LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 2e bodem en matras gratis? Zoek eens verder!
2e bodem en matras gratis? Zoek eens verder!
Even een tip voor iedereen die denkt dat Beter Bed de goedkoopste matrassen en bodems heeft: zoek eens verder! Ik heb ze namelijk bij Goossens gevonden voor minder dan de helft van de prijs! (Ja, ondanks de aktie!)
Re: 2e bodem en matras gratis? Zoek eens verder!
heb een aktie gekocht bij beter bed, en was zeer voordelig uit, heb ook gekeken bij goosens na bovenstaande bericht gelezen te hebben, maar gaat het nu om de prijs of kwaliteit, die heb ik bij goosens niet goedkoper gevonden, hoe kan dat?
Je moet niet alleen de prijs vergelijken maar ook wat je er voor krijgt!
Bij de makro hebben ze ook goedkoper, maar kwaliteit of service verwacht ik daar niet omdat het geen beddenzaak is!
Ik ben blij met mijn aankoop voor een voordelige prijs en een goede kwaliteit en 5 jaar garantie, hoe zit dat bij goosens?
heb je alles vergeleken en dan voor de helft!
Ik ben dat daar niet tegengekomen, hoe kan dat?
Graag een uitleg!
Een tevreden klant
Je moet niet alleen de prijs vergelijken maar ook wat je er voor krijgt!
Bij de makro hebben ze ook goedkoper, maar kwaliteit of service verwacht ik daar niet omdat het geen beddenzaak is!
Ik ben blij met mijn aankoop voor een voordelige prijs en een goede kwaliteit en 5 jaar garantie, hoe zit dat bij goosens?
heb je alles vergeleken en dan voor de helft!
Ik ben dat daar niet tegengekomen, hoe kan dat?
Graag een uitleg!
Een tevreden klant
Met dit antwoord neem ik aan dat u zelf naar de winkel bent gegaan en aan een medewerker heeft gevraagd hoe dat zat. Als u slaapadvies heeft aangevraagd heeft u natuurlijk duurdere matrassen aangeboden gekregen, best logisch. Er zijn namelijk verschillende punten waar je op moet letten als je een matras koopt: vulling, tijk, hardheid, afdeklaag, en, heel belangrijk: de dikte van de matras.
ook bodems hebben verschillen: de dikte van de latten, de flexibiliteit etc.
Wat BB in de advertentie heeft staan, is exact hetzelfde als de goedkoopste matrassen/bodems in de collectie van Goossens, alleen DAARMEE is Goossens dus voor meer dan de helft goedkoper!
ook bodems hebben verschillen: de dikte van de latten, de flexibiliteit etc.
Wat BB in de advertentie heeft staan, is exact hetzelfde als de goedkoopste matrassen/bodems in de collectie van Goossens, alleen DAARMEE is Goossens dus voor meer dan de helft goedkoper!
Wij zijn geslaagd bij Super de Boer in Mönchengladbach net over de grens naar Spanje.
2 matrassen SG40 bij Beter Bed voor € 189,00 (de 2e zou gratis zijn???) Vergelijkbare bij www.grenenstunter.nl (Blankhoutenhuis Tilburg) € 138,00. Laat u niet neppen!
-
Meneer Tipgever, waar haalt u, u kennis vandaan???
mijn informatie heb ik uit een jarenlange studie naar de medische en psychische klachten van mensen met slaapproblemen. Deze studie heb ik dus vervolgd in mijn werk. Hoewel ik dus niet bij een "matrassenboer" werk, ben ik dus zeer op de hoogte van wat er op de markt te krijgen is, en ben ik dus gecertificeert om mensen te adviseren wat betreft slapen. Mijn informatie is dus wel degelijk gebaseerd op feiten. Om matrassen (en bodems en bijbehoren) goed met elkaar te kunnen vergelijken en iedereen de juiste slaapsystemen te kunnen adviseren, heb ik dus onderzocht en vergeleken (ook de prijzen) Zo ben ik dus tot de conclusie gekomen dat het bedrijf dat ik eerder al noemde, de meest verantwoorde slaapsystemen heeft tegen de juiste prijzen, en de personen die er slaapadviezen verstrekken uitermate op de hoogte zijn van de voor- en nadelen van de produkten.
hallo tipgever werk je soms bij de consumentenbond of tno ofzo, wat een onderzoek heb je gedaan! geloof er niets van!
bla bla bla
Heb je een diploma of sta je erkend als onderzoeker?
Waar is dit na te gaan?
Zoniet! niet zo maar uit je nek lullen!!!!!!!!!!!
bla bla bla
Heb je een diploma of sta je erkend als onderzoeker?
Waar is dit na te gaan?
Zoniet! niet zo maar uit je nek lullen!!!!!!!!!!!
Ik heb nog nooit van zo,n certificaat gehoord, welke opleiding was dat dan?
mijn reactie staat onder onderwerp: excuses zijn hier wel op z'n plaats denk ik
beste mevrouw Tipgever,
ook al eens op de toplaag gelet? ik hoor u alleen maar over een toplaag van polyether en niet van latex, en welk soort latex, u moet wel iets zorgvuldiger zijn in uw informatie wat dit betreft, want een toplaag is vele malen belangrijker dan de dikte van een matras.vooral wat betreft de aanpassing aan het lichaam is de toplaag van een zodanig belang dat de dikte niet veel meer uitmaakt, vooral bij een pocketvering matras.de meeste hebben namelijk veren met 5 slagen, dit bepaalt de dikte voornamelijk.kunt u dan ook verklaren waarom een matras van 18 cm dik het beste wordt getest in duitse testen? En van een certificaat heb ik ook nog nooit gehoord. iik hoop op een reactie uwerzijds.
ook al eens op de toplaag gelet? ik hoor u alleen maar over een toplaag van polyether en niet van latex, en welk soort latex, u moet wel iets zorgvuldiger zijn in uw informatie wat dit betreft, want een toplaag is vele malen belangrijker dan de dikte van een matras.vooral wat betreft de aanpassing aan het lichaam is de toplaag van een zodanig belang dat de dikte niet veel meer uitmaakt, vooral bij een pocketvering matras.de meeste hebben namelijk veren met 5 slagen, dit bepaalt de dikte voornamelijk.kunt u dan ook verklaren waarom een matras van 18 cm dik het beste wordt getest in duitse testen? En van een certificaat heb ik ook nog nooit gehoord. iik hoop op een reactie uwerzijds.
heb onlangs bij van Germert Wonen en Slapen in Helmond
twee matrassen en lattenbodems gekocht. voor de 2de matras en lattenbodem betaalden we de halve prijs !! toppie ...wij slapen heerlijk...kan me niet voorstellen dat ze die gratis meegeven!!!
twee matrassen en lattenbodems gekocht. voor de 2de matras en lattenbodem betaalden we de halve prijs !! toppie ...wij slapen heerlijk...kan me niet voorstellen dat ze die gratis meegeven!!!