LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanbetaling

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Topverkoopster
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 apr 2007 21:34

Aanbetaling

Ongelezen bericht door Topverkoopster »

Wat is jullie ervaring met aanbetalingen?

Bij ons word er geen aanbetaling gevraagd, als service naar de klant toe.
Graag wil ik diverse meningen horen over het aanbetalen.

Ik kan wel zeggen: dat er weinig fout gaat, met het niet aanbetalen! er is in al die tijd dat de zaak bestaat weinig fout gegaan, klanten vinden het heel fijn dat er niet aanbetaald hoef te worden.
Wij geven de klanten een CBW voorwaren boekje mee, en daar staat ook in, bij het annuleren is de klant als nog verplicht 30% annuleringskosten te betalen, en dit gebeurd ook altijd als men het wil annuleren. Al gebeurd het annuleren weinig.,

Grtjes, Topverkoopster

topverkoper
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 apr 2007 00:23

Re: Aanbetaling

Ongelezen bericht door topverkoper »

inderdaad,topverkoopster heb je nog gewerkt zaterdag? geen aanbetalingen werkt wel, geeft klant meer vertrouwen. het is net wat je zegd, na ondertekening order is aankoop ook bindend annuleren moet schriftelijk binnen 3 werkdagen. daarna komen de annuleringskosten. 2 epaasdag weer lekker druk denk ik zondag even nog uitrusten en dan weer lekker meubels verkopen. wat is het togh een leuk vak.

Topverkoopster
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 apr 2007 21:34

Re: Aanbetaling

Ongelezen bericht door Topverkoopster »

Ha topverkoper!!
Ik heb gewerkt van 12 tot 3 uur! het was vrij stil!! stilte voor de storm (2de paasdag) ik hoop dat je er dan weer gezellig bij bent!
sterkte
Grtjes Topverkoopster haha

16again
Berichten: 16173
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Aanbetaling

Ongelezen bericht door 16again »

annuleren moet schriftelijk binnen 3 werkdagen
Misschien in jouw winkel, niet volgens CBW voorwaarden!

Zodra de klant voor de koop getekend heeft, dan kost annuleren 30%.
Er is dus geen extra bedenktijd van 3 dagen.

Gesloten