LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alarm, Alarm, Poppeliers is weer bezig!

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Madame B
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 jan 2008 14:35

Alarm, Alarm, Poppeliers is weer bezig!

Ongelezen bericht door Madame B »

Wij hebben in september 2007 een 2-zits,3-zits en 4 eetkamerstoelen gekocht.Alles kon terug,nog niets is in gebruik geweest!De eetkamerstoelen krijgen we nieuw en de banken zijn ondertussen al 3x gerepareerd en worden steeds lelijker!We krijgen geen nieuwe banken,Poppeliers vind namelijk dat deze banken t.w.v.2.500 euro helemaal ok zijn!De chauffeurs vertelden dat we Poppeliers niet mochten vergelijken in kwaliteit met Goossens e.d.Terwijl de prijzen wel vergelijkbaar zijn!Het klopt inderdaad dat ze verschrikkelijk onbeschoft zijn aan de telefoon en dat zij regelmatig dit soort forums bezoeken om er een positieve draai aan te geven!We hebben nu de rechtsbijstand ingeschakeld en ik ga door totdat dit onrecht voor ons voorbij is!Heeft er iemand nog tips voor ons,dan hoor ik dat heel graag.

San32
Berichten: 47
Lid geworden op: 22 dec 2006 14:29

Re: Alarm, Alarm, Poppeliers is weer bezig!

Ongelezen bericht door San32 »

Vel succes ermee! Ik heb ook de nodige ellende met Poppeliers gehad en ben er nog altijd niet klaar mee helaas...

Ans 54
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 apr 2008 11:15

Re: Alarm, Alarm, Poppeliers is weer bezig!

Ongelezen bericht door Ans 54 »

Zullen we gezamelijk iets ondernemen tegen deze oplichters.

groetjes

KD

Gesloten