LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 20Two style / Blaricum

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
P.M.
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 apr 2012 13:01

20Two style / Blaricum

Ongelezen bericht door P.M. »

Zijn er misschien nog meer 'mede gedupeerde' die tevergeefs wachten op levering van een besteld en aanbetaald maatwerkmeubel door:

20Two uit Blaricum.

Ik wacht nu al 27(!!) weken op levering.

Bij de eerste navraag over levering werd mij nog voorgehouden dat er problemen waren met het spuitbedrijf.
Op dit moment wordt er door 20Two ook niet meer gereageerd op (voice-) mail berichten.

P.M.

-----------------------------------------------------------------------------------------
31-5-2005

Beste medegedupeerden,

Als reactie op bovenstaand forum bericht ben ik benaderd door een maatwerk meubel bedrijf uit Wijchen. Zij hebben voor een aantrekkelijke prijs mijn maatwerkmeubel in opdracht genomen. Ruim binnnen de vooraf aangegeven productie tijd was mijn bestelling klaar.
Vandaag heb ik het meubel opgehaald en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en afwerking. Ook de open en prettige manier van communiceren met dit bedrijf geeft een goed gevoel.

Indien u mij via dit forum een persoonlijk bericht stuurt kan ik u desgewenst de contact gegevens van dit bedrijf geven.

Hartelijke groet,

P.M.
Laatst gewijzigd door P.M. op 31 mei 2012 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: 20Two style / Blaricum

Ongelezen bericht door Frantic2 »

een half jaar wachten en maar 1 keer contact opgenomen? Rij er eens heen en vraag het in de winkel ipv bellen dan krijg je waarschijnlijk een echt antwoord of worden je bange voorgevoelens waarheid of niet...

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: 20Two style / Blaricum

Ongelezen bericht door crazyme »

Ik zou ook even face to face contact opnemen.

joepb
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 apr 2012 10:21

Re: 20Two style / Blaricum

Ongelezen bericht door joepb »

Beste P.m.,

Ik heb in November 2011 een aanbetaling gedaan en daarna geen contact meer gehad met de eigenaar van http://www.20two.nl
Mijn meubels zouden in Maart geleverd worden, maar tot op heden geen meubels, geen contact (telefonisch, e-mail, SMS, etc).

Deze week ga ik aangifte doen bij de politie.
Graag zou ik uw telefoonnummer en/of e-mail adres willen, zodat de politie eventueel ook met u in contact kan komen.
Dit kan het onderzoek versterken!
Samen staan we sterk!

Met vriendelijke groet,

J.B.

MAXIEM

Re: 20Two style / Blaricum

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

Het bedrijf is in elk geval niet meer online:
This is the Plesk™ default page
If you see this page it means:

1) hosting for this domain is not configured
or
2) there's no such domain registered in Plesk.

For more information please contact Administrator.
Maxiem.

16again
Berichten: 16397
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: 20Two style / Blaricum

Ongelezen bericht door 16again »

Deze week ga ik aangifte doen bij de politie.
standaard antwoord: dit is een civiele zaak, stap maar naar de rechter

joepb
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 apr 2012 10:21

Re: 20Two style / Blaricum

Ongelezen bericht door joepb »

Dat zal ik dan wel ondervinden.
Maar er zullen zeker maatregelen getroffen worden.
Ook ga ik naar de belastingdienst om de FIOD in te schakelen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: 20Two style / Blaricum

Ongelezen bericht door crazyme »

joepb schreef:Beste P.m.,

Ik heb in November 2011 een aanbetaling gedaan en daarna geen contact meer gehad met de eigenaar van http://www.20two.nl
Mijn meubels zouden in Maart geleverd worden, maar tot op heden geen meubels, geen contact (telefonisch, e-mail, SMS, etc).

Deze week ga ik aangifte doen bij de politie.
Graag zou ik uw telefoonnummer en/of e-mail adres willen, zodat de politie eventueel ook met u in contact kan komen.
Dit kan het onderzoek versterken!
Samen staan we sterk!

Met vriendelijke groet,

J.B.
Kijk eens op sidn.nl, daar staat een internetadres van de houder van het domein 20two.

joepb
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 apr 2012 10:21

Re: 20Two style / Blaricum

Ongelezen bericht door joepb »

Ik heb ook al contact gehad met het hostingsbedrijf waar dhr Martin Bartels de website heeft laten bouwen.
Ook al contact gehad met de KvK en zijn zakelijke bank.

lkr
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 apr 2012 10:23

Re: 20Two style / Blaricum

Ongelezen bericht door lkr »

Beste PM en Joepb,
Wij zijn ook in afwachting van meubels van 20Two uit Blaricum en lopen tegen hetzelfde probleem als jullie. Website offline, geen reactie op email, telefoon wordt niet opgenomen en KvK kan geen informatie geven.
We hebben in januari een aanzienlijke aanbetaling gedaan en de levertijd was 8 tot 10 weken...
Mochten jullie verdere informatie hebben, dan horen we het graag!

vr.grt
LK

Ronp44
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 apr 2012 11:21

Re: 20Two style / Blaricum

Ongelezen bericht door Ronp44 »

Hallo allemaal,

Wij hebben het zelfde probleem met 20two. Worden al een paar maanden aan het lijntje gehouden door martin.
Eerst het probleem in de fabriek toen bij de spuiter en daarna lag hij weer in het ziekenhuis.
Altijd wel contact met hem kunnen krijgen wat ik altijd wel apart vond voor iemand die de boel oplicht.
Maar na het lezen van de berichten op dit forum ben ik ook maar weer gaan bellen en nu is het hetzelfde liedje als de rest.
Als iemand gegevens van ons nodig heeft of andere dingen wil weten kan hij dat ons laten weten.
Ben wel benieuwd hoe dit gaat aflopen?

mvgr. ron

joepb
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 apr 2012 10:21

Re: 20Two style / Blaricum

Ongelezen bericht door joepb »

Beste lkr en ronp44,

Zouden jullie in een privebericht jullie contactgegevens willen sturen?
Bijvoorbeeld telefoonnummer en/of e-mail adres.

Als ik namelijk van een aantal mensen contactgegevens heb, kan ik dit meenemen voor een eventuele aangifte/civiele zaak.

Mvg,

Joepb

joepb
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 apr 2012 10:21

Re: 20Two style / Blaricum

Ongelezen bericht door joepb »

OPROEP:

Mede gedupeerde die dit lezen, laat van je horen.
Verhaal hoor ik graag, dit om een zo compleet mogelijk beeld te schetsen voor de aangifte.

Suzanne 326
Berichten: 400
Lid geworden op: 01 sep 2011 10:37

Re: 20Two style / Blaricum

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

Ronp44 schreef:Hallo allemaal,

Wij hebben het zelfde probleem met 20two. Worden al een paar maanden aan het lijntje gehouden door martin.
Eerst het probleem in de fabriek toen bij de spuiter en daarna lag hij weer in het ziekenhuis.
Altijd wel contact met hem kunnen krijgen wat ik altijd wel apart vond voor iemand die de boel oplicht.
Maar na het lezen van de berichten op dit forum ben ik ook maar weer gaan bellen en nu is het hetzelfde liedje als de rest.
Als iemand gegevens van ons nodig heeft of andere dingen wil weten kan hij dat ons laten weten.
Ben wel benieuwd hoe dit gaat aflopen?

mvgr. ron
Door de crisis is het voor kleine ondernemers zeer moeilijk om goederen geleverd te krijgen en proberen u zolang mogelijk aan "het lijntje" te houden om toch ooit te kunnen leveren en zo omzet te halen.

Zolang de telefoon wordt beantwoord doet de verkoper er echt alles aan om de boel te regelen alleen duurt het erg (veel) te lang.

Geduld en vertrouwen

16again
Berichten: 16397
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: 20Two style / Blaricum

Ongelezen bericht door 16again »

Door de crisis is het voor kleine ondernemers zeer moeilijk om goederen geleverd te krijgen
Vervang de crisis door openstaande facturen.

Ronp44
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 apr 2012 11:21

Re: 20Two style / Blaricum

Ongelezen bericht door Ronp44 »

Beste Suzanne,

Als we geduld en vertrouwen moeten hebben in 20two dan gaat die vlieger niet meer op.
Mijn meubel heb ik al in september 2011 bestelt en het zou binnen 4 weken geleverd worden. Het is nu april 2012 en het is er nog niet. Dus geduld hebben we genoeg gehad. Vertrouwen was al lang geleden verdwenen.
Ik zou bijna denken dat je Martin persoonlijk kent.

Sille76
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mei 2012 21:20

Re: 20Two style / Blaricum

Ongelezen bericht door Sille76 »

Beste P.M. en mede gedupeerde,
Half december hebben ook wij meubels besteld bij 20two. Op site stond vermeld dat de producten voorradig waren.
Na 2 weken contact opgenomen. Levering niet mogelijk ivm sluiting tussen kerst en oud& nieuw. Begin januari meerdere malen contact opgenomen maar fabriek had problemen met aanleveren.....Vanaf februari contact niet meer mogelijk...Tot op heden geen levering ontvangen...wel betaald..... bekend verhaal voor jullie allemaal.
Hoe staat het er op dit moment voor? Graag jullie reacties...
Groet Sille

vindjewel
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 apr 2012 18:31

Re: 20Two style / Blaricum

Ongelezen bericht door vindjewel »

Het ziet er naar uit dat Martin Bartels is gevlogen, het huis is onbewoond op de staken 24 te Blaricum en zijn website en tel is afgesloten. Hoe gaan we deze man traceren?

hannymartin
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2012 11:09

Re: 20Two style / Blaricum

Ongelezen bericht door hannymartin »

Zie bij toeval deze site. Ben ook een gedupeerde. Heb 19.09.2011 meubels besteld en €175 aanbetaald en nooit iets ontvangen. Heb aangifte gedaan bij de politie maar nooit een reactie gehad. Na diverse pogingen moedeloos als domme internet-koper mijn verlies maar genomen.
VRAAG: Is hier ooit iets aan gedaan door politie, rechtbank of radar????

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: 20Two style / Blaricum

Ongelezen bericht door sjoegel »

Nee daar doet men ook niets aan omdat het aantal gedupeerden te klein is.

Gesloten