een haat op dit forum. Jullie kunnen niet eens op een normale en respectvolle manier op vragen reageren. De vraag van Koning is superrelevant, maar op de één of andere manier willen jullie alleen maar onder de gordel boksen.
Ik haak af, succes allemaal.
Ik haak af, succes allemaal.
Alex van Kampen
vindt dit leuk
Dus jij mag van alles roepen, maar zodra iemand vraagt naar onderbouwing van jouw claims is dat haat en onder de gordel boksen?
Je zou ook gewoon je claims kunnen onderbouwen en daarmee de discussie in één keer plat kunnen slaan.
De vraag van Koning is zeker relevant en het juiste antwoord is ook al direct gegeven. Namelijk, vraag het de huisarts of apotheker.