| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 11 maanden wachten op klachten afhandeling Meulbelman.
-
Gast
11 maanden wachten op klachten afhandeling Meulbelman.
In jan. 2002 relaxstoel gekocht bij de FAUTEUILERIE. Geleverd maart 2002. Klacht inscheuren van armleuningen december 2003.
Kreeg serviceformulier toegestuurd in januari 2004. Toen kwam de Meubelman in actie!!! Hiep Hoera!! De ellende begon.
Een monteurr kwam kijken in februari en kon niks doen. Er zouden twee nieuwe armleuningen toegestuurd worden. In maart en april me suf gebeld ---> geen reactie. E-mails gestuurd ---> geen reactie.
In MEI werd onze stoel opgehaald en is nog steeds niet terug het is inmiddels DECEMBER.
Steeds van het kastje naar de muur gestuurd.
Wel krijgen we hem gratis gemaakt!! En hebben een leenstoel. Maar ik wil mijn stoel terug.
De stoel heeft tot juni in het magazijn van de Meubelman gestaan.
Hij zou toen de zomer doorbrengen in Noorwegen, want hij moest worden opgestuurd ter reparatie. (De stoel is nooit in Noorwegen geweest, maar is blijven staan in de opslag van de Meubelman). Hij zou in week 38 weer terug naar Nederland komen. Dus niet. Ze hebben vanuit Noorwegen nieuwe leren armleuningen opgestuurd (lees september) die een afwijkende kleur hadden. Deze werden naar hun zeggen weer teruggestuurd. Wat bleek (lees november) de leuningen zijn bij een verdeelstation blijven liggen, wordt nu gezegd. Maar ze zijn inmiddels op nieuw besteld!! Na vaak bellen en afgescheept te worden versprak ene IVO zich. Hij zei, de armleuningen zijn pas besteld nadat ik weer eens aan de bel had getrokken. Ze konden toch niet alle klachten steeds in de gaten houden, zei hij ook nog. Wat een service.
Inmiddels is het December en is mij stoel nog steeds niet klaar en thuis. Ze konden hem wel kapot terug brengen en later de nieuwe leuningen leveren. (Zouden ze dan ooit komen).
Ik weet het ook niet meer en wacht verdrietig op mijn RELAXstoel.
Re: 11 maanden wachten op klachten afhandeling Meulbelman.
Stuur eens een aangetekend briefje waarin de serviceafhandeling op chronologisch beschreven is.Aangeven dat het geduld nu op is.
de ondernemer de keuze geven:
1)Uiterlijk binnen 1 maand stoel gerepareerd afleveren
OF:
2) de koop ontbinden en het aankoopbedrag retourneren
Tevens aangeven dat indien de ondernemer niet accoord gaat met een van beide oplossingen, een gang naar de geschillencommissie volgt.
http://www.geschillencommissie.nl/commi ... ommissie=4
de ondernemer de keuze geven:
1)Uiterlijk binnen 1 maand stoel gerepareerd afleveren
OF:
2) de koop ontbinden en het aankoopbedrag retourneren
Tevens aangeven dat indien de ondernemer niet accoord gaat met een van beide oplossingen, een gang naar de geschillencommissie volgt.
http://www.geschillencommissie.nl/commi ... ommissie=4
-
henkb
Re: 11 maanden wachten op klachten afhandeling Meulbelman.
Ik heb ook een verhaaltje over de Meubelman op de site gezet.