LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aankoop annuleren?

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
YvonneF
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 okt 2007 10:28

Aankoop annuleren?

Ongelezen bericht door YvonneF »

In mei 07 kocht ik bij EchoWonen in Veldhoven een eethoek met stoelen. Levering zou plaatsvinden in de 2e week van juli. Dat werd de laatste week van juli en vervolgens werd het nog wel 6 keer vooruitgeschoven. In de tussenliggende periode is er niet een keer door de zaak met mij gebeld maar telkens ben ik degene geweest die moest vragen waar mijn meubels bleven.Met de meest verschillende smoesjes werd er dan uiteindelijk geleverd. Maar helaas het tafelblad was te klein de stoelen niet goed gestoffeerd en nog nat van de speciale behandeling tegen vlekken. Ik heb alles mee terug gegeven en tot op vandaag nog niets van het bedrijf vernomen. Inmiddels heb ik zelf een mail gestuurd met een verslag van het hele gebeuren en met de vermelding dat ik afzie van deze aankoop. Ook daarop wordt niet gereageerd. Wat nu?? :?:

Spinthout
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 sep 2007 22:13

Re: Aankoop annuleren?

Ongelezen bericht door Spinthout »

Ze zijn bij het CBW aangesloten,kijk eens op de website van die branche vereniging ze hebben nml ook een Geschillencommissie Wonen.

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Aankoop annuleren?

Ongelezen bericht door MLF »

Als u was zou ik het annuleren, ze verdienen dit niet

YvonneF
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 okt 2007 10:28

Re: Aankoop annuleren?

Ongelezen bericht door YvonneF »

Inmiddels bij cbw op de site gekeken en daar zijn ze inderdaad bij aangesloten. Weet nog niet of ik hier echt veel aan heb. Voor nu een aangetekende brief met ontvangstbewijs gestuurd waarin ik de aankoop annuleer. Kijken hoe ze daar op reageren.
Bedankt voor zover. Ik hou jullie op de hoogte

meubelexpert
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 okt 2007 21:34

Re: Aankoop annuleren?

Ongelezen bericht door meubelexpert »

Beste Yvonne,

Afwachten lijkt inderdaad de beste remedie. De bal ligt nu duidelijk bij de detaillist. Ik ga ervan uit dat er geen aanbetaling is verricht ?

Succes.

Gesloten